Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 20 Julai 2010

SERANGAN AKAN DITERUSKAN




BODEK JANGAN TAK BODEK



MELAYU LEBIH MULIA TANPA UMNO – harakah daily

Melayu akan lebih kukuh dan mulia tanpa Umno, dan Malaysia akan lebih maju tanpa Umno," kata Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar.

Sehubungan itu, beliau mengucapkan terima kasih kepada Mufti Perak, Harussani Zakaria kerana meyakini kuasa politik melayu akan hilang pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 nanti.

"Saya ucap terima kasih kepada Harussani kerana begitu kasyaf tentang politik negara yang nampak kuasa politik Melayu iaitu Umno akan hilang.

"Dan kita yakin kuasa politik baru akan wujud yang dikuasai Melayu serta semua kaum yang ditunjangi Pakatan Rakyat suatu masa nanti," katanya pada sidang media di Pejabat Agung PAS, pagi tadi.

Hadir sama ialah seorang lagi Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub.

Menurut beliau yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena, orang Melayu tidak perlu risau jika PAS dan Umno tidak bersatu kerana hak orang Melayu lebih terbela tanpa Umno.
Umno, katanya sudah jelas terbukti sebuah parti yang menghakis kepentingan Melayu bukan membela Melayu.

Salahudin pula memberitahu, PAS tidak pernah membuat sebarang keputusan untuk menghantar mana-mana pihak atas tujuan menjalin kerjasama politik dengan Umno.
"Kita dah tutup buku kerjasama dengan Umno.

"Dakwaan (kerjasama) itu satu fitnah”.

KAH KAH KAH…

nota:
united malays national organisation
tidak akan berhenti - jika berhenti maka
mereka akan mati. setiap bulan dan setiap
hari gerombolan ini akan terus mengasak
untuk menjemput agar pas datang untuk berbincang.

nota:
kemana perginya cik nasa?
tak dengar suara pun
tak ada pulak kenyataan penolakaan dari cik nasa
tak kan cik nasa kena bisul macam
zul nordin pulak kah kah kah


PERPADUAN MELAYU: KENYATAAN HARUSSANI SATU FITNAH KATA PAS - minsider

PAS mengulangi pendirian hanya akan bersama Pakatan Rakyat sambil menyifatkan kenyataan Mufti Perak Harussani Zakaria bahawa wakil parti Islam itu ada menemuinya untuk meminta menjadi orang tengah sebagai “satu fitnah dan pembohongan.”

Dua naib presiden PAS Mahfuz Omar dan Salahuddin Ayub menegaskan, pihaknya tidak pernah memutuskan untuk meminta Harussani agar menguruskan pertemuan Umno-PAS bagi membincangkan penyatuan orang Melayu dan Islam.

“Kenyataan Harussani (kelmarin) satu fitnah dan pembohongan,” kata Salahuddin pada sidang media di sini hari ini.

Pendirian itu disokong oleh Mahfuz.

KAH KAH KAH…

woit… SAHIBUL HIKAYAT PUN PANDAI BUAT FITNAH… kah kah kah..

woit… SAHIBUL HIKAYAT PUN SUDAH PANDAI MENIPU…. kah kah kah..

kah kah kah…PATUTLAH NEGARA HURA DAN HARA…. kah kah kah..

kah kah kah…..MUFTI DAN PANDAI MENIPU DAN BUAT FITNAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. INI BARU TEPAT....MALAYSIA BOLEEEEH…. kah kah kah

25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA: BULI.........BIASANYA ORANG YG SUKA MEMBULI INI MEGALAMI SATU JENIS PENYAKIT.PENYAKIT INI DIBERINAMA.....< LELAKIKUMATIPUCUKKERANABINIKUPUNYALUBANGBURITPERNAHORANGKONSIMAPEDULIAPARAKYATSEMUAINIBAPAAKUYANGPUNYA > ITULAH NAMA SAINSTIFIK BAGI PENYAKIT ORANG YANG ini.

Tanpa Nama berkata...

Dulu2 kala UMNO cakap politik dan ugama tidak boleh dicampur aduk kan tapi sekarang dah tersepit semua boleh.
Tok mufti dulu2 hanya layak baca doa selamat dan kalau nak keluar fatwa bukan berdasar hadis dan alquran tapi kena dapat restu dari UMNO.
Kalau UMNO suruh Pak Harusani terjun kedalam parit terjunlah seorang diri tak payah nak ajak orang lain...dan lebih baik juga terjun dengan serban dikepala sekali.

Tanpa Nama berkata...

Cik Nasa teringin nak pergi London sekali lagi dengan percuma selepas tu ke New York bersama sama Pee Eem.
Syiok nya UMNO tanggung dengan duit rakyat.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Begitu mulia dan murni , sampai ada jawatan Ahli MASJID Tertinggi Apno !..macham ni dah pasti jais , mais ,mawi , mawas , jakim dan jakun pon kalah.

Ahli Masjid Tertinggi ke langit ni pasti lebeh Islam dari PAS ...hahaha

Tanpa Nama berkata...

bro tt.... puot zakar'C' ni ahli MASJID tertinggi amno mana? mana ada ahli MASJID tertinggi... ahli tertinggal masjid adala.... kalau ada ahli MASJID tertinggi pon cuma burong hantu jer....!!!!

safhamas berkata...

Wahai mufti kampungku, sudah-sudah la tu...lebih baiklah opt untuk pencen awal dan lepaih tu hijrahlah ke mana-mana tempat yang tak dikenali orang daripada terus dicemuh, dihamun, dikutuk dan macam-macam "di" lagi. Ni sampai kuliah subuh kat Masjid Sg Rokam pun dah kena boikot orang dan dengaq kata tempat lain pun sama. Cuba pikior sikit, takkan semua anak2 murid tuan kat masjid2 & surau2 tak betul? Kalangan mereka pun ada yang ustaz2, imam2. Tolonglah, letaklah jawatan cepat2 sebelum keadaan menjadi bertambah teruk....

Tanpa Nama berkata...

Aku dah seminggu dlm kembara...dari brunei..masuk miri..menuju bintulu-sarikei-sibu-kuching dan mahu terus ke Kalimantan. Banyak perkara aku lihat...masuk aje Miri- Bintulu-Sibu..semua cukong sapu habis. Anak jati anak asal peribumi Sarawak bagai melukut tepi gantang...merempat habis!!!!! Tak nampakkah Pak Taib? Pak Jabu????
Di Semenajnung Malaysia...cukong sapu juga...jalan Jelebu..Seremban, Melaka, Muar,batu Pahat, lpoh, KL..habisa dah...itupun Kampung baru Melayu di KL nak dirembat cukong...ni ke UMNO bela Melayu..tanah, bahasa, anak Melayu,kebudayaan dan kesenian..mula lenyap pelan.... Pooorahhh...Tamil, hakka,hokian...China Komunis mula datang..apa dah jadi?????

Tanpa Nama berkata...

x bleh blah ahlil masjid..haha

Tanpa Nama berkata...

TT,
Membuat anggapan bahawa semua orang Arab adalah Islam adalah satu Fitnah yang di sebabkan oleh kejahilan.
Membuat anggapan semua orang melayu adalah Islam adalah satu pembohongan pendapat yang lebih besar!

Tanpa Nama berkata...

Suatu perkara yang amat mengherankan ialah setiap kali isu2 seperti ini keluar tidak kedengaran komen daripada Presiden dan Timbalan Pas ye???? al maklum orang Trengganu dah senang.

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
gua manyak suka itu decree ufti perak PRU 13 itu jam, kuasa politik melayu umnu akan langsai, kuasa politik cina mca & gerakan akan langsai, kuasa politik india mca,mic & ppp akan lagi langsai.
umnu-BN sudah manyak cibai lagi gila syok sendiri - tok guru nik aziz si fu sudah cakap 'umno pergi jahanam'! tapi ini gerombolan tatak paham kerna 'benci tapi rindu' sama parti pas.
gua pun sedang tunggu dengar apa decree dari hindu & budh temple & churh pasai orang cina & india.

Tabik mahfuz & saladdin ayuby. pas untuk sumer rakyat malaya. merdeka.

Tok Ketua berkata...

Kah..kah..kah...
woi..harun..blah la..lu...
kah..kah..kah...
kesian..dah tua-tua pun nak jadi pencacai...kah..kah...

balik rumah rehat aje lah...
balik main dengan cucu...kau tu tak lama lagi jalan la....
kah..kah..kah...

Dah tua jadi bodoh pulak...
kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

KINI mesti ada propaganda melaungkan " PADA PU13 UMNO akan Hilang KUASA MEMERINTAH, KUASA MEMERINTAH AKAN KALEH KE PR! KUASA RAKYAT AKAN TETAP MEMBELA KUMPULAN YANG TERTINDAS!

Tanpa Nama berkata...

Ni Mufti apa ni... belajar kat mana la Mufti ni... tak tau ka fitnah ni dosanya lebih besar daripada dosa membunuh... suka ati kau la Mufti... cuma jgn sampai jadi macam Mufti Kerajaan Langit sudah...

Tanpa Nama berkata...

ADa kat sini laki simpanan rosmah ke? Hehehe..

Camne la wife xkene attack kalo perangai cam celaka.. Shopping kat London sampai tujuh teksi nk kene angkut brg2 dua aje..

Pastu latest nk mintak kementerian kewangan finance wisma wanita kat every state.. Ape lancau!! Time2 skg rakyat kene jimat, bole plak dia nk senang2 spend duit... Kalo n spend tu ikut keutamaan la....

Bkn main sedap nk buat istana la, wisma "rosmah" wanita la & etc

mudz berkata...

Keras perut aku gelak.....tengok gambar...ahli masjid tertinggi...kang..kang..kang

Tanpa Nama berkata...

Kuasa melayu umno yang akan hilang.
betui la si ufti ooiii tapi digantikan oleh kuasa melayu pas.
kuasa melayu tak kan hilang
tetap ada wahai ufta ooiiii..
ada faham.......

....mat tukang sebuk...

suis-media berkata...

Assalam Bro,
Apa nak heran bro!tengok betul betul mat harusanasini punya dahi,dengan jelas gambar dacing melekat kat dahi.kah kah kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

woi munafiq yg duk dalam blog, tk g duk habis ko duk buat fitnah mmg macam UMNO jugak korang ni, samala tukaq tiub ni, mmg kepalo otak sosialis, tak ugamo. YA ALLAH HAncurkan golongan yg takda akidah ini, lemparkan dalam neraka mereka2 ini,pecah belahkan pakatan mereka. puak2 hampa yg duk suko sangat fitnah2 ni sama jah dengan ketua munafiq& pengikutnya zaman Nabi iaitu Abdullah b. ubai b. salul kl zaman mutaakhir ni UMNO! hancur UMNO! hancur munafiq sosialis, kapitalis, dalam blog. isham tukar tiub, bila hang nk tobat balik pada Akidah Islam.. =)jgn mati dalam kapiyak pulok..

SKC berkata...

Isham punya blog, isham punya suka, sosialis ke ape ke, asal mengucap dua kalimah shahadat, ko tak dapek buat aper ko suka, takleh kata nanti dia mati kafir. Hidayah itu milik Allah, Tau ke? Kalo jahil pi ngaji dulu. Sama2lah kita berdoa semuga kita semua diberi petunjuk dan hidayah dari Allah. Ianya lagu tu

dinhakki berkata...

Mufti yang kerja dengan pemerintah sekular adalah sama dengan "pope" yang bekerja dengan Presiden Bush . Segala fatwa fatwinya adalah kearah menegakkan sistem secular itu . Sistem Islam adalah system yg menegak hukum Allah.

tongkat berkata...

dunia ahkir zaman,,mufti pun tumpanmg semakok menipu...fulus punya fasal semua boleh..betol tak tok mufti?

Tanpa Nama berkata...

salam sahabat,
idea best, apakata esok bila lu dah somebody kat malaya, lu propose tua kutuk nie jadi chairman utk magnum ka toto ka, bole???

MahadeyBersiong berkata...

bodoh piang betul kata sosialis tu kapir, bodoh punya tanpa nama. Yang Dipertua Agung PAS ke-3 Dr. Burhanuddin al-Helmy pun pejuang sosialis! Kapir celah kangkang mana? Sejak bila sosialis itu hidupan? ada agama pulak? Sosialisme itu satu sistem ekonomi.

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 15:40,
aku sokong syor kau!
kalau tt dah ada pengaruh bila pakatan menang persekutuan pru13 kelak, insyaAllah, diharap tt jangan lupa angkat ulamak sana jadi pengerusi panel penasihat syariah (syarie advisory board) di sini:
magnum, toto, lumbakuda, judibola, judigenting, malah boleh juga recommend pada lee kuan yew suruh ulamak sini jadi ahli penasihat syariah untuk kasino singapura sana