Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Mac 2011

BILA SANTA MENARI POCO POCO




MAT SANTA PILIHANRAYA




nota:
santa ini cukup aktif
terutama dalam pilihanraya kecil
sekarang ini santa sedang berada
di sawarak kah kah kah



MUFTI WAJAR NYATA PENDIRIAN, KATA DR ASRI -mkini

Para mufti wajar menyatakan pendirian mereka berhubung isu “politik selak kain” susulan tayangan video seks seorang lelaki yang didakwa mirip ketua umum PKR, Anwar Ibrahim, kata bekas mufti Perlis, Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin.

“Kita kena bezakan (supaya), apabila bercakap, jangan main selak kain (orang). Kita tidak cakap video itu (sama ada) betul atau salah. Kita bercakap mengenaipolitik idea untuk membela rakyat.

“Kita bercakap tentang prinsip. Apa nak jadi, kalau ahli politik bercakap mengenai melondeh kain orang. Apa yang rakyat dapat.

“Bahkan (dalam) prinsip Islam pun menentang perkara-perkara seperti ini. Jadi mereka (mufti) perlu berkata sesuatu (mengenai perkara ini). Saya tidak mahu memaksa mereka (untuk berkata),” katanya ketika dihubungi Malaysiakini petang ini.

Hujung minggu lalu, Dr Mohd Asri mengajak semua pihak menganjurkan satu perhimpunan besar bagi menyatakan kebencian rakyat terhadap politik lucah dan kotor.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… YAAAA AMPOOOON…. kah kah kah..

kah kah kah…TOLONG JANGAN BERI TEKANAN PADA MUFTI….. kah kah kah…

kah kah kah…MUFTI INI HANYA KERJA ...CARI MAKAN…. kah kah kah…

kah kah kah… FATWA HARAMKAN BAJU SANTA CLAUS BOLEH…. kah kah kah..

kah kah kah… FATWA HARAMKAN POCO POCO BOLEH…. kah kah kah…

kah kah kah…YANG LAIAN SOOOOORIIII BEBEEEEEB…. CARI MAKAN…. kah kah kah…

nota:
mufti di malaysia ini memang tak dihormati
ini kerana mereka cari makan dengan gerombolan
bukan macam para ayatolah mereka mendapat
sokongan dari orang ramai yang bersedekah dan berwakaf
dana yang datang tak sangkut paut dengan daulah

nota
kunci semua ini ialah ekonomi
kalau tak ada kebebasan ekonomi macam mana
nak bebas berfikir – gaji taraak – ilmu pun kureeeng
buku taraaaak tulis. nak jadi tok siak pun mungkin
tal dapat kah kah kah

10 ulasan:

suis-media berkata...

Ini lah wajah sebenar mufteee islam hadhari...jadi bisu bila berlaku kemungkaran di-pihak pemerintah.

Fahmi Ismail berkata...

Bila kongkongan terhadap golongan berilmu,maka macam ni lah padahnya...

Tanpa Nama berkata...

meminjam soalan daripada 'Kopitiam Bang Nan'...

Tuan Mufti! Apa hukum mengundi parti yang mengamalkan rasuah dan salahguna kuasa dalam pilihanraya? Sila keluarkan fatwa.

Tanpa Nama berkata...

Malaikal Maut Bercakap:-

Ini Dr.Asri cakap cara Falsafah ( Loyar Buruk dalam Ugama )..
Dia ini Fahaman Kaum Muda adek Wahabi
tapi tak mengaku WAHABI..
Dia ni pandai Capua buah Loyar Buruk dalam bercakap pasal Ugama...
Kalau nak bezakan dengan Ulamak terdahulu Jaraknya Antara langit dengan Bumi...Banyak pakai Hujah Akal.
Ijazah Kedoktoran Loyar Buruk kata orang dulu-dulu..
Ulamak terdahulu Ilmu dia orang tak macam KELDAI ni...
Dia ni belum bertemu Buku dengan Ruas lagi...
Tunggulah sikit hari lagi...

Nanti kene Telanjanglah....

Tanpa Nama berkata...

mereka pun makan gaji dengan kejaan
ada aku janji
mana bule lawan tokey
sekali tokey marah, habis la

Chee Kuan Tai berkata...

Mufti diMalaysia ni hanya untuk sapa yang mati saja...raja ke...sultan ke..Pm ke. Lain-lain perkara tengok angin...untung cakap...rugi diam.

Tanpa Nama berkata...

Maka dituduhnya wahabi pula.agama mmg guna akal.agama utk org berakal.

Sekian

Anak muda

Tanpa Nama berkata...

Salam kepada malaikat maut,
Janganlah anda menilai orang dalam keaadaan marah, atau dalam keaadaan benci, hormatilah ilmu Dr Asri, TGNA pun hormat pada DR Asri, tlg jangan gunakan bahasa yang boleh menguris hati orang, lebih2 lagi ulama, Bagi saya MAZA hanya memberikan pendapatnya , dan rasanya pendapat dia tidak salah bahkan ada menunjukkan cara cerdik pandai ugama memberi nasihat,soal Wahabi ataupun kaum muda itu, kita kena belajar atau bertanya orang yang pandai atau ahli dalam bidang itu.Kenapa kita terlalu memusuhi MAZA, kalau Wahabi pun apa masalahnya. Imaam masjidilharam dan masjid nabawi pun fahaman wahabi juga, so apakah hukumnya mengikut imam2 itu semasa solat berjemaah? Pelik rasanya,trend kita di Malaysia ni,Kalau ada percangahan pun sedikit sahaja dari segi feqahnya, kita perlu berlapang dada, tunjukkan nilai murni kita sebagai muslim.Saya pun ada beberapa perkara tak setuju dengan MAZA, tapi berlapang daad, dia sebagai ulama, telah menjalankan tugas beliau dalam memberi pendapat.Soal kita setuju atau tidak,terulanglah, tapi nak berhujah mengikut syariat, sediakanlah dalil2 yang betu, barulah orang macam MAZA akan melayani kita, kalau tidak buat malu saja. sekian terima kasih.

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

bai....

kalau menari poco2, saja nak tunjuk badan suami dia paling membadak, tu memang la haram..... memang haram jadah!

manalah tak haram jadah kalau:
- kopek suami melonjak-lonjak
- ponggong suami melambong-lambong
- peha suami mengempor-ngempor
- karipap suami(tak payah cerita laaa)

lu sendiri pikir la bai!

ulama muda berkata...

apa dr asri? spy dan ejen kutty tu? dia berlakon dgn menyamar boleh la....dulu suruh anwar berhenti politik..sekarang org dah benci dia dia sokong anwar pulak dlm isu video....bukan apa nak raih popularity la tuh....lepas tu dia henyak le anwar lagi....ejen kutty memang gitu.....jangan tak tau 90% kesan islam ditanah suci dah dimusnahkan oleh wahabi talibarut yahudi....termasuk makan khadijah...makam sahabat di baqi dan juga rumah khadijah yg dah dibina tandas awam diatasnya....9 buah masjid sahabat dikeliling mekah juga dah musnah termasuk denai badar dan uhud.....mufti melayu masih sembah raja saudi talibarut yahudi tuh.masya Allah....