Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Januari 2011

BERITA BARU MASUK



BERITA DARI JELEBU


telah diberitakan kes rais yatim
merogol amah telah tersebar amat luas
di jelebu. satu jelebu telah heboh

esok - jumaat - umno cawangan kerangai
akan mengadakan satu program dimana
rais yatim akan disambut kompang
sebagai tetamu ke hormat dan
dijangka akan memberi penerangan tentang parti

kad jemputan telah di edar.
khemah telah dipasang.
makanan dan minuam telah di pesan

tetapi semua dibatal petang ini!

ini kerana rais yatim
terlibat dalam kes rogol amah
orang kampong kerangai membantah
kemasukan rais yatim ke kampong mereka
mereka menyumpah seranah rais yatim
bukan saja kerana kes rogol kerana pada satu ketika
dahulu keangai ini iaah kubu kuat semangat 46 malah
telah dua kali ku li datang ke kampong ini. untuk
orang kerangai kerenah rogol rais yatim ini hanyalah
kes akhir yang menghilangkan kepercayaan mereka.

nota:
orang jelebu mula bertanya
siapakah dia minah cun dari uitm itu?
kah kah kah
nak tahu sila tanya suami rais yatim yang bernama maznah tenggiling
kenapa nama maznah tenggiling?
kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BANGKAI KAU HISHAMUDIN .

Meh aku belanja GANJA !

Biar laju sikit buat fitnah !

azila berkata...

apa di buat di kg tu ..
tenggiling adalah orang asal..

Tanpa Nama berkata...

for you and your readers attention...

excerpt...
"This matter has taken an urgent turn as Malaysia is determine to release GM mosquitoes into the wild without much understanding on its implications and how it will affect the world. Why the urgency?"

http://bklim.newsvine.com/_news/2010/12/22/5696224-biotech-company-secretly-releases-millions-of-gm-mosquitoes-in-cayman-islands

gabot berkata...

ni mesti budak jual buah topi simpang tu punyo kojo kah kah kah

Pena Marhaen berkata...

tenggiling mahal masa ni..hehe

Tanpa Nama berkata...

Patutlah loglaq..hisap benda tu ke bro..takkan masih hippies lagi..bertaubatlah bro..bukan tau buat..

Tanpa Nama berkata...

hello kak,i putri umno....tengah lepak dgn yb di bilik 206 ni....jgn marah ya....kah kah kah...perbualan siapa kah ini....kah kah kah....siapa kah yb itu??? kah...kah...kah....amacam port klang...ada baik?????

Tanpa Nama berkata...

SEKERIP MYEaZy versi gerombolan:

Kopi-o-kaw!

Big Mamaaa...

Apa mau?

Permit sondol pembantu rumah?

Aboi!
.....
.....

Permit nak tobat dari mufti?
.....

Big Mama, mmm saya nak buat...

Amboi, mentang-mentang saya tak seselim Big Mama. Jom balik!

Tu lar! Kan bermacam-macam permit MYEaZy versi gerombolan ada kat rumah. Kelik misti!

Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

apo kaba tengku silaturahim...