Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 September 2009

BERITA GEMPAR – TOYO ANTA SURAT PADA DIRI SENDIRI




KHIR TOYO TERIMA UGUTAN BUNUH
– malaysia kini

Khir Toyo tengah hari ini membuat laporan polis di ibu pejabat polis daerah Shah Alam selepas menerima sepucuk surat ugutan bunuh terhadapnya.

Mantan menteri besar Selangor itu menerima ugutan tersebut dalam sepucuk surat pagi tadi yang dikirimkan ke pejabat DUN beliau di Sungai Panjang

Surat itu antaranya bertulis: "Hentikan cubaan menjatuhkan kerajaan Selangor. Jika tidak, saya bebas mencari kamu di Selangor."

"Saya boleh tembak kamu atau sumpitan beracun yang boleh membunuh kamu dalam masa beberapa saat sahaja," surat itu dipetik.

Surat dua halaman bertulisan tangan itu dikirim dari Bukti Raja berdasarkan cop pada setemnya.

KAH KAH KAH


kah kah kah… MACAM MACAM DI BUAT NAK CARI SIMPATI RAKYAT… kah kah kah..

kah kah kah…. INI UGUT DIRI SENDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah…. ADA KETUK KEPALA SENDIRI…. kah kah kah…

kah kah kah... NAH ALIH PANDANGAN.... KES RASUAH...kah kah kah

woit.. SAPA ADA MASA NAK LAYAN BEROK INI.... NAK BUNUH APA ?... kah kah kah

kah kah kah... BEROK INI DAH MATI BERDIRI...kah kah kah...'

nota

ini trik paling lama dalam buku perang saraf.
dari zaman iskandar zulkarnain sudah pakai.
september 11 pun pakai trik ini.
madey tangkap al-maunah juga pakai trik ini.

tujuan cari simpati – yang dirancang diri sendiri:

amerika bom twin tower kerana nak dapat simpati rakyat serang iraq
madey rancang kes al maunah kerana nak dapat simpati bila melayu sudah benci

carilah trik baru :

suruh bini telanjang bogel kat jalan raya
kemudian katakkan kena bomoh khalid ibrahim
atau terima dua botol whisky black lebel katakan nik aziz salah hantar
yang sepatutnya chivas regal kah kah kah





14 ulasan:

stim kt bini TOYOL berkata...

'suruh bini telanjang bogel kat jalan raya'

Wooo!..Stim siut!
..Kurang pahala posa!
Tapi ok gak, sebab bini TOYOL ni boleh tahan cun!..Mariii Wooo!

Hahahaa

Tanpa Nama berkata...

bro bini dia buat facelift gak ke bro sampai cun melecun bro?? hahahaha

-Mbah tempe-

Dera Llah berkata...

Iye laa..aku pun naik syok bila tebayangkan bini toyol yang comel lote..sexy habis..bengkak dan berbonjol dimanamana..akan ku cuba mencari irasnya di sg Golok ini malam...

Sukj berkata...

PAK LONG TT,

MARI KITA SAMA-SAMA SELAMATKAN ANAK TOYO NI...

SEBAB HANYA DIA SAHAJA SEORANG DR. PAKAR...DR PAKAR APA?

DR PAKAR CABUT GIGI SETAN PALA BANANG...kah kah kah kah akh..kah kah kah..kah kah

CABUT 1 BATANG GIGI SETAN RM10,000...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah

ITU SEBAB 2 PENGGAL JADI MB...BOLEH BUAT BUNGLOW BERJUTA JUTA RINGGIT...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

DR GIGI SETAN...PRODUCT CHIEF OF SETAN AL SHEIKH KUBANG PASU...kah kah kah kah kah..kah kah kah..kah kah

Keliwontron berkata...

Bini bogel kat jalan raya ..highway KESAS ka kah kah kah ....

atau suruh bini pergi tadarus dengan BikMama pakai spenda Saiful... kata Anwar yg hantar santau angin

kucingsiam berkata...

meow~

sumpit beracun?

PATUTLAH ... orang asli nak bunuh mamat botox ni kerana merogol hutan dara mereka dekat taman alam bukit cherakah bertahun tahun dulu.

faham aku.

Haji Kepala Lembu berkata...

macam Mr Bean tulis kad ucapan krismas untuk diri sendiri. oiii...trik lama oiii...alau bini dia telanjang, orang seksyen 23 pun ikut telanjang oii..

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha

kelakar jugak nik aziz salah hantar likeur kat khir toyo

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

nami o fish berkata...

kah kah kah.yang ni lawak kah kah kah!

Johan berkata...

bodoh!!! kahkahkah kareer politik munkee ni da mati lah,takde org nak bunuh dia..dia ingt dia sape??kahkahkah..mungkin yg nak bunuh dia org2 yg kena tipu kat klinik gigi dia dulu kahkahkah

sakariya berkata...

Cuma orang-orang LEMBUMNO saja yang percaya cerita siToyol ni, memang sah kaki temberang!!!

kaki ngampu berkata...

tayangan hebat oleh astro sempena aidil fitri ini :-
pelakun : khir toyol
pengarah : khir toyol
sutradara : khir toyol
penyunting : khir toyol
producer : khir toyol
semuanya oleh anak gampang si toyol nilah.

tajuk filem :
1. The Tempe Boy
2. The Return Of tempe cum broomstick boy.
3. Super Mantan MB Tempe
4 Tempe of the King
5 Tempe Boy strikes Back
6 Showtime by Mother of All Tempes

Johan berkata...

wartawan Malaysiakini yg wat laporan ni ade wat silap.. cop Bukit Raja' kat setem tu brmaksud surat tu diproses kat pusat proses Pos Malaysia Bukit Raja,bkn dihantar dr Bkt Raja..

PakguardSriMlysiaPD berkata...

kahh...kahh...kahh...rupanya Mat kantoi takut mati.takut bininya takdak teman tidoq kat penjara sungai buloh.