Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Mac 2011

TIGA MAT BOROI LAGI



PEROGOL DI TANGKAP



nota:
ketua menteri pulau pinang
lim guan eng telah ditagkap
oleh polis petang tadi kerana
dituduh sebagai perogol kanak-kanak



RTC BAGI KATA DUA…. mstar

Abdul Rahim Tamby Chik pada Rabu memberi amaran kepada para bloger agar berhenti mengecamnya atau berhadapan dengan tindakan undang-undang.

Beliau yang kini merupakan pengerusi Risda menegaskan, sesetengah bloger membuka ruang untuk orang ramai mencerca dan menghinanya ke satu tahap yang melampau.

“Saya tidak pernah dicaj di mana-mana mahkamah atas apa-apa kesalahan sekali pun apatah lagi didapati bersalah kerana melanggar undang-undang," katanya kepada pemberita ketika ditemui di Kolej Risda dekat sini.

Beliau juga mengingatkan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim supaya tidak keterlaluan dalam melemparkan tuduhan ke atasnya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… YA AMPOONNN…. YA MAT BOOOOOROI…. kah kah kah…

kah kah kah…BETUL LAAA… DEPA NI SUKA BUAT FITNAH….. kah kah kah…

kah kah kah…DULU LIM GUAN ENG BUAT FITNAH….. kah kah kah…

kah kah kah... KENA ROGOL DUA TAHUN.... kah kah kah

kah kah kah... BLOGGER MUDA INI TAK TAHU SEJARAH.... kah kah kah..

kah kah kah... RTC INI DULU KETUA PEMUDA GEROMBOLAN.... kah kah kah...

kah kah kah.... DIPERCAYAI OLEH NAJIB... ITU PASAL JADI PENGERUSI RISDA.... kah kah kah..

kah kah kah… RTC INI ORANG BAIK…. LAGI BERIMAN…. kah kah kah..

kah kah kah…SUAMI MUTALI…. LAGI WARAK….. kah kah kah…

kah kah kah…. MANA BUKTINYA…. RAIS YATIM ROGOL AMAH….. kah kah kah…

kah kah kah…. INI SEMUA FITNAH…. INI SEMUA TOHMAH…. kah kah kah…

kah kah kah… CEMBURU TAK PERNAH MERASA PELOKAN BIK MAMA…. kah kah kah…

12 ulasan:

C++ berkata...

Bhai TT....

Eeeee... takut....

kayru1 berkata...

tubuh satu siasatan diraja yang benar2 bebas juga untuk siasat kes rogol budak bawah umoq tu kakakakak

Tanpa Nama berkata...

“Saya tidak pernah dicaj di mana-mana mahkamah atas apa-apa kesalahan sekali pun apatah lagi didapati bersalah kerana melanggar undang-undang," KAH...KAH...KAH

Tanpa Nama berkata...

RTC : "BACK OFF or I will sue ..."

salah tu...

yang betulnya : "FRONT ON and I
will screw ..."

Stupid University berkata...

Kah! kah!kah! Mahkamah tak charge sebab dia bantai tiang yang pakai skirt! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Wat la ujian DNA kat anak budak tuh leh bersihkan segala fitnah..

Ala duit banyak bayar je pakar DNA palsukan kalau result positif ;)

bertambah yakin orang untuk undi bn :)

Tanpa Nama berkata...

tambi2. Kau buat baik macamana pun orang tahu kau tu perogol Dauh Muda .

Muka kau tu muka penipu....
KaH. kAH .kAH

govofhate berkata...

ni kalau lim guan eng yg rogol bdk, muka dpn akhbar semua ada..full page lg..100 hari 100 mlm canang..

cicit ngah layor berkata...

RTC tak payah ler nak gebang mcm tak cukup akai.Tak peghonah dituduh di mahkamah bukannyer bermakner RTC tak peghonah buat kesalahan.Jangan ler jadi bodoh sombong.CCTV Allah tak pakai elektrik,tak peghonah ghosak.Lagi satu,dier telanjangkan org lain takper,org lain telanjangkan dier tak bulih.Ini peghangai budak tadika.Tak kan otak tadika bulih pimpin risda.Aaii,dah tad ader janggut pulak,tak kan kener maghah ngan mamak memander lagi kot.Mamak memander dah pencen...aper ndak ditakutkan.

pemburu hantu jembalang berkata...

kolej risda? oh my god. lepas ni ramai le pelajar dgn pensyarah kolej risda kena tibai sebab disangka tiang letrik haha.....ali rustam senyum aje sebab musuh dia tu dah kena tibai nampaknya nak jadi ketua umno kota melaka semakin pudar tambahan kutty semakin uzur nak tolong kempen utk anak angkat kesayangan. oh ya lagi satu anak thamby ni lupa ambik hantu hanturaya dia yg ditinggalkan di rumah rasmi dulu.sekarang rumah tu dah jadi kolej yayasan melaka dan dipenuhi hantu raya berkeliaran.antara syarat nak bela hantu raya perlu rogol budak bawah umur.tak percaya tanyalah pensyarah dan pelajar kolej tu.kalau ada yg sudi boleh rakam waktu tengah malam terutama bilik ceo kolej tu.haha....ramai dah nampak hantu raya dia termasuk di pintu pagar depan.semacam dgn kutty yg bela hantu raya.

i love bik mama berkata...

korang sume kutuk bik mama tapi korang tak sedar hanya bikmama yg mampu lawan kutty.macam buku bertemu ruas.kutty akan dilanyak bik mama sedikit masa lagi.siap kau.....tak kira berapa banyak balaci kutty bik mama tak heran.bik mama boleh lawan semua sebab bik mama cerdik tak macam moiden yg jilat telor kutty.

matstimketum berkata...

kah,kah,kah......boleh caye ke cakap peminat porno lolita nie? masa ada kuasa semua boleh dibereskan, tetapi diakhirat kelak masih ada kuase ke? ntah siksa dunia sedang dialami!