Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Mac 2011

JAMBAN DAN JAMABAN TAN




BADAK NAK BERAK



nota:
bayangkan
berapa seksanya najib tiap malam
abngan angan berahi betina slim
yang menghimpit nak badak
kah kah kah





TANDAS AWAM BERTAR BANGLO DI MELAKA - mkini

Tindakan kerajaan negeri Melaka menaiktaraf dua buah tandas awam di Taman Botanikal Melaka yang terletak di Ayer Keroh sehingga menelan belanja RM199,800 dianggap sebagai tidak masuk akal dan membazir, kata ADUN Ayer Keroh, Khoo Poay Tiong.

Malah, kata ADUN dari DAP itu, kos berkenaan juga dianggap sama nilai sekiranya hendak membeli sebuah rumah banglow dua tingkat iaitu kira-kira RM190,000.

Dakwa Khoo, jumlah berkenaan dilihat amat tidak munasabah dan terlalu tinggi jika dibandingkan dengan kerja-kerja yang dijalankan terhadap kedua-dua tandas awam berkenaan.

Beliau mendakwa, selepas melakukan penilaian sebenar bersama kontraktor mendapati, hasil kerja kedua-dua tandas berkenaan, sebenarnya hanya melibatkan perbelanjaan tidak sampai RM120,000.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…ALAA MAK… YB DAP INI TAK FAHAM FAHAM…. kah kah kah….

kah kah kah…INI PROJEK BUMIPUTERA…. kah kah kah..

kah kah kah…NAK BAGI KETUA CAWANGAN MAKAN…. kah kah kah..

kah kah kah…NAK BAGI KETUA PEMUDA MAKAN…. kah kah kah..

kah kah kah…NAK BAGI KONTREKTOR KELAS F… MAKAN…. kah kah kah..

kah kah kah…PROJEK JAMBAN….UNTUK CAWANGAN…. kah kah kah..

kah kah kah… PROJEK JAMBAN TAN…UNTUK BAHAGIAN…. kah kah kah..

kah kah kah... PROJEK KAPAL SELAM...UNTUK MAT MONGOl... kah kah kah..

kah kah kah...PROJEK TUDM..UNTUK BIK MAMA.... kah kah kah..

kah kah kah... SEMUANYA DI BUAT SECARA BERJAMAAH... kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN INGAT SEMBAYANG SAJA BERJEMAAH...kah kah kah...

kah kah kah...MEROMPAK HARTA RAKYAT PUN BEJEMAAAH.... kah kah kah..

kah kah kah...BARU AFDAL...BARU TULUS DAN FULUS... kah kah kah

nota:
apa hairan
jamban di putra jaya lagi hebat
besi khursani
pejal dan kuat
kalau mesti pecah
jubur bik mama
macam jubur gajah
kah kah kah


nota:
siapa dapat kontrek buat jamban
untuk bik mama?
mesti mesra hijau
dan pastikan tak retak
kah kah kah


14 ulasan:

dukun melayu berkata...

TT...walaupun begitu..kita masih terima tembpias fukushima...radioaktif jatuh ke laut,ikan makan,lama2 sampai jugak..cuma tak tau bila sahaja

sudahlah..memang yang bangang menyusahkan orang..kalau aku hitler,aku genocide orang bangang.

apopo berkata...

kah kah kah...

mesti melayu deb punya kerja nie...

perkasa tak nyalak ke?

gerombolan melaka dok perabih diut rakyat nie.....

James Iha berkata...

Kahkahkah..ini jamban berteknologi hijau mengikut acuan FLOM. Kena lebarla sikit dr saiz biasa. oh ya..blueprint utk upgrade tandas ni, design oleh pakar2 dan agensi yg bertanggungjawab utk bina loji nuklear di negara ini mengikut kata mat sembab.

hang kasturi berkata...

ali rustam berani buat sebab pembangkang tak kuat dimelaka kecuali dap. nak harap pkr si shamsul akin asyik kejar pangkat dan kedudukan je lepas tu buat laporan polis.setakat tu je.pas pulak dibenci org kerana sesetengah aktivisnya yg tak berilmu dan belum menang lagi dah lagak ala taliban dari segi idea macam si selamat di bukit katil tu.pengundi melaka cakap org pas asyik pakai kain dan tak tau pakai seluar....sebab tu ali relax jer.

Tanpa Nama berkata...

siot la lu t.t, jubur bik mama pun lu boleh visualise... hahaha
imaginasi lu terbaik bro...

Tanpa Nama berkata...

kimak lu ali ketam

cicit ngah layor berkata...

Ngaper tak cukupkan rm 200,000,kan senang!!!.Simen,pasir dan besi lebih mahai diMelaker kot.Atau pon upahnyer mahai.Tapi yg buat keghojer mcm ni selalunyer mat indon dgn mat bangla jer.Takkan mahai benor upah demer...lagi kener kencin,ader.Itu ler kalau jadi makhlok yg makan tak gheti kenyang.

siti mawar berkata...

harga seunit/sebuah rumah PPRT ada tak sampai cecah harga tu?

bedpet berkata...

uik. kutuk melaka nampak. sigh -.-'

Stupid University berkata...

Loji nuklear siapa punya? Mari kita tengok siapa yang kena? Kah! Kah! Kah! Buatlah 20 biji! Biar Asia Tenggara hancur! Kah! Kah! Kah!

teganu-kite berkata...

gambor nnatang badok pulok - mok badok ke pok badok?
dulu mung suke gambor nnatang bewok, gambor ikang - badok mane nunggeng beghok pakaa jambang?, badok melake, ke badok putrejaye.

di bawoh rang ikang

Tanpa Nama berkata...

Melayu tak kisah...nak buat jamban banglo ke, jamban villa ke, yang penting Be-End tetap menjadi pujaan hatiku dulu, kini dan selamanya...

Rumahku nak roboh dan aku sanggup berlapar nak makan tak apa asalkan parti umngok kesayanganku akan menang selalu....

Bodoh! pttuuiihhh!!!...

Tanpa Nama berkata...

bro tt,jam 11 td saekor kangkong telepas masuk ke rancangan SOALJAWAB TV3 SUKU..punyela teserlah kekangkongan beliau bila bagi pandangan pasal nuklear..sampai lidah dia sendiri berbelit2 nak nyebut..melalut2 mcm mat pet layan gam

kah3!!! AWAS kangkong ini sedang berkeliaran merayap2 di ukm memakai gelaran saekor DR. PROF bernama SHAHIDAN RADIMAN..

govofhate berkata...

melaka kan kaya dr kelantan..rtm xhabis2 bodek gov melaka lg hebat dr gov kelantan..mcm celaka..