Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Mac 2011

MALIKUL TIBAI MAT MONGOL




TELAH BERANI LAWAN BOSS




nota:
perebutan telah bermula
mat mongol nak masukkan orang dia
malikul juga nak masukkan orang dia
mat taib pun ada nama calon spesial
perang dah mula kah kah kah







TOLAK JANJI MANIS JEMBALANG ,KATA MUHYIDDIN -mkini

Rakyat Sarawak perlu menolak "hantu" dan "jembalang" yang akan datang dengan mulut yang manis membuat pelbagai janji dan tawaran tetapi sebenarnya hanya pembohongan dan kepalsuan, kata Muhyiddin Yassin.

Katanya pilihan raya negeri Sarawak pada 16 April depan adalah peluang terbaik bagi rakyat Sarawak berbuat demikian.

Muhyiddin berkata "hantu" dan "jembalang" itu sebahagiannya datang dari Semenanjung manakala sebahagian yang lain sudah ada di negeri ini.

"Perjuangan mereka hanya untuk kepentingan suku sakat mereka... bukan untuk semua rakyat. Ini (pilihan raya negeri) adalah detik penentuan yang penting bagi rakyat Sarawak untuk masa depan yang terjamin," katanya.

Muhyiddin berkata BN tidak pernah berbohong kepada rakyat dan berharap rakyat terus memberi memberi sokongan apabila tiba masa
penentuannya supaya rakyat Sarawak terus terbela.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…MALIKUL SEMBAB… SUDAH MULA NAK KAUTIM DENGAN PAKATAN… kah kah kah..

kah kah kah… SENYAP SENYAP SUDAH BUAT DEAL DENGAN PAKATAN…. kah kah kah…

kah kah kah….INI LAH KENYATAAN PERTAMA NAK BANTU PAKATAN RAKYAT… kah kah kah….

kah kah kah…MALIKUL SUDAH TUNJUKKAN PADA ORANG SERAWAK…. ADA HANTU DARI SEMENANJUNG….. kah kah kah..

kah kah kah… HANTU UNTUK SUKU SAKAT…. kah kah kah..

kah kah kah…JEMBALANG UNTUK KAUM KELUARGA…. kah kah kah…

woit… INI BETUL BETUL TIBAI MAT MONGOL…. kah kah kah..

nota:
perhatikan dengan teliti
malikul sembab TIDAK membuat
apa apa kenyataan tentang filem tiga mat boroi
malikul sembab sedar filem ini sedang menibai
mat mongol dan orang ramai makin tak percaya
bukan saja filem ini – jubur saiful yang bercabang tiga
pun orang tak percaya

orang ramai hanya percaya pada kueh karipap ummi hulfidah
kah kah kah

17 ulasan:

terung asli berkata...

karipap ummi dah longgar dan tak mencerut lagi dek selalu masukkan timun peria dan terung. walaupun dah longgar tapi ummi masih dara hehe.....sesiapa yg disokong ummi samada najib atau moiden akan unggul dicarta umno kepala bana...sebab ummi handal hisap konek hehe

MonkeyShooter berkata...

Biarlah Taib Mahmood ni nak rasa hasil bumi Sarawak ni puas-puas, usia dia pun tak akan lajak sampai 20 tahun lagi sebelum digamit Malaikalmaut (kalau lebih ,itu bonus). Dia pun bangsa kita juga, apa nak dihebohkan. Sedangkan pribumi yang lain pun amat suka akan dia, tak kan kita sebangsa dengan dia lagi nak marah. Satu lagi soalan nak tanya Pak Taib? Ilmu apa pakai boleh dapat bini lawa dan cun begitu? (ilmu Dinar & Dollar ke?), Tolonglah rekomenkan kepada Mat Monggol kita tu.... dah habis uban satu kepala mencari kekayaan (hasil menipu rakyat), tapi masih saban hari didampingi Anak Badak. Dah lah tarian poco-poco kesukaan Anak Badak difatwakan haram oleh Tok Keti Perak... Maka terpaksalah Anak Badak melancung ke luar negara bg mencari tarian lain yg sesuai dengan perutnya. Last sekali nak tanya Umi Elmelda tu sikit? Kalau nak service karipap tu call I dahulu, I dah kempunan tengok U ni, jangan call orang lain lagi, terutama TT.

cicit ngah layor berkata...

kah kah kah.Maha benor ler aper yg dicakapkan Mahyudin tu.hantu Jembalang ndak tawan Sarawak sekali lagi.Hantu Jembalang semenanjung yg bantai saham bumiputra 52 billion ndak berkuaser lgi,ndak bagi kenyang suku sakat.Hantu Jembalang Sarawar ndak tebaih hutan kayu balak sbb ndak makan sendighi.Memang Jembalang Tanah betoi puak2 ni.kah kah kah. Org giler maner yg ndak mengaku dighi dier giler.

Tanpa Nama berkata...

karipap busuk pun ada orang nak ke??hahaha..

matstimketum berkata...

ade gambar hantu ler kat gambar keluage pok jib tu! tak takut ker?

Tanpa Nama berkata...

Karipap busuk ke basi ke janji ada lobang. Tak gitu bro TT.

Tanpa Nama berkata...

maksud hantu jembalang itu ialah puaka

malikul tak suka puaka
puaka suka nyakat

siapa puaka?
kah kah kah kah
ada tengok u tiub?

Tanpa Nama berkata...

'karipap busuk sebab lama sangat simpan dalam spender. air basi meleleh naik kat kepala'

kelas peribahasa nih!

Tanpa Nama berkata...

geng lama 1998 sudah menjalar...ummi, rahing dan laim....

geng baru 2008/9.....mat sembab!....+ Nazri botak dan lais latim.....

SEMUANYA BERKHIDMAT DEMI MADEYYYY DAN MUKHRIZ (helo balu malayu yang akan BAPAK dia perkenalkan sikit masa lagi!)

olang2 malayu musti terima nama helo balu ini...pasai apa?....pasai bapak dia helo malayu dan islam satu DONIA!!!!!

The MIND!!!

p/s - apa pun Najib dan Isham usin buat, (terkini nak dakwa DSAI mengenai ceramah tempoh hari dengan akta hasutan!....sepatutnya rahing dan si kitol di dakwa!))..... mereka akan jadi macam paklah....selepas PRU 13 nanti....

jaga2...ada ingat apa musang cakap pada tahun 2010 pasal kuil bt caves dan kuil cina di Penang?

jangan lupa....kerana anda akan TERPERANGKAP!!!...mereka akan 'MAIN MINDA KITA'.....diketuai oleh si sembab....

Tanpa Nama berkata...

persatuan2 cina suruh ketepikan buku itu.....MCA kata jangan!.....DAP dan PKR kata ketepikan buku itu.....BN kata teruskan!....

buku apa?.....kutuk India ada....kutuk cina pun ada.....siapa tulis?....

siapa yang jaja buku ini?......mat sembab DAN wee ka siong......masa operasi lalang, yang main wayang Najib dan Lee Kim sai....

INILAH BN....sentiasa akan mencucuk rakyat supaya bertelagah....dan mereka akan TANGKAP selepas ini.....

The MIND!!!

p/s - jangan lupa musang cakap....adakah INTERLOK akan jadi puncanya?

Tanpa Nama berkata...

mereka sedang MAIN dengan perasaan kita....mula2 mereka buat kita benci, MUAL dan LOYA....(ini citer 3 mat boroi)

kendian

mereka main perasaan kita bagi marah!.....(terus menerus ganyang DSAI sambil LEPASKAN geng 3 mat boroi DAN main polimik INTERLOK!)

nak bagi kita membara.....

The MIND!!!

Tanpa Nama berkata...

Laim berucap kat univ tun razak....

suruh orghang2 melayu bersaing dengan cina jika nak berjaya!....

dia cakap ni SELEPAS dia dan geng madeyyy REMBAT segala kekayaan negara, saham untuk bumiputera....dan segala benda mereka curi....

kini dia suruh kita bersaing.....(ini satu dari wayang depa bagi nak naikkan marah kita orang2 melayu!)

The MIND!!!

p/s - Jaga2...mereka semua sudah KELUAR dari LUBUK HANTU!!!!

mereka semua ada TAIK KERING melekat kat jubur!....

Tanpa Nama berkata...

dia sedang duk diam seribu bahasa......sunyi sepi...takde suara......tanpa komen...hanya jari dia menekan REMOTE CONTROL!

budak2 dia sedang main wayang.....

jangan jadi buduh....
jangan jadi bebal....
jangan ikot emosi....
jangan jadi tolol....
jangan jadi kitol...
jangan jadi kaki botol (mabuks!).....

DUNIA KITA SEDANG MEREKA MAIN.....MASA DEPAN KITA SEDANG MEREKA PAJAK......

The MIND!!!

Tanpa Nama berkata...

DUA SEPUPU sedang lisau....

ikot kena!...(selepas PRU 13)

tak ikot pun KENA!!! (setakat ini belom nampak sebarang tanda mereka berani melawan arus umno/madeyy!)

Ku Li sedang senyummmmmmmmm.....kesian melihat anak2 sifu dia (Tun Razak) dan rakan baik dia (Tun Hussein)........dalam ketaq!

The MIND!!!

p/s - kalo ada baca buku Ku Li 'Rahsia yang Terpendam', mungkin kita akan dapat BAU sesuatu......

hehehehheehheheheheh....

Tanpa Nama berkata...

Karipap ada 2 inti. Ummi punya karipap inti sardin (merah) atau kentang (kuning)?

rahim shukor berkata...

kita kasi pecah itu 2 orang http://www.facebook.com/pages/Najib-razak-letak-jawatan-kami-mahu-muhyiddin-yasin-PM/106611382752059?ref=ts

Tanpa Nama berkata...

ummi betina yang sungguh sundal sanggup menjatuhkan seorang pemimpin yang betul2 menegakkan kebenaran , MAT MONGGOL nanti kau akan tau siape yang betul , MAT MONGGOL & MAT MAHATHIR akan panjang umur dan akan merase terseksa melihat rakyat menyakiti beliau ....