Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Mac 2011

SATU LAGI - NAK MENIPU ORANG MELAYU




SIAPA KATA TAK SAMA



INI DI MALAYSIA


nota:
mubarak ada nathanyahu
mat mongol ada apco
kah kah kah
mubarak ada anaknya gamel
mat mongol ada budak itam
kah kah kah




MALAYSIA TIDAK SEPERTI TIMUR TENGAH :NAJIB – mstar

Najib Razak hari ini berkata suasana politik di Malaysia tidak mungkin bergolak seperti di Timur Tengah dan Utara Afrika kerana kerajaan tidak mengamalkan pemerintahan kuku besi malah sentiasa peka terhadap kehendak semasa rakyat.

Najib berkata, jika rakyat tidak berpuas hati dengan pemerintahan Barisan Nasional (BN), tidak mungkin BN menang pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Melaka kawasan Merlimau dan DUN Pahang kawasan Kerdau pada 6 Mac lepas dengan jumlah majoriti undi yang meningkat.

"Kalau rakyat tidak berpuas hati, majoriti kita tidak akan bertambah dalam pilihan raya kecil itu," katanya

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INGAT... MACAM MANA BACA AKHBAR DI MALAYSIA?.... kah kah kah…

kah kah kah…KALAU AKBAR NAFIKAN…ERTINYA ADA BERLAKU…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU MAT MONGOL KATA TAK SAMA…. ERTINYA SAMA….kah kah kah..

kah kah kah…KALAU TIDAK SAMA …. RELAK LAAA… kah kah kah..

kah kah kah… NI HEBOH KE HULU KE HILIR…. KATA TAK SAMA… kah kah kah..

woit….KENAPA SEBUT TIMUR TENGAH…KENAPA TAK SEBUT MESIR…. kah kah kah..

ini bukti mesir dan malaysia sama:

mesir ada rtm – radio talivison mesir untuk menipu rakyat
malaysia ada rtm – radia tv malaysia untuk menipu rakyat

mesir ada anak mubarak buat duit
malaysia ada adik najib buat duit

mesir di perentah oleh national demokrarok parti selama 30 tahun
malaysia si perentah oleh unitred malays national organisation selama 50 tahun

mesir beli senjata untuk dapat komisen
malaysia beli senjata untuk dapat komisen

mesir tahan warga tanpa bicara
malaysia tahan wargha tanpa bicara

mesir guna undang undang undang darurat
malaysia gua undang undang darurat

tak caya!

kelmarin undang undang darurat telah
digunakan untuk halau orang kampong di ladang bukit jalil
wahal mereka telah duduk dalam ladang ini seblum tanah melayu merdeka

ada satu lagi!

mesir ada suzzane first lady yang dibenci
malaysia ada rosmah fat lady yang dibenci
kah kah kah


BACA INI BARU SAMPAI

mesir ada mukhabarat
malaysia ada sb
tapi kelmarin sb mesir ini telah dipadamkam setalh 30 tahun menganas!


CAIRO 15- March 2011 Egypt's interior minister on Tuesday dissolved the country's widely hated state security agency, which is accused in torture and other human rights abuses in the suppression of dissent against ousted Hosni Mubarak's nearly 30-year rule.

JANGAN LUPA:

mubarak tipu pilihanraya
najib tipu pilihanraya

mubarak kata pilihanraya tanda rakyat sokong
najib kata pilihanraya kecil tanda rakyat sokong

mubarak ada penyedap di london
najib? kah kah kah
siapa penyedap najib di london
kah kah kah


8 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

pelajar mesir berani..
pelajar malaysia..hish hish hish

peminat berkata...

saya setuju bro hisham kah kah kah

shahmetal berkata...

kat sana, majoriti membantah pemerintahan hosni mubarak.

di malaysia, maaf, kamu bukan majoriti.

berhenti bermimpi di siang hari. pergi la ajak segerombolan rempit kalau tak ckp orang nak ajak berdemo. sekurang2 nampak ramai dan hiruk pikuk sikit

Tanpa Nama berkata...

ala..jgn tgk yg sama gambar polis je, gambar kat malaysia ni siap ada org2 melayu ramai, maknanya diaorg sokong apa yg polis buat, tu mesti mamat tu yg buat hal sampai polis nak kena tarik baju kasi reda, silap2 tu mamat indon yg buat hal. biasalah. kalo ada demo mesti kasi panggil org asing bikin lagi ribut.

matalembu shah alam berkata...

fuck u tt,

kau bersurah tak habis tt, yang TAK SAMA malaysia dan Mesir ialah:

malaysia ada mahadey kutty bekas PM yang masih mengarut, mamak ni telah menipu rakyat melayu, cina, india hingga suku orang asli selama 22 tahun.
Poyo kau tt, bukan melayu saja kena tipu - semuanya, aku & kau pun!!!
Penipu besar ni dengan mulut longkangnya kununnya bercakap benar dengan buku sampahnya. Fuck!
Penyakit keturunan mamak ni telah diwarisi dengan sempurna oleh mat monggol bini bik mama RM & juga oleh tok mudeng sembab.

pilihanraya tak akan merubah segala,.. tau pun engkau. setiap kali pilihanraya kecil/besar memang rakyat ditipu oleh penipu super atau kitakah rela terus ditipu?..fuck

nafas dah sesak, hotak dah buntu, kaki dah kematu - penipu terus menipu & gerombolan nyaman mengira menang.
kau, aku & pencinta keadilan telah kehabisan kata menyumpahseranah dengan pelbagai fatwa-petua. dengan doa berjuta tapi kununya rakyat masih melambai tangan mesra,.. fuck

tak sabar aku, menanti saat; pilihan dijalanraya

matalembu@gmail.com

PeminatFLOM berkata...

aku sokong kenyataan shahmetal tu. Penyokong PR bukan majoriti...sbb tu demo la bagai nak rak pun,takkan tumbangnya kerajaan skrg ni.
Persoalannya,macamana pulak kita tak jadi majoriti lagi?tak cukup penyokong?rakyat malaysia belum rasa cukup tertindas?pemimpin PR tak boleh diharap?ntahlah...dah berbuih mulut mat sabu dok bagi ceramah,makcik pakcik kat kampung masih lagi dok bebal pegi undi BN jugak.Anak muda sampai kesudah dok jadi barua BN.Golongan student lagi la hampeh,kalau ditanya pasal politik,jawapan yg aku dok dengar,"err..tak minat sangat la nak amik tau pasal politik ni,kitorang dah lambat ni,nak gi ujibakat akademi fantasia".
Oleh itu bro hisham,dari ko dok ulas berita mainstream kat blog ni,kan lebih baik kalau ko tulis benda2 berfaedah utk menaikkan semangat rakyat sikit?nak lagi sempoi,apakata bro jadi pioneer utk rally besar2an.persetankan parti politik semua.kalau kita menang,ko jadi presiden.abih cite.kitajadikan malaysia negara sosialis pulak.
GUA ON JE!!!
VIVA LA REVOLUCION!!

Stupid University berkata...

Telur kita tetap sama! Kah! Kah! Kah! Kah! Najib punya telur siapa pegang sekarang? Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Mmg tak sama bro..
sbb lagi teruk!