Khamis, 22 Januari 2009

ZAHIDI : RAKYAT MUAK DENGAN UMNO – MalaysiaKini


Rakyat, khususnya orang Melayu, kini muak dengan Umno kerana parti itu gagal menyelesaikan masalah dalamannya sehingga gagal memainkan peranan membantu orang Melayu, kata Timbalan Pengerusi Umno Perlis, Datuk Zahidi Zainul Abdin.

Katanya, keadaan itu mendorong orang Melayu mengalihkan sokongan kepada pembangkang, terutama PAS dan PKR.


kah kah kah…..ini manusia hebat…. ini manusia jujur…. kenapa dia hanya jadi timbalan pengerusi sahaja…. kah kah kah…. mamat ni patut jadi lebih dari itu…. kesian…. inilah watak gerombolan….. yang ada fikrah tak naik…. yang menjarjis jarjis …. selalu naik…kah kah kah




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam bro Isham,

Ini manusia yang sedaq kediri. Baguih la camtu, bukan asyik dok menegak benang basah. Cuba la sedaq akan situasi sebenaq dan cuba baiki, ni dok salahkan orang lain dan cari jalan provoke PR. Tak gentleman la... tapi UMNO ni mana ada yg gentleman, kalau ada pon dia ni sorang la kot. Sian... silap haribulan mamat ni mesti kena tendang "out-you-go" mcm Zaid Ibrahim. Takpa, you are heroes in people's eyes. Setiap musibah pasti ada hikmah yang teramat besar disebaliknya. Insya Allah.

-pisang susu-

Tanpa Nama berkata...

Ada chance dia ni nak kena pecat nih.. pandai2 kritik parti..

Tanpa Nama berkata...

UMNO dah kurang sokongan dari orang muda.orang muda sekarang ni lebih banyak memberi sokongan kepada PR.kalau keadaan ini berterusan,mungkin UMNO akan lama kelamaan dipinggirkan.

Unknown berkata...

kalau kita perhatikan,orang muda yang dah tak ramai sokong UMNO.orang-orang lama masih lagi ramai yang sokong UMNO sebab mereka membesar dengan UMNO.

orang muda sekarang ni membesar dengan pembangkang semakin lama semakin mendapat sokongan.ditambah pulak dengan macam-macam hal yang UMNO kena tempuh jadi sokongan beralih kepada pembangkang.

Tanpa Nama berkata...

betul2.. umno cume harap orang2 tua je. nanti pru 13 sume dah arwah umno x menang 1 negeri pon. hahaha.. bro ko memang bes. aku tengok blog umno macam hampeh je.

Tanpa Nama berkata...

Kalau pemimpin UMNO bercakap yang lebih ke arah pembangkang, bro setuju lah yea. Bila bercakap berat kepada UMNO, tak setujulah yea... Itulah pembangkang namanya...