Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 Julai 2010

BERITA BIK UNTUK SELURUH MALAYSIA - GEROMBOLAN BERGADUH!





BAKAL MENJADI MENTERI BESAR SELANGOR




UMNO KELANA JAYA : BERHENTI DESAK MUHAMMAD TAIB LETAK JAWATAN KETUA BAHAGIAN - minsider

Timbalan Ketua Umno Kelana Jaya Yahaya Bujang hari ini mengesahkan Muhammad Muhd Taib telah memberikan mandat sepenuhnya kepada beliau untuk menjalankan tugas-tugas sebagai ketua bahagian itu bermula April 2009.

Sehubungan itu, beliau meminta supaya semua pihak menghentikan desakan terhadap Muhammad, yang juga bekas menteri besar Selangor supaya melepaskan jawatan sebagai ketua bahagian tersebut.

“Sebenarnya Muhammad telah memberikan mandat sepenuhnya kepada saya selaku Timbalan Ketua Umno Bahagian Kelana Jaya untuk menjalankan tugas-tugas Ketua Umno bahagian bermula dari April 2009.

Seorang perwakilan Umno Bahagian Kelana Jaya Atan Wahab menggesa Muhammad memberi kata putus sama ada mahu terus kekal menerajui Umno bahagian itu atau meletak jawatan.

Beliau yang mewakili Umno Cawangan SS5A, Kelana Jaya memberitahu, gesaan itu dibuat berikutan tindakan ‘memencil diri’ Muhammad terhadap perjalanan Umno bahagian berkenaan selama hampir dua tahun.

“Tindakan beliau yang lebih banyak berdiam diri hanya akan memudaratkan parti.

“Sekiranya beliau gagal untuk memberikan komitmen kepada Umno Kelana Jaya, saya mencadangkan agar beliau berundur atau menyerahkan jawatan itu kepada timbalannya iaitu Datuk Yahaya Bujang,” katanya.

Sementara itu Veteran Umno Abu Samah Mahat berkata, sebagai seorang pemimpin yang diamanahkan untuk menerajui parti, Muhammad seharusnya memastikan Umno bahagian itu mencapai segala objektif dan fungsi yang ditetapkan.

“Jika rasa tidak mampu atau tidak mahu lagi memberi komitmen, beri peluang kepada orang lain yang ingin menabur bakti kepada parti dan rakyat,” katanya.

KAH KAH KAH…

woit… GADUH… LAWAN… BALING KERUSI…. kah kah kah..

nota:
mat taison marah pada malikul sembab
kerana semasa pilihanraya kecil hulu selangor
malikul sudah kata awal awal:
mat taison tak nak tanding

mat taison bengang kerana mat taison bekas ketua bahagian
anak tempat dan tak minum beer – memang best jadi calon
tak cukup dengan itu - si malikul banned mat taison dari hulu selangor

gila malikul sembab ini
tak sedar ke mat taison ini champion dunia
mat taison ini bawa duit dua juta ringgit
dalam plastik beg – sapa boleh lawan


bila kastam tangkap mat taison kata :
mi spik ni inglis – mi arabik
ya akul ya anas
dalam bakul ana ada nenas kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baguslah... sana gaduh, sini gaduh...
selain dari amalan rasuah, amalan bergaduh juga dititik beratkan dalam amno.. lagi byk gaduh, lagi bagus...
keep on going mike...

-my seposen dua-

Tanpa Nama berkata...

mt tyson cerdik...buat apa nak buat kerja hasil mashul dah tak ada. Yang kat bawah tu mulut sentiasa ternganga luas kelaparan.

Tanpa Nama berkata...

tak tahu lah macam mana ramai Melayu masih boleh percaya cakap-cakap UMNO lagi... Parti UMNO ni macam Parti Penyamun, habis harta negara dirompaknya... lihatlah sendiri barisan pemimpin-pemimpinnya, semua tak OK, semua tak boleh pakai, semua kaya-raya dan semua perasuah !!

Mat Tyson ni kuat rasuah, kaki pompuan dan kaki kelentong, masih mahu sokong dia ke ?? orang jenis ini dah patut lama merengkok dlm penjara !!

mosabit berkata...

mat tenson ni dah muak nak longgok duit....
bila longgok ada balaci mintak...bila longgok ada balaci mintak....baik dia ilangkan diri...jadi mat david koper pil...
sekarang dia bolehlah di panggil mat kura kura....

kah kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

hahahaha....

momotek kato2 dlm Pendekar Bujang Lapok:

"Alif nun tendang wau...SARKIS"

gerombolan mmg parti sarkis...terlampau byk dah boruk2 hutan nak jadi joker....

Bigfish berkata...

hahaha me no spik inglis. me no peel pon

Tanpa Nama berkata...

Tak selaras lah ni.. tu sobab nak gaduh yo. Ha ha

Tanpa Nama berkata...

mike tyson dah insaf terus mengadap kaabah,tapi mat taisong hilang tak jumpa rumah...

najib dah hulur panggu dia kt hulu sngor dulu, baik cabut!!

malaun-malaun kelana jaya tak dapat,tu yang panas...timbalan plak belakon konon bela mat taisong,kerusi panas sudah dibayar deposit.khih!tui

kahkahkahkah malikul sembab yang bongok melantung hangit.

ipar kuyah-)

dukun melayu berkata...

pelik betul hidup di malaysia-
10 halusinasi melayu

1)melayu totok ckp melayu jer leh hidup atas bumi malaysia,tanah melayu milik melayu(tp yg ckp tu tinggal menyewa dalam umah org lain, umah sendiri pun x der)
2)cina datang menjajah negara nie(yg jajah tu org puteh, jepun)
3)x boleh kawan dgn cina sbb mrk makan babi, berak x basuh(kaki kelepet, pinjam duit x bayar melayu,tertonggeng mabuk kat zouk melayu gak)
4)cina kaya sbb menipu, judi(kaki tikam TOTO ramai gak melayu,MLM jual kentut air liur pun melayu)
5)x boleh kawin dgn cina sbb mrk nanti tarik kita keluar agama(ramai gak melayu kaki clubbing,sembah puki zina,sekedudukan, adun titi serong cina, x pun dia tarik org pg agama lain,dia suruh org mengaji, solat ada la)
6)cina rampass tanah melayu(melyu yang jual, sapa ada duit pegi la beli)
7)uitm ditaja oleh cukai(apasal cina india-bukan mamak GST yer..x boleh masuk?)
8)apasal benci sgt kat cina ni?x der sorang cina pun pau aku seringgit..
9)celah bedah mana dap+mca sempat meeting dgn singapore nak tawan malaysia?(aku dah dgr dongeng ni dari zaman sekolah rendah lagi)
9)yang paling best,mamak GST kata mereka melayu(?)
best ker jadi melayu bro tt?saya x ada sayap pun?saya x der mata laser pun?x der pun kerajaan kasi saya seringgit waktu birthday saya dan kata "tahniah krn dilahirkan sbg melayu...nah seringgit"

....bodoh ner melayu,jual duku bawah pokok bila x dapat ribu-ribu sehari marah cina.bila jam pulak cina kacau?
....bodoh ner melayu,asik2 statement ni keluar-api dalam sekam, gunting dalam lipatan tuju pada cina bila kalah tender cuci parit
....bodoh ner melayu, bila jumpa cina, lidah jadi telor.ntah apa dlm kepala.. cina ni x pass BM ker?kawan aku cina cikgu BM
....bodoh ner melayu,bila ada pangkat sikit ckp pada anak buah "org kita-org kita" "maju-maju".dah serupa mcm x der mereka kiamatlah melayu dilanyak cina
....bodoh ner melayu, anak cina pakai sleeveless, seluar pendek dpn umah sendiri marah, anak melayu pakai tudung nampak bontot tak marah
....bodoh ner melayu, baca buku malas, tengok TV kena tipu

SyawaL berkata...

ya akul ya anas....????
hahaha...apa benda ni ...geli hati daaa......