Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Mac 2009

APA KHABAR ORANG MELAKA ? SEHAT KE ?



ALI RUSTAM DIGANTUNG - melayau



Calon Timbalan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam disebut-sebut antara pemimpin kanan UMNO yang bakal dikenakan tindakan atas kesalahan politik wang pada mesyuarat Lembaga Disiplin UMNO, esok.

Difahamkan Lembaga Disiplin mungkin akan mencadangkan agar Mohd. Ali, yang juga Ketua Menteri Melaka dan Naib Presiden UMNO digantung keahlian setahun atau tiga tahun.

Pengerusi Lembaga Disiplin, Tan Sri Tengku Ahmad Rithauddeen Tengku Ismail dijadual mengumumkan perkara itu pada sidang akhbar pukul 4 petang esok di ibu pejabat UMNO di sini selepas mempengerusikan mesyuarat tersebut.


kah kah kah…. APA KHABAR ORANG MELAKA ?.... kah kah kah…

kah kah kah…. APA KHABAR ROTI JOHN?..... kah kah kah…

woit …. KECEWA…. KESIAN…..HABIS GHURKHA LARI…. kah kah kah

kah kah kah.... KESIAN...BALACHI MISS SORU... kah kah kah



11 ulasan:

MANTRA berkata...

Salam...

Org Melaka sihat? Gumbira!

Malam tadi dengar kata baca Yassin, minta sejuk hati Tengku Rithaudden..

Skg... UMNO dgn UMNO pulak yang bergaduh... Lantaklah mereka! Suka sangat kacau rumahtangga org...

adie berkata...

patut la aritu tnya pasl melaka! pal ali rustam! rupa2nya dpt mklumat awl ye.. tp salah apa? nk gak tau..... bg la tau!!! bg la tau!! bg la tau!!!

adie berkata...

patut la aritu tnya psl melaka! psl ali rustam! mmg dpt mklumat awl ker? tp ali tu buat apa lak smpai nk kena gntung? pasni mgkin alasan sama ali rustam bg tiru isa samad! jadi kambing itam! hahahaahah!!! bg tau la salah apa! bg la bg la bg la bg la bg la tauuuuuuuuuuuuuuuuu...

Fa-T berkata...

ahaha.. bukan macm tak percaya... percaya woi!

nami o fish berkata...

Pangkat Datuk kat Shah Rukh Khan ape citer beb?Sian Ali Ketam..penat dia bodek Bik Mama tapi tak lepas jugak..

Muhammad kuasa dua Taib apa citer lak?Main lari-lari lagi tak?

Muhyidin nak jual tanah berapa lagi?

Haiihh..letih la jadi orang Malaysia ni.Aku nak pindah Indonesia la lepas ni.Politik dorang cool,time kempen ada konsert dangdut.Malaysia punya poyo la.Nak bogel kat rumah pun susah,nak korban lembu pun tak boleh,nak tanam pokok pun tak boleh.

mamai72 berkata...

Pecat ajer la dari jadi ketua menteri. nie baru la menteri besar rasuah rasuah...

Dulu hang sibuk nak pecat orang la nie panas bontot tak dapat bertanding

Kalau nak ikut kan mmg semua calon umno tak layak bertanding pun hahahahaha

sydeen berkata...

ko mmg best TT. berita ko lagi advance dari lain-lain sumber. patut la dalam sari dua ni ko asyik sebut negeri melaka jer..kah..kah..kah

SL Chan berkata...

sekarang giliran dia pula..kita lihat dia nangis tak macam si naza tu..lagu sedap justin "what goes round does comes around"..kah kah kah..

oooooi...sprm apa bikin??????? mungkin tak payah jadi km melaka lagi..

MahadeyBersiong berkata...

kahkahkahkah oi! tukang trim misai pun lari lah! kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

abg ali..x mau , x mau nangis...sat lagi bik mama bawa mai susu ye...alah susu dah habih..1'm sorry.....

GABAN_KUSUT berkata...

lepas gantong masok blik.. serupa itu isa pendek..