Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Januari 2011

NAK MENIPU LAGI




LUPA TEMPE



nota:
gambar terbaru khir toyo
kulit kelihatan berubah kerana
dua minggu tidak makan tempe






TOYO : PEGUAM NEGARA ARAH SAYA DIAM -mkini

Mohd Khir Toyo enggan menjawab sebarang dakwaan mengenai dakwaan pemberian projek bernilai RM273 juta secara runding terus kepada sebuah syarikat ketika beliau menjadi menteri besar Selangor sebelum ini.

"Saya telah diarah oleh AG (peguam negara) untuk diam (berhubung dakwaan itu)," katanya melalui SMS kepada Malaysiakini hari ini.

Semalam, setiausaha politik kepada menteri besar Faekah Husin mendakwa beberapa syarikat milik seorang tertuduh dalam kes melibatkan tuduhan rasuah ke Dr Khir didakwa menerima projek lebih RM273 juta dalam tempoh pentadbiran BN.

Pendedahan mengejutkan itu melibatkan lima kontrak yang didakwa telah diberikan secara rundingan terus kepada syarikat-syarikat milik Shamsudin Hayroni.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MACAM MACAM KALU NAK MENIPU.... kah kah kah..

kah kah akh.... MACAM MACAM KALAU NAK KELENTONG.... kah kah kah...

kah kah kah...KES DALAM MAHKAMAH TAK LEH BINCANG.... kah kah kah..

kah kah kah...ADA SUB JUDIS LAAA... ADA SUB KUDIS LAAA.... kah kah kah..

woit... SEMUA TIPU..SEMUA KELENTONG... SUB SUB SOI.... kah kah kah...

nota:
ada pelik sikit
macam mana peguam negara
boleh beritahu?
ini kerja peguam negara ke?

bukankah peguam negara jadi pendakwa dalamk kes toyo?

semenjak bila pulak peguam negara menjadi penasehat toyo?

bila pulak peguam negara jadi peguam toyo
?

woit... majlis peguam mesti komen!

nota:
baik punya kelentong
pikun cari makan
kah kah kah




10 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Kalau dah AG pon bagi nasihat,bermakner keduer2nyer dah buat pakatan sulit ler.Kes yg dlm perbicaraan tu pon kes wayang jer.Atau pon ibnu toyo tu dah tak dapat nak jawab persoalan kontrek anugerah tu,jadi tepakser juai namer AG.Nasib baik dier ader kes mahkamah,kalau tidak susah nak jawab bender yg dah ader bukti ni.Bulih juger ler sembunyi dibelakang AG....terlepaih satu beban.

Tanpa Nama berkata...

woiii.....
toyol jenis ni memang betol2 ligat
sapu keliling baik punya...
kecik sapu, besar pun sapu

siap pakai tuan penasihat
serupa hj bakhil 20 persen

Tanpa Nama berkata...

samsudin tu budak mana?
umno cawangan mana?

Tanpa Nama berkata...

Gerombolan mana ada kerja... yg ada hanya kerja menipu, tipu sana tipu sini, buat2 kena tipu, tipu duit, tipu kontrak, tipu dosa-pahala, tipu agama-iman, tipu org yg nak ditipu, ...akhirnya Tipah tertipu pun naik bulu....


magua_putra@2000

Tanpa Nama berkata...

Gerombolan mana ada kerja... yg ada hanya kerja menipu, tipu sana tipu sini, buat2 kena tipu, tipu duit, tipu kontrak, tipu dosa-pahala, tipu agama-iman, tipu org yg nak ditipu, ...akhirnya Tipah tertipu pun naik bulu....


magua_putra@2000

mosabit berkata...

peguin negara suruh toyol tutup mulut????...

ini tidak akan menjejaskan tugas toyol untuk rembat semua harta benda....

toyol mana rembat pakai mulut....???

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

Jangan bimbang Dr. Khir
Tukang dakwa org kita
Hakim org kita
Tukang bela dah tentu org kita.

Eric Chia boleh buang kes kerana kurang lengkap pendakwaan,
Tak kan Dr Khir yg banyak berjasa tak boleh nak kowtim.

Tanpa Nama berkata...

sekilas ikan diair.
sudah tau jantan betinanya.
buang kes beb.
tak caya tengoklah.

Tanpa Nama berkata...

oh, kalau kes Anwar. siap boleh hukum terus sebelum perbicaraan selesai.

opisboi berkata...

macam mano nak cakap mulut ponoh dongan tempe!