Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Mac 2009

MENUNGGU JAM EMPAT PETANG


Jeng jeng jeng…. suspen … suspen… suspen..,

Jepun jumpa jali jastam jepun jolok jolok jali jastam.

Jali jastam jata jangan jepun jangan jeng jeng jeng.

Jali jastam jata jamai jorang jena jeng jeng jeng.

Cissss…. Bedebah kamu Hang Tuah… Derhaka punai kamu…. jeng jeng jeng…

Cissss……bukan aku seorang sahaja yang berdebah…. kah kah kah



HARI HARI AKHIR SEORANG PANGLIMA


Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam menyerahkan kepada Lembaga Disiplin untuk membuat keputusan sama ada beliau bakal dikenakan tindakan atas kesalahan politik wang.

"Tu kena tanya Lembaga Disiplin UMNO," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Badan Perhubungan UMNO negeri di kediaman rasminya di Seri Bendahara di sini hari ini.

Ditanya sama ada beliau akan hadir ke mesyuarat Lembaga Disiplin UMNO petang ini, Mohd. Ali berkata: ''Saya akan ke Ipoh, Perak petang ini untuk majlis memperkenalkan calon Majlis Tertinggi (MT) UMNO."

Mengulas jika beliau dikenakan tindakan digantung keahlian setahun atau tiga tahun, beliau berkata: "Perkara ini perlu ditanya ke Lembaga Disiplin UMNO.

"Saya hormati Lembaga Disiplin UMNO, tidak boleh cakap sebarangan, nanti jadi tak elok."

Sementara itu, hampir 100 ahli parti komponen Barisan Nasional (BN), Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri UMNO terus datang memberi sokongan kepada beliau di kediaman rasminya- melayau.



6 ulasan:

lanterajiwa berkata...

salam... bro... tumpang promote tee-shirt ya... =)

T-Shirt Kenangan PERISTIWA PERDANA BULAN MAC

(1) T-SHIRT ANTI PPSMI ( RM30 termasuk biaya pos )

(2) T-SHIRT JANGAN BUNUH BAHASA IBUNDA ( RM25 termasuk biaya pos )

(3) T-SHIRT SIDANG TERGEMPAR DUN PERAK ( RM25 termasuk biaya pos )

(4) T-SHIRT KERANDA 152 ( RM25 termasuk biaya pos )

http://lantera-jiwa.blogspot.com/2009/03/t-shirt-kenangan-peristiwa-perdana.html

Tanpa Nama berkata...

Nasib badan kerana tak sehaluan dengan Najis. Najis kini akan matikan siapa saja yang akan menentangnya. Lihat dan baca perkembangan kebelakangan ini.
TAPI jika kamu sebulu dengan Najis, betapa korappun anda akan selamat seperti seorang bayi sedang tidur, jika sebaliknya mampus jawapnya.Setakat ini pengaruh Najis begitu hebat, semua boleh 'padam, kelu, bodoh dan songsang'

jawa peranakan berkata...

seperti laksamana hang tuah,laksamana ali rustam bakal dibuang ke ulu melaka..

Tanpa Nama berkata...

baguslah mcm tu...takkan najib nak jadi mcm pak lah.. Hidup najib...bangkitkan era Tun Mahathir...biar semua tunduk dan terus tunduk..

Tanpa Nama berkata...

Bloggers kena dakwa, pengkritik kena dakwa, salah cakap kena dakwa dan cakap betul pun kena dakwa! Semacam aje ganas orang di belakang sandiwara kini tapi macam ada bau platik aje......jangan jangan C-4!

melayu celup berkata...

100 orang je yang datang bg support... hai biar betul nih heh heh heh