Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Mac 2009

SEDIH ! SEDIH ! SEDIH !


ALI RUSTAM DILARANG TANDING TIMBLAN PRESIDEN
- mkini

Ketua Menteri Melaka, Datuk Mohd Ali Rustam dilarang bertanding jawatan timbalan presiden Umno dalam pemilihan parti itu hujung bulan ini.

Manakala calon Ketua Pemuda, Khairy Jamaluddin pula diberi amaran.

Seorang lagi calon Ketua Pemuda, Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo pula didapati tidak bersalah.

Perkara itu diumumkan oleh Lembaga Disiplin Umno dalam sidang akhbar khas yang sedang berlangsung di ibupejabat Umno di ibunegara petang ini.


kah kah kah…. KAH KAH KAH…. kah kah kah…

woit… SEDIH…. SEDIH…. SEDIH….kah kah kah…

kah kah kah…. BAKAL PERDANA MENTERI KITA GUGUR DI TENGAH JALAN…. kah kah kah….

woit….. NI KES APA ?.... RASUAH KE ?..... SPRM BILA NAK MASUK?...kah kah kah….

kah kah kah…. MELAKA MEMERLUKAN KETUA MENTERU BARU…kah kah kah…

woit … YANG LAYAK IALAH PAK SAMAD JANGGUT…. SALLEH BEN JONED …. DAN MANSOR PUTEH….. SEMUA DARI MELAKA…. kah kah kah..

kah kah kah… BIAR PUTEH TULANG.... KITA LANTIK MASOR PUTEH… kah kah kah…



14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woi, iklan susu dah sponsor wei. jali jastam dah kena... awat keri boleh lepas ni..

uncle_abu berkata...

hahahahahahahahahahahaahahahhaaaaa.....!!!!

padan mukaaaa!!!!
btol tuh tok siyam,kalau dah xdapat tanding,makna kata mmg mangkuk ayon nih terlibat la dgn politik wangg,rasuah.so mana perginya SPRM??? Gerak??? Gerakan??? hahahaha....
wa senyum leborrr selepas membaca berita nih!!! hahahahaa....

Danielle_Corleone berkata...

ya! Mansor Puteh! Saleh Ben Joned pun ok bro baru la erotik! :-p hahahaha!

kucingsiam berkata...

meow~

kucingsiam sedih kerana Ali Rustam tak dapat masuk bertanding ...
kalau Pak Ali menang, gerombolan akan hancur dengan lebih cepat lagi ... jadi buat masa ini ... bersabar sajalah hehehe.

Tapi Khairy masuk bertanding bagus. Harap-harap dia menang dan memimpin Pemuda gerombolan ke era lebih celaka hahaha, dia memang mampu kerana dia graduan Oxford.

Tanpa Nama berkata...

Ohh... Mamakuttyrisme kembali...

Pyanhabib berkata...

hidup mansur putih!

si lembik's berkata...

ha ha ha...ketua menteri aku xbole bertanding..terpaksa la dia bawa diri dengan menaiki sampan di 'river cruise'

Tanpa Nama berkata...

dah lucut masuk bertanding Timbalan Presiden...bila nak lucut jawatan Ketua Menteri?????

mamai72 berkata...

Pecat la menteri besar nie apa lagi aku sebagai orang melaka yang tak bersulatan amat berbesar hati dan berterima kaksiah dengan keputusan ini....melaka tak perlu orang yang rasuah.....

hahahaha baru betul2 Ketam

Tanpa Nama berkata...

mansur puteh orait gak,,serius orgnye..salleh ben joned pun ok gak,,besstt..besstt

Tanpa Nama berkata...

lembaga disiplin umno pake pendekatan C-4! Ali Rostam padan muke! Mike kuat merapu pasal tok guru.......menteri besar macam tolor ujung tandok, mike kene ingat isa N9!
hau! hau! hau!

BrightEyes berkata...

Hahahaha... tapi kalau MACC ni betul2 serius... pada hari pertama Perhimpunan kat PWTC... hanya Razzy/Ku Li akan hadir.

Member UMNO yang lain akan berhimpun di padang senaman Penjara Sungai Buloh. Uniform pun warna biru tua, bukan merah-putih.

Keris pula diganti dengan 'shiv' (pisau buatan banduan). 'Shiv' lebih sesuai bagi imej orang gerombolan ni...

jebatderhaka berkata...

kesian dia...kesian dia..

kantoi last minute....kah kah kah..

tapi korang jgn cpt percaye...depa ini suma kaki goreng...idup 24 jam nak putar org jer....akal panjang tapi bnyak idea-idea bodo. kah kah kah

ini suma kita namakan Family planin..kah kah kah!!!

pakcik rustam tgh bt apa tu???
lepak duk kat laman umah tgh garu kepala sambil tgk bintang ker??

kah kah kah...pening??
ka kah kah...kami lagi pening!!!

mana hulubalang-hulubalang yg dh bersumpah nak seidup semati ngan pakcik?? kah kah kah...
depa pi korek lubang kubur ker???
nesan dah tempah???

tangkap...tangkap ini keldai...
ini keldai sudah tua...
sudah tak guna....
tarakkk hargaaaa...kah kah kah..

khir toyol boleh lepas...kimak...
baek punye hantu raya dia pakai...
penah tgk minah yg bwk lari duit BALKIS rm 9 juta tu???
semalam ak nampak...aku ingat hantu kopek...kira kalau kena sebalut boleh la enjut 2 -3 jam...boleh tahan...jamban mcm minah rempit...kah kah kah kah...

apa cer berkata...

penakut la kau jantan siot..kasi keluar la gua punya komen