Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 20 Januari 2011

TUKAR TIUB PEMECAH BERITA




LEPAS TENANG KE MERLIMAU KEMUDIAN EKPOT KE PERLABUHAN TENANG !!!


inilah jalur pilihanraya kecil
yang akan berjalan sekarang

adalah difahamkan bahawa kerusi
yb di merlimau juga kosong

al-fatihah dan takzih kepada
kaum keluraga.

AL-FATIHAH


Muhamad Hidhir Abu Hassan


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lu memang cergas bro....
bile lu nak jd wakil rakyat..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Sudah mati ? Setengah mati ? Belum mati ?
Menteri melaka Ali ketam kata belom mati dan tak izin kan dia mati.
Chuma SPR boleh umumkan kematian.

Tanpa Nama berkata...

diberitakan allahyarham telah cuba sedaya upaya untuk berhenti bernapas demi rakyat di bahagian beliau.. salute!!!

Tanpa Nama berkata...

aku baru tengok kat astro awani - cerita MB Ptanda tanda - tapi footage Mat Sabu tengah cakap ... tanda tanda awal ... Mat Sabu for MB Perlis hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

hei..deh biar betul ..matiu bukan buat main..silap haribulan takziah kpd almarhum tukar tiub...kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro..

Wakil rakyat yang umur 60 tahun keatas dinasihatkan letak jawatan..bergembiralah dan berkasihsayang lar korang selagi nyawa panjang sekangkang kera..jangan dok nak ingat duit masuk je..
Wakil rakyat yang malas, lisut, semput, lembab, dagu berlapis, gendut, kurang vitamin..tidak boleh berfikir dengan waras dan bijaksana..
Kita mahu wakil rakyat yang rajin bekerja untuk rakyat!! bukan untuk jadi kaya ngumpul harta. !!
Bagaimana nak dapatkan wakil rakyat yang HEBAT? sedangkan kepala penyamunnye si najis altoya..MESIA MESIA..sama teruk dgn tunisia
Tolong lar bro....

Tanpa Nama berkata...

Sehingga jam 8 malam ni... masih KRITIKAL bro..

Ana baru balik ziarah di Hospital Putra Melaka

Tanpa Nama berkata...

terbaru 8:10

belum mati
sedang kritikal di icu
dengan bantuan sokongan hayat

bersabarlah...utk keluarga dan rakyat merlimau kerana perancangan Allah maha adil

Datuk berkata...

kah kah kah
kan dah cakap najib ketulahan
ini mesti mahkamah
yang tentukan mati ke tak
harap2 tak mati ler..
lepas ne tlg ler pilih calon
yg benar2 sihat..

jgn dipinggir doa2
org yg teraniaya..makbul

Tanpa Nama berkata...

Terbaru jam 10.00

al-fatihah utk beliau
disahkan meninggal jam 8.10
sila rujuk m'sia insider

takziah buat keluarga beliau
dan sabar menghadapi ujian
kita juga sedang menuju ke tempat yg sama

semoga yg masih hidup belajar dan ambil iktibar
yb, yab, menteri, tpm, pm, kita yg hidup akan mati

prk akan terus berlaku
ke-15 atau ke-16?

mampukah bn menjanjikan jutaan ringgit di klang dan merlimau?

Tanpa Nama berkata...

satu lagi akan wujud pusat jalur lebar keh keh keh
(bilalah YB tempat gua nak meninggal ni)

Tanpa Nama berkata...

Kematian dun adalah rahmat untuk rakyat kawasannya.Projek maggi akan turun.Harimau mati meninggalkan belang,Dun mati meninggal pojek maggi..dari hidup baiklah......

Tanpa Nama berkata...

dari tenang k plabuhn kelang
singgah sbntar di merlimau...
moh kita ramai2 serang
angkat bik mama jd pm... ader mau????

kah kah kha....malaysia mkin lawak...najib dok batucaves suami najib lwt luar ngare...haru biru kelam kalibut....

lizay_73 berkata...

Cadangan - kepada bakal-bakal calon membuat pemeriksaan kesihatan tak kira la sakit 3serangkai (jantung, kencing manis & darah tinggi) periksa la juga pap smear & yang sewaktu denganya... TT - pesta lagi nampaknya