Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Januari 2011

LIHAT DAN JADI SAKSI




TENGOK BETUL BETUL





nota:
tengok gambar ini betul betul
fikirkan apakah muka muka ini
boleh di percayai?

apakah muka muka sembab ini boleh
diyakini?

apakah muka yang daging berlilit ke muka
boleh berfikirkan waras?

apa kah muka muka ini - muka tidak rasuah ?

kemudian lihat gambar di bawah ini
mana yang lebih di yakini?



CUKGU MALA DENGAN PONCHO CLINTEAST WOOD





nota:
lihat dan fikrkan
mana yang lebih diyakini!!!






27 ulasan:

pakcik felda berkata...

aku tak yakin langsung muka dgn dagu berlapis-lapis ni. tak fit! lembab! sembab! nampak mcm pemalas!!

amalkan laa pemakanan yg sihat.. kurangkan GULA dalam pemakanan dan minuman.. gula dah naik harga!! jimat-jimat laa.. kang kena kencing manis, kaki dah kena potong mcmana nak berkhidmat untuk rakyat??

kalau kaki kena potong ok lagi laa, kalau mampus terus kan ke haru.. kesian najib kena keluarkan duit lagi untuk PRK!! hehehe

CLINT EASTWOOD berkata...

Tn. TT,

Cikgu Mala Cun rocks!

KAH KAH KAH! KAH KAH KAH!

tapi Izzah cun lagi kan???

Tanpa Nama berkata...

Jantan dan Betina tembun2 belaka muka mereka.
Ini dah terlebih makan agaknya.....

me berkata...

memang cool cikgu mala nih.

tengok pun aku dah jatuh cinta..

bila jatuh cinta, segalanya pasti akan tertarik. dia ajak mengundi, kita undi, dia ajak berkempen, kita berkempen, dia ajak lawan, kita lawan..

itulah kuasa penarikan cinta yang cool

hal sembab tu aku malas komen, geli!

MadeyBersiong berkata...

tengok muka mamat yang pakai songkok tu, dagu pun ada 2..kalau dagu ada 2 maknanya kuat makan tu, kalau kuat makan maknanya kuat pakai duit, ini kalau dapat kuasa ni confirm boleh buat duit! muka penyamun bai!

Tanpa Nama berkata...

Pity negara ku!
PM kaki tipu
Selalu kena duku
oleh big mama bini mu
Altantuya Sharibu
Najib mesti tahu
sama ada banyak bulu
Jadi PM kutip komisyen selalu
Jangan ingat rakyat tak tahu
Aduh! macam ini mampus lah pemimpin Melayu.

Tanpa Nama berkata...

sokong yang bertudung
insyaallah barang tak naik
kerja senang dapat

ALahaI sI LunCAi berkata...

MAAFLAH. KALAU IKUT MUKA NIK AZIZ DAN HAJI HADI TAK ADA NILAILAH.

KARPAL SINGH DAN KIT SIANG LAGI TERUK.

KO ? HULAMMAK...

L_J berkata...

Hish,

Memang suatu pembandingan yang wajar dan yang menonjolkan begitu terang benderang insan2 yang jijik dan yang ikhlas

Saya terima komen tentang ponco Clint Eastwood dengan gelak ketawa.

Salam,

LJ

Tanpa Nama berkata...

Mala lebih cun dan berjiwa rakyat. Maju dan PAS diTenang menang!!

Muka berlilit daging mentah tidak boleh dipercayai..ber qualiti dan bersisik RASUAH!! Rakyat jangan percaya dan Allah beri kekalahan kepada penyamun hak rakyat!!

Allahuakhbar Allahuakhbar

Tanpa Nama berkata...

Muka dan rupa paras tidak melambangkan perangai seseorang.
Ada muka nampak alim, tapi 'janji-janji manis' palsu belaka.
Presidan, KU, JPP PKR, berjanji manisuntuk membayar Pengawas Pemilihan setelah selesai tugas-tugas
pemilihan 2010, tetapi hingga kini,
Tuntutan Bayaran yg dikemukakan
dianggap 'sepi', tiada sebarang
jawapan dan tindakan.

Semua janji-janji 'HAMPAS' belaka.
Rupa perwatakan Alim, tapi 'DUSTA'!

Tanpa Nama berkata...

Cikgu Mala..Wajah seorang ibu..kejujuran terpancar di wajahnya..

underBear berkata...

yakin pada lelaki yang termaktub sebagai pemimpin.
????

Tanpa Nama berkata...

http://img3.imageshack.us/img3/1117/wawancara.jpg

prof matematik gunaan buat kajian harga minyak

Tanpa Nama berkata...

kmi org kedah xcaya ngn org misai tebai n org pala botak......xda org sgt ka?.......kah3

Tanpa Nama berkata...

woi!woi!woi!

1.Hangpa ngaji ke tak ngaji!!
2.Perempuan boleh jadi imam ke!!
3.Ada ke nabi ajaq dulu!!perempuan boleh jadi imam jumaat!!

Tanpa Nama berkata...

Muka kau lagi buruk dan huduh. Orang menipu lagi berseri....

Kahkahkah kah kah

Tanpa Nama berkata...

yang sorang tu dari pakatan lompat parti.
yang sorang lagi dari barisan kontrek and projek.
kalah menang tak der erti nya. kalau boleh mintak banyak2 projek kat tenang..

cicit ngah layor berkata...

Tanpa Namer 10:49. Betoi ker org Kedah tak bekenan pd org kepaler botak dan bermisai.Nampaknyer teman tak bulih ler pi Kedah sbb kepaler teman botak,misai tebai,tambah uban lagi.Tapi heghan juger,ader org yg menyimpolkan muker Nik Aziz dan muker Hj Hadi lebih hodoh dr muker Soilek.Aper ceghiternyer tu.

Tanpa Nama berkata...

ponco clint eastwood...wakakakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

siapa pun calon.....
masa pangkah tenang nanti fikir satu aje..
"BN Barang Naik"
lepas tu buatlah keputusan

klu nak barang selalu naik - pangkah BN

klu tak nak barang selalu naik - pangkah bulan

klu pangkah BN, lepas ni klu harga gula, petrol, gas naik - jangan buat bising la. Sendiri mau hingat

Hamid Awang berkata...

Seingat saya dulu-dulu banyak pejuang politik adalah guru. Bila zaman Mahadir saja kononnya nak orang koperat. Lama-lama koperat jadi keparat.

Tanpa Nama berkata...

Salam

aku sokong cikgu mala..kadangkala perempuan lebih baik jadi pemimpin daripada lelaki. (lelaki gerombolan).
al-quran pun cerita pasal kerajaan balqis yang pandai bermesyuarat bila nak buat decision. Seorang Prempuan macam cikgu mala lebih baik dari seribu lelaki gerombolan!..Cewah..jadikan slogan kempen Tenang

Regards

mosabit berkata...

Tanpa Nama 11:12

kalau aku kata ko jahiliyah kang...marah???....

ngaji tak tinggi nak cakap pasal islam punya rule.....

kah kah kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

muka nawar ngan muka najib..cuba bandingkan

muka isham rais ngan muka jamban, cuba bandingkan..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Jangan layan komen-komen jahiliah gerombolan dalam blog ni; kalau tak layan...pelan-pelan depa blah. Dosa depa tanggung...di padang mahsyar nanti depa jawab sendiri.....Kita teruskan kempen untuk Cikgu Mala; Hidup PAS, teruskan kemaraan. Lawan tetap lawan......

Tanpa Nama berkata...

maaf....orang gemok kuat entot....makan...tido...makn...entot....kualiti kerja pon kurang...sama lah mcm pot kelang...mc...sakit...memang tak layak....