Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Mac 2011

MAT SONGKOK TINGGI AKAN GANTI MAT SERBAN




MAT SONGKOK TINGGI



nota:
atau mat serban
akan pakai songkok tinggi
kah kah kah







PEMUDA PAS SEDIA TERIMA AZAHA JIKA SEDIA TINGGALKAN PERKASA -minsider

Ketua Pemuda PAS Nasrudin Hassan at-Tantawi bersedia untuk “menerima” bekas ketua Wira Perkasa Arman Azha Abu Hanifah menyertai partinya jika beliau sanggup meninggalkan pertubuhan bukan kerajaan membela hak orang Melayu itu.

Semalam, Arman Azha yang juga Ketua Penerangan Pemuda Umno Petaling Jaya Utara melepaskan jawatan tersebut yang disandangnya sejak awal 2009 kerana mahu aktif dalam politik.

Menurut Arman Azha, tindakan beliau melepaskan jawatan itu tiada kaitan dengan desakan atau masalah dengan kepimpinan dalam Perkasa yang diterajui Ibrahim Ali.
“Saya cuba menghubungi beliau (Arman Azha) tapi tidak dapat sebab kita nak tahu apa asas beliau meletakkan jawatan itu, apa yang saya tahu beliau mahu terlibat aktif dalam politik dan sekarang beliau adalah ahli Umno.

“Saya nak tahu sama ada beliau mahu kekal (dalam Umno) atau akan sertai parti lain, sebab itu kita nak bincang dengan beliau dan kita bersedia untuk terima dan undang beliau dalam PAS dan Pakatan Rakyat,” kata Nasrudin.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… MAT SERBAN INI SUDAH TEROK….. kah kah kah..

kah kah kah… PEMBACA NAK TAHU KENAPA MAT SERBAN AJAK MALAON INI MASUK PAS?..... kah kah kah…

kah kah kah….KERANA SERBAN TINGGI SAMA MACAM SONGKOK TINGGI…. kah kah kah

nota:
mat serban salah baca
dasar pas untuk semua
bukan ertinya pas untuk
tiga mat boroi kah kah kah

nota:
apakah kenyataan ini telah dibincangkan
oleh dewan pemuda pas
atau mat serban saje yang buat kenyataan

kemudian akan kata - media salah lapor

berpa kali media salah lapooor daaa kah kah kah

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak faham aku KPP ni. Bersangka baik bagus, tapi janganlah terburu-buru.

Tanpa Nama berkata...

apa masalah mat serban ni?

C++ berkata...

Bhai TT...

Ini Hamlau punya mat serban.... hahaha

Tanpa Nama berkata...

kalau mat songkok diterima masuk, gua blah dari PAS, Lepas tu gua cakap dgn member kampung gua 5 orang, supaya ikut jejak langkah gua.

puashati

aaaaaron berkata...

mat serban ni dia punya skill politik memang hancus
setakat jadi tukang kebun boleh la...

Tanpa Nama berkata...

ya ampun.....boleh caya ke?

ya ampun....PR jgn buat pasal!

ya ampun....lebih baik suruh uncle TT jadi calon!

hoi brader....melayu memang mudah lupa!

hoi brader...nanti jadi macam kat perak pulak!

hoi brader...org PKR banyak tak kuat iman....kahkahkah!

MonkeyShooter berkata...

Selepas ini jemputlah sekali Saiful Bukhari Azlan, Rahim Tambi Chek, Eskay, Nalla Karupan dan Gobala bagi menyertai PAS, barulah terbuka namanya kan?

Tanpa Nama berkata...

Mat serban ni tak layak dalam pimpinan PAS. Selalu buat keputusan bangang.

yes berkata...

Mat serban ni memang kurang bijak.

Tanpa Nama berkata...

Jgn terima duh mamat nie dlm PR...takut ada udang sebalik batu...nak masuk kena mcm Bob Lokman ok...

Chee Kuan Tai berkata...

Jangan suka kutip barang buangan....ada toksid

Tanpa Nama berkata...

terima masuk saja bukan terima jadi pemimpin.. tapi boleh kah pemimpin tinggi masuk parti nak ajdi ahli biasa je nanti musti gatal dan teringin nak jadi ketua kah kah kah..

gatal tekak karang kalau tak bercakap..

Tanpa Nama berkata...

saya skeptical sungguh bila orang2 dari sebelah sana, tiba2 je nak masuk sebelah sini.. dulu bersungguh2 hentam kita, tiba2 nak join pulak. Teringat kes zaid ibrahim, dan MP2 PKR yg dah melompat tu. So kalau boss2 sebelah sini bijak, jgn la terima mamat nih.. or kalau nak terima pun, jadi ahli biasa je.. jgn ler lantik dia pegang jawatan

Tanpa Nama berkata...

Boleh Tukar Tiub buat Photoshop dari songkok tinggi tukar ke serban tinggi?

Tak sabar nak lihat macam mana rupanya Mat Serban Tinggi.

KAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

apa ke bangang kepala bana ni???

harap serban je tinggi..

org mcm wira angkasa tu, patut nya tak payah nak dilayankan bila dia ckp dpt offer dari PR..mamat tu nk baru letak umpan, si serban ni dah menggelupur tak tawan hala!

Le Boroi berkata...

ambil mat songkok masuk pas
cam suruh le petit tambi jadi imam kat masjid tuk guru nik aziz kat pulau melaka
x cukup suruh le petit jadi imam, disuruh dia kasi ceramah berjodol Tarbiatul Aulat (Pendidikan Anak2 Dlm Islam)

azmie berkata...

mat serban ni mmg kurang bijak. yg paling bijak yalah anwar. tengok berapa ramai org dah dia tarbiah. semua dah jadi tok wali sekarang. ezam, zul nordin, zaharin, zaid brahim (yg beria2 sokong isham masa kat um dulu), gobala dan ramai lg.

anti taliban in pas berkata...

ha ah buat apa nak kutip anak tamil tuh? menyemak aje. pejuang asli ramai lagi.kalau nak kutip si tam tu lebih baik pemuda pas masuk mno dan hentam pas.lepas dapat duit banyak masuk pas semula dapat jawatan tinggi.mangkuk hayun.serban tinggi utk ngorat anak dara pak lebai bukan nak tunjuk idea yg bernas dan cerdik.tak de ke profesional yg berfikiran kedepan utk jadi ketua pemuda pas? balik balik mat taliban...

Tanpa Nama berkata...

itula nama politik...
asyik tukar spender..tukar boxer
x puashati tukar spender...
besar sangat ke punai tu smpai londeh spender...susah mcmni...
kalo beso telo kompom byk sperma...
boleh tabur2...mamat ni pon aku nengok specis boroi....jangan terima keahlian!!!!!! mamat ni fanatik parti

Tanpa Nama berkata...

mat lurah tetek mcm ni pun pemuda pas nak ambik

nak punah kpp nih

org bijak berkata...

hoi kpp lebih baik ko kempen pemuda umno kat ganu negeri mu dulu suh masuk pas ada juga faedah dari nak kutip lahabau nih. dia belum apa apa kau dah pelawa masuk pas. ni mcm baru tengok burit dah terpancut la nih...premature ejaculation hehe..nampak sangat ada udang sebalik batu.ada pakatan antara songkok tinggi dgn serban tinggi nak beri jahanam melayu la tuh atas nama perpaduang.

jebatderhaka78 berkata...

kalau PAS ambil 'sampah' nie PRU 13 sumpah aku akan UNDI MIC..jgn ingat nak "sapu" je...pikir gak perasaan pengundi muda, barua nie memang penyapu...bala..pas kuat kerana rakyat dah benci BN. PERKASA nie anjing UMNO..cuba ketuk kepala skit bagi waras sebelum keluarkan statement...pi anjur bt demo jalanan kagi ada faedah...

Tanpa Nama berkata...

pelik sungguh dgn minda melayu pada hari ini yg asyik mengutuk saja.. apalah masalahnya bila dijemput dia tu masuk pas.. ini barulah jiwa besar.. ini baru jiwa negarawan.. cumanya dlm pas dia ni takkan dapat jadi pimpinanlah.. lainlah kalau dia masuk PKR, pasal Anwar confirm akan naikkan terus.. dari tukar tiub kata kat KP PAS baik kata kat anwar yg terlajak pandai tu