Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Oktober 2008

DR. M NAFI PERANCVANG UTAMA – U.malayau

TRONOH 16 Okt. - Tun Dr. Mahathir Mohamad menafikan bahawa beliau adalah 'perancang utama' dalam meningkatkan populariti Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai pemimpin masa depan negara.

Menurutnya, adalah mengarut dirinya dituduh memainkan peranan di sebalik pemilihan Najib sebagai bakal Perdana Menteri kerana Timbalan Perdana Menteri itu bukanlah pengikutnya


kah kah kah…. dah panik rakyat dah mula benci…. rakyat dari dulu benci madey… rakyat tahu mat mangol ini budak madey…. rakyat terus benci mat mongol…. kah kah kah…. terus tak mengakui … malah madey kata dia pun tak kenal siapa mat mongol ni…. kah kah kah



10 ulasan:

tayar pancit berkata...

chedet nak putar...tapi jangan buat buat main-main...chedet kalau putar nampak macam dia betul ja...macam dia putar dulu-dulu...lepas ni kalau mamat mongol naik pm mesti dia jadi penasihat punya...bila ditanya nanti, dia putar lagi...orang lain kalau putar tak menjadi sangat...orang tua ni cerdik putar...mamak putar...

cokolat berkata...

cits.jangan ingat rakyat tak tahu yang Najib sebenarnya dari kem Dr.Mahathir.Mahathir mahukan Pak Lah untuk berundur bermakna mungkin mahu Najib untuk mengambil alih.

selepas Abdullah mengumumkan untuk berundur,Najib,Muhyiddin dan Mahathir dilihat sering bersama dalam sesebuah majlis.apa makna semua ini?hehehe.

Tanpa Nama berkata...

Selagi AI mempunyai potensi mengambil alih pentadbiran negara selagi itu Madey akan aktif mempengaruhi politik negara. Seperti diperkatakan oleh pengulas lalu, Madey masih berpengaruh, ini diakui oleh Sang Sembab sementara Najispun banyak terhutang budi dengan Madey. Kita tengok jika projek jembatan senget berjaya dihidupkan semula maknanya Madey 'berkuasalah'. Madey yang sibuk mengatakan Sang Sembab layak jadi orang no.2 dalam UMNO dan Najis itu adalah sekian.....sekian.
Mungkin penganalisis Profesor Kang Kung yang tidak percaya Madey bukan perancang utama. Begitu terang dan Madey kan 'Wira Dunia Ke-3'Dia ada 'power' untuk menghidupkan semula 'Mahatirism' yang sedikit banyak berjaya dimusnahkan oleh Pak Lah.

pekanpahang berkata...

Mahathir hanya di sukai oleh ahli Umno,kerana kukubesinya membolehkan Umno berbuat apa saja.Tapi Mahathir dibenci oleh sebilangan besar org Melayu yg bukan ahli Umno,p.raya 1999 telah membuktikannya.Kalau Mahahtir bekuasa semula walau pun melalui proksinya,beliau akan mula bercakap yg bukan-bukan,yg menyebabkan org Melayu meluat.Dia akan kata org Melayu pemalas,org Melayu tak mengenang budi,org Melayu mudah lupa dsb.

Pak lah lebih di sukai oleh org Melayu yg bukan ahli Umno,kerana dia kelihatan seperti org baik,alim dan banyak memberi gula-gula kepada pegawai kerajaan,berbanding Mahathir yg hanya banyak memberi kepada kroninya utk bermewah-mewah.

P.raya 2013 bakal melihat PR betul-betul mengalahkan Umno dgn K.O.

cucupakkasim berkata...

sememangnya rakyat dah cukup meluat kat mat mongol ni..,tapi apa kan daya,yang meluat yang benci ni bukan perwakilan yang nak ke PAU nanti,kalau tidak senang cerita...

kluangman berkata...

Memang mahadey dibenci oleh rakyat, bukan sahaja di malaysia tetapi di dunia, kalau tanya obama, dia pun tak suka madey.

Orang yang dibenci patutnya dah tak jadi 'pot', tak jadi hal, tak jadi kudispun, tapi awat madey sekor ni kalau sebut nama dia, terketaq ketaq aljuburi, almangkuki dan malaun2 kecil besar sederhana dan besaq.

Yang pelik ni, madey ni kalau pi jamban pun akan ada yang bertanya, Madey jumpa siapa dalam jamban tu? kalau dia kentut pun, musuh bertempiaran lari ingatkan madey tembak depa..

Hanya hantu yang takut kepada hantu, jangan lebih cakap brother..

Penyederhanaan ulasan telah diupayakan. Semua ulasan perlu diluluskan oleh pengarang blog sendiri yang tidak sederhana.

youth attack berkata...

Mahathir sebenarnya gentar sebab AI semakin lama semakin menjadi-jadi pulak rancangan dia hendak menjadi PM.andaikata AI berjaya jadi PM,Mahathir akan cabut lari ke negara lain.

tapi peluang AI untuk jadi PM masih jauh lagi.AI sendiri pun dah merosot dari segi sokongan kerana ramai juga yang sudah tawar hati pada Anwar.

Ngah berkata...

"Yang zalim sahaja yang menyokong kezaliman"

Farouk berkata...

Dr Mahathir kalau buat kenyataan, elok jika jangan percaya. Beliau seorang yang banyak muslihat. Memang tidak mustahil jika beliau adalah perancang utama pengunduran Pak Lah...

little berkata...

An Open Letter for Tun Dr. Mahathir Mohamad
An Open Letter for Tun Dr. Mahathir Mohamad