Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Oktober 2008

KRISIS EKONOMI GLOBAL: KERAJAAN SEMAK SEMUKA PROJEK UTAMA PM - U.malayau

KUALA LUMPUR 15 Okt. Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, ketidaktentuan ekonomi global mungkin akan menyebabkan kerajaan perlu menyemak semula pelaksanaan sesetengah projek utama termasuk pembangunan koridor ekonomi.

Menurut Perdana Menteri, langkah itu juga kemungkinan akan memerlukan kerajaan menangguhkan projek-projek yang telah dikenal pasti tetapi masih belum bermula pembinaannya.

kah kah kah….. cakap ekonomi ok…. tak perlu buat bajet baru… semua on…. kah kah kah…. ni apa hal pulak kensel ni….nak kkkkkllentttoooooong juga ke…kah kah kah…. tak habis habis….klentong.....kah kah kah



4 ulasan:

tayar pancit berkata...

ini la masalahnya...depa ni dok muhong tak renti pun masih ada orang yang dok percaya...depa ada tv dan akhbar dok memperbodohkan orang terutama melayu...mamat mongol kata tak terjejas, si dolah kata tak tentu...bila pembangkang suruh tengok balik bajet, depa boikot tak mai dewan...lepas tu dok muhong rakyat...tapi nak buat macamana ada lagi puak yang ngok dok percaya...

Zackry berkata...

Bagus semak balik pembelian mega dan projek yang tak menguntungkan rakyat. Tapi jangan la jadikan alasan nie nak semak projek mana yang tak menguntungkan kroni plak, nak agih-agihkan projek kat kroni sebelum pencen.

Anak Melayu Makan Pengat, Sendiri Mau Ingat.

Kerajaan Rakyat berkata...

::

Kalau dah dasar PEMBOHONG, pusing sana, pusing sini pun tetap bohong dan kelentong juga.

::

mahu tukar tayar? berkata...

mana-mana projek yang boleh ditangguhkan,eloklah ditangguh dulu.tapi jangan la tangguh sampai jadi projek gajah putih.nanti buat rugi duit saja.