Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 September 2009

SELIPAR JAMBAN UNTUK MADEY



SATU MALAYSIA BERSETUJU SELIPAR JAMBAN UNTUK TENGKOK MADEY



Nota:

inilah pungutan suara dari sanubari
rakyat. pungutan suara seperti ini
menggambarkan apa yang sebenarnya
di rasakan oleh rakyat.

pungutan suara maacam ini juga perlukan dilakukan :
dimana madey patut ditanamkan:-
masjid negara?
zoo negara?
taman negara?




24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masyaallah, sampai begitu sekali kebencian tuan kpd Dr M. Patutlah kaum lain pun terikut2.

Tanpa Nama berkata...

belakang jamban taman putrajaya, kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

wa ka ka.....rakyat 1 malaysia dah tak pekak,tuli,bisu....

Tanpa Nama berkata...

Brother Isham,

Kalau ada selipar jamban untuk madey, mesti kena adunkan dengan pelukis pelukis dinding jamban. Baru ler komplete muka madey siap dengan warna warni dan ada no. telefon bosia dekat dahi madey..

Angka undian itu sebenarnya akan meningkat sekiranya muka madey dicalitkan dengan coklat yang dibuang di dalam lubang jamban tu..

Tanpa Nama berkata...

JAMBAN NEGARA!

Tanpa Nama berkata...

stadium negara
tugu negara
negara india
selipar negara

KUNYiiL berkata...

aduhai bg la yg berjenama skit...
slmt ari raya..
teruskn pejuangan...

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..Kah..
Mamak Haramjadah ini dipanjangkan umurnya Allas SWT supaya dia sendiri dapat melihat bagaimana dia di hina sebelum masuk kubur.

Bila dia masuk kubur nanti generasi yang kantoi akibat PPSMI pula akan menyumpah-seranah mamak celaka ini. Air kencing akan disiram dikuburnya.

-kuda hitam-
Mamak ini adalah pengkhianat terbesar dalam sejarah Melayu Moden. Orang UBN nak marah, marahlah kata hinaan pada mamak celaka ini. Ptuihh!

Tanpa Nama berkata...

"Sebelum ini, melalui SMS itu biasa. Tapi surat, ini kali pertama," katanya, sambil menambah, aduan itu dibuat kerana berasa keselamatan dirinya terancam.

"Dulu lainlah, (semasa menjadi menteri besar) saya ada pengawal peribadi," kata Khir Toyo. - Mkini

Aih skang tau plak takut. Dulu masa ko sedut duit rakyat sana sini...x tau plak takut...pesal toyol ko pun lari ke???dah x de peniaga tempe lagi nak supply tempe ke kat ko??? klinik gigi bile nak bukak branch???tu ko nak bayar balik duit beli jaket pi buat rumah 19 bilik tu camne...???

bukan ape mamat tu nak blajar menyumpit kat blakang umah ko toyo...ai rumah kan besar...kate mcm istana bali...kene la buat pertandingan menyumpit...

setapa berkata...

Kah kah kah selipar dah jadi ranking no 1.Kalau jual pasti untung.Kalau buat sup pun sedap kita hantar kat rumah dia.Toyol dah pencen dah tak boleh curi duit lagi.Lepas ni kita pakat ambil semua barang kat rumah dia macam gambar P.Ramlee.Jangan takut dia tak boleh marah punya.Tuan M nak keluargan zakat.Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

SEBENARNYA BERITA TU TERBALIK LAPORAN DI. SEBENARNYA 49% UTK NO 51% UTK YES...BERITA MAINSTREAM KAN SELALUNYA TERBALIK LAPORANNYA...KUI....KUI...KUI...

Tanpa Nama berkata...

Anak Madey dah ada jadi Menteri, ada jadi taukey kilang arak dan ada jadi....

Madey ssudah puas hati kerana berjaya merompak duit cukai rakyat untuk anak anaknya... termasuk 1 Malaysia F1...

Haji Kepala Lembu berkata...

PADAN MUKA...oiii..pi balik India sebelum terlambat...kepulanganmu di hai raya amat dnanti oleh warga Kutty

Tanpa Nama berkata...

Bagi menyahut seruan kerajaan supaya menjadikan keusahawanan sebagai kerjaya pilihan maka aku nak perkenalkan selipar madey kat pasaran.

Dulu ada selipar nabi, sekarang ada selipar orang yg hina nabi lak

Tanpa Nama berkata...

selipar ku sudah dipakai untuk Raja-gopal masa kat KK duluuuu... sayang nak pisah dgn crocs pulak.

Tanpa Nama berkata...

umngok ganu lawan umngok ganu
china mca lawan china mca
india ppp lawan india ppp
india mic lawan mamak umngok

terkini:
raja lawan raja

kahkahkah
masing2 dah nak runtuh!
lawan lawan lawan!
kahkahkah!

Kucing Parsi berkata...

ha ha ha'

mahathir??

sapa mahathir

kenapa nak takut

aku nik aziz pun aku tak takut

yang betul jadikan tauladan yang salah jadikan sempadan

sini sapa banyak salah

hahaha

visit

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Johan berkata...

kahkahkah "wira dunia ketiga","Raja Afrika","bapak pemodenan Malaysia" dibenci dgn begitu terok skali kahkahkah..syabas rakyat Malaysia kerana akhirnya sedar malaon ni jahat!

Johan berkata...

Tanpa Nama berkata...
SEBENARNYA BERITA TU TERBALIK LAPORAN DI. SEBENARNYA 49% UTK NO 51% UTK YES...BERITA MAINSTREAM KAN SELALUNYA TERBALIK LAPORANNYA...KUI....KUI...KUI...

2009 September 17 17:34

------------------------------------------------
soklan dia berbunyi: 'garland Tun Dr M's photo with slippers remark is rude,extreme n uncalled for'

51% mengundi NO..brmakna majoriti rasa remark tu tak salah..brmakna 51 % pengundi benci Madey..kahkahkah

Johan berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=hspuczEsfek

kahkahkah

kaki ngampu berkata...

mahathir ... ini baru ciput jika dibandingkan dengan apa yang Anwar Ibrahim di hina oleh mu.
Insaflah Mahathir. Pee jumpa Anwar dan pohon maaf darinya sebelum kamu masuk kubor perdana atau kubor 1Malaysia.

azzlia berkata...

tak baik merendah2kn org lain...nobody perfect

Keliwontron berkata...

Azzlia ...dua kali aku pandang muko kao ..mmg jauh lebih cantik dari muko BikMama ....mudo layiee nyo kao nie !

Madey nie mmg jahat politik ...ramai rakyat takkan lupa mcm mana si Madey nie fitnah Anwar 10 tahun lepas ...errrr masa tu kao baru 10 tahun baru period nak datang kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tanam kubor india!


tukang kebun