Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Januari 2011

TANYANGAN TERBARU




AKAN DI BUKA DI TENANG



nota:
ketawa kah kamu
sebelum ketawa
diharamkan oleh
mufti perak kah kah kah



3 ulasan:

Pokcik Felda Tenang berkata...

Sebenarnya aku bekenan jugak nak ambik budak ni jadi nombor dua aku.

tapi sebelum tu aku kenalah tau budak ni dara lagi atau udah barang terpakai.

kalau dah barang terpakai tu, aku tak berapa nak berkenan la. Maklumlah aku nak pakai lama, bukan sehari dua.

lagipun kalu jenis barang2 terpakai ni, aku alergik sangat2. Geli aku nak pakai.

mosabit berkata...

umi hafilda?...
nama pun ada bunyi bunyi felda....

maka segala kata katanya ..hanya makcik dan pakcik felda ajer yg percaya dari hujung cipap sampai hujung kopeknyaaa...

fail daaaa.....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

pooorah....kalau kau kena kepit sharifah aini baru padan muka kau meraung!!!!!!!pokcik felda tenang...basuh konek tu dulu....