Rabu, 16 Mac 2011

KALAU PERCAYA PADA SEMBAB - HANCUR NEGARA INI





KALAU DENGAR CAKAP BIK MAMA HANCUR DUNIA



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


nota:
kenapa orang gemuk
selalunya bangang!
adakah kerana otak
orang gemuk lari
ke bontot kah kah kah





SILA DENGAR APA KATA ORANG TUA INI




nota:
ini pandangan dari
profesor yang bukan
kang kong tentang
tenaga nuklear

sampai kiamat pun
malikul sembab tak
boleh ada ilmu macam
profesor ini



MALAYSIA SELAMAT DARI RADIOAKTIF :MUHYIDDIN - meloya

Malaysia masih selamat dari sebarang ancaman radioaktif walaupun banyak loji nuklear di Jepun rosak teruk dan beberapa buah darinya meletup serta melepaskan radiasi selepas negara itu dilanda gempa bumi kuat Jumaat lalu.

Muhyiddin Yassin berkata, hingga kini agensi kerajaan yang memantau secara rapi apa yang berlaku di Jepun dan juga sekitar negara ini, tidak mengeluarkan sebarang amaran tentang risiko tersebut.

‘‘Saya tidak fikir kita perlu bimbang dan kalau ada apa-apa akan berlaku dalam negara, kita akan maklumkan kepada rakyat dengan segera.

‘‘Kita pantau sepanjang masa dan kalau ada apa-apa pun, ia akan dikeluarkan oleh badan yang ditauliahkan,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar selepas menutup program Keluarga Angkat 1Malaysia peringkat Kementerian Pelajaran di sini hari ini.

Semalam, orang ramai dikatakan menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) yang meminta mereka supaya tidak keluar rumah bagi mengelakkan terhidu bahan radioaktif dan terkena hujan yang didakwa mengandungi toksik ekoran banyak loji nuklear di Jepun meletup selepas negara itu dilanda gempa bumi kuat.


PANTAU MAKANAN DARI JEPUN - meloya

PUTRAJAYA 15 Mac – Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani akan bekerjasama dengan Kementerian Kesihatan bagi memantau produk makanan diimport dari Jepun yang dikhuatiri dicemari bahan radiasi nuklear.

Menterinya, Noh Omar berkata, kementeriannya akan menjalankan kerjasama itu kerana negara ini turut mengimport daging dan ikan dari Jepun.

Menurut beliau, pihaknya tidak memandang remeh isu tersebut walaupun jumlah peratusan import kedua-dua bekalan makanan tersebut dari Jepun kecil.

“Ia melibatkan keselamatan pengguna dan rakyat negara ini secara amnya, jadi kita tidak akan mengambil mudah mengenai hak tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…BANGANG… MACAM MANA SEMBAB NI JADI MENTERI… kah kah kah..

woit..BADAN BERTAULIAH ...LANCHOW... kah kah kah..

kah kah kah...INI BUKAN BERTAULIAH...INI BERASUAH...kah kah kah..

kah kah kah... TAULIAH LANCHOW APA?... TAULIAH BOLEH BELI... kah kah kah...

woit… GANTI DENGAN YUSOF NOR … LAGI BAIK…. kah kah kah..

kah kah kah… RADIASI INI BERTERBANGAN… DATANG PELBAGAI CARA…. kah kah kah..

kah kah kah… MACAM ASAP LADANG SAWIT TERBAKAR DI KALIMANTAN… kah kah kah…

kah kah kah… 3000 KILOMETER… BOLEH SAMPAI KE SEMENAJUNG… kah kah kah..

woit… MUKA HODOH MACAM INI PUTUT HANTARKAN KE FUKUSHIMA…. kah kah kah

nota:
muka macam ini
macam sudah diserang radiasi
kah kah kah


SILA GUNAKAN INI UNTUK RUJUKAN


15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sy tak suka rosmah..sy peminat TT...tapi sy sedih melampau TT terlalu mengutuk orang gemuk.."knapa org gemuk slalu bangang"...rosmah jadi mcm tu bkn sbb gemuk ..tapi maybe ada faktor lain...

Tanpa Nama berkata...

Pakar2 nuklear sedunia tengah runcing. Semua tengah mesyuarat bincang loji2 negara sendiri selamat atau tak. Pakar2 semua pincang nak cari penyelesaian di Fukushima. Pakar2 tak berani beri jaminan loji2 nuklear sedunia selamat. Yang keluar beri jaminan semua ahli koprat dan ahli politik.
Hairannya, dari mana datangnya kepakaran nuklear org2 politik dan koprat ini? Ada PhD ke? Gua caya sama lu! Lu memang pandai memperbodohkan diri.

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Dgn segala hormatnya menjemput Pak Cik TT ke:-

program; "SELAMATKAN UMMU HAFILDA DRPD MENJADIK ANDARTU SAMPAI TUA"

Jam : 9.00mlm

Tempat : Balai Raya Taman Sri Andalas, Seri Kembangan

Turut hadir : Dato' Satim Demand

* Hadirin yg pertama sampai dapek hadiah kawin free ngan Ummi Hafilda tajaan Najib Mongol dan United Malays Najis Organization

Tanpa Nama berkata...

http://www.reuters.com/article/2011/03/15/us-japan-nuclear-chernobyl-idUSTRE72E5MV20110315

Tanpa Nama berkata...

TT.
Bila lu sebut pasal ikan, gua teringat satu perkara.
Jepun dilanda gempabumi, tsunami & loji nuklear kerana bala di turunkan Allah.
Sebabnya, Jepunlah satu2nya negara di dunia terlalu banyak membunuh & menzalimi ikan paus.
Ikan paus tu keramat oi.
Ini teori gua aje.
Jangan marah.

James Iha berkata...

Kahkahkah.. Si sembab dok pikir ini projek rembat byk duit kalu lulus. Sbb lg 5thn mgkin dia naik jd PM. Lgpun depa kata negara akan alami krisis bekalan tenaga menjelang 2020.So mcmmana nak jd negara perindustrian dan Hub Hiburan.Solutionnya, perlukan sumber yg berkapsiti tinggi dan kos guna yg murah. Rosmah Tetek Hijau sudah buat approval, teknologi hijau dpt cegah radiasi dr nuclear fallout.Si Sembab pikir radiation leakage di Jepun berpunca dr bencana alam gempabumi dan tsunami. Di Malaysia takda bencana2 mcm ni. Tapi Sembab yg bengap ni tak tau yg kejadian di Mayak dan Chernobyl bkn di'trigger' dr bencana alam. Aku cadangkn sblm pikir pasal N-plant, Sembab dan FLOM belek2 dulu muka kat dpn cermin, boleh tak pakar2 di Malaysia rejuvenate muka hangpa tu dulu. Kalu boleh baru hangpa teruskan..kahkahakh

Selamatkan Malaysia Sekarang berkata...

Harus diingat bahawa selain dari projek nuklear itu, terdapat projek di Gebeng, Pahang dan Iron Ore Project di Telub Rubiah, Perak yang akan menjahanamkan Malaysia untuk generasi akan datang. Sila tanya uncle google untuk melibat keburukan projek yang disebut ini.

Tanpa Nama berkata...

Hello TT, ckp pasal nuclear catastrophic, gua baru je abis main satu video game- METRO:2033.

Walaupun game, tapi bila main rase mcm realiti sebenar. Nak tahu lebih lanjut lu cari video gameplay di youtube.

Game ni citer pasal satu massive nuclear catastrophic yg berlaku di Russia dan menyebabkan satu komuniti yg terselamat terpaksa hidup dlm sistem terowong keretapi bawah tanah di Moscow.

Diorang xleh naik ke permukaan sebab ade byk makhluk mutant dan atmosfera beracun. Gua pikir kalau malaysia buat nuclear dan meletup, pasti tempat paling selamat tinggal dlm terowong bawah tanah. Tapi masalahnya sistem terowong di KL adalah sgt kecil dibandingkan dgn di Moscow.

Game ni memang touching kpd setiap orang yg anti-nuclear.

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang undi dia lagi dalam pilihanraya nanti, 10 kali bangang.

Tanpa Nama berkata...

Jadi bangang bukan pasal sembab ke gemok. Saje buat buat bangang pasal nak buat project rembat duit. Duit banyak banyak pun bukan boleh bawak masuk kubur pun!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bodoh bangang 16 Mac 2011 2:56 PM nak salahkan bala Allah yang Maha Esa lagi. Pakai otak sikit....pencemaran radioaktif masuk ke udara semua umat keliling Jepun (sedunia rasa) akan menerima akibatnya.... Itu semua bukan pemberian Allah.
Apa pulak alasan utk orang2 bahrain yang ditindas oleh umat islam sendiri? Bala dituruni Allah kerana ingkar Rajagopal Bahrain kot?
Porah....jgan guna alasan bala Allah yang Maha Berkuasa....aku bantai terus. Insaflah wahai org2 yg kurang daya intelek.

kutty kutu babi berkata...

pru depan malikul sembab akan menang lagi sebab majoriti melayu di pagoh makan tahik babi. sembab ni la jadi tempat bergantung kutty kutu babi utk naik kan anak dia yg botak licin halus tu sebagai tpm apabila najis hilang kuasa akibat altantuya ekoran kempen DNA pkr.

Tanpa Nama berkata...

up date ngan tt lg bagus dr media k'jaan!

Stupid University berkata...

Hantar semua sekali dari menteri sampailah penyokong totok BN ke Fukushima! Lepas tu suruh diaorang sedut lama-lama udara di sana! Gerenti separuh padam! Kah! Kah! Kah! Kah! Biar pupus makhluk perosak seperti ini! Kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

Kenapa perlu kutuk org gemuk? x ingt dosa dan pahala ka?. org gemuk kat dua ni ada berjuta-juta org jadi awak telah kutuk berjuta-juta org.