Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 Mac 2011

KALAU DENGAR CAKAP SEMBAB KITA SEMUA HANGUS




SEMUA BERHATI HATI



nota:
malikul sembab ini
seharusnya kita hantar
bercuti ke falujah
atau ke fukushima
semua perbelanjaan di tanggung
oleh rakyat - bukan bercuti
smabil belajar tapi bercuti
untuk diajar kah kah kah


USAH PERCAYA SMS MALAYSIA DIANCAM RADIASI :MUHYIDDIN – berita hairan

Muhyiddin Yassin, menasihatkan orang ramai supaya tidak mempercayai khidmat pesanan ringkas (SMS) kononnya Malaysia juga terdedah kepada bahaya kesan radiasi akibat kebocoran loji janakuasa nuklear Fakushima Daiichi di Jepun.

Menyifatkan penyebaran SMS itu sebagai tidak bertanggungjawab, Muhyiddin berkata Malaysia selamat daripada sebarang ancaman dengan agensi terbabit sentiasa memantau perkembangan di Jepun dan di negara ini.

Justeru, beliau meminta orang ramai supaya tidak terpedaya atau panik sebelum meneliti kesahihan maklumat tersebut.

"SMS itu dikeluarkan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Jangan kita mudah menerima apa sahaja yang dilaporkan itu dengan tidak menyemak.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… NAMPAK BANGANG SEMBAB NI…. kah kah kah…

woit… AMERIKA YANG JAUH TELAH MULA BERJAGA JAGA…. kah kah kah..

woit…HONG KONG TELAH MEMINTA WARGA BERJAGA JAGA…kah kah kah..

woit… TAIWAN MEMINTA PENDUDUK AWAS DAN WASPADA…. kah kah kah..

kah kah kah… PILIPINA SEDANG BERJAGA JAGA…. kah kah kah…

kah kah kah… TOLONG TENGOK PETA SIKIT…. BERAPA JAUH SABAH DARI PILIPINA… kah kah kah…

woit… BAGUSALKAH ADA YANG MENGINGATKAN KITA UNTUK BERJAGA JAGA… kah kah kah..

kah kah kah…KALAU DENGAR CAKAP SEMBAB INI HABIS RAKYAT HANGUS MATI IBRAHIM ALI…. kah kah kah..

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebelum kita semua hangus, sebaiknya kita hantar dulu Muhyiddin Sembab tu ke Fukushima untuk dihanguskan.
Bangang punya TPM, tak habis2 dengan sikap ego dan bodoh sombongnya.
Indonesia, Thailand, Filipina dan Singapura begitu dekat dengan Malaysia.
Dia ingat rakyat di negara2 tersebut bahlul macam dia, tak nak bantah.
Kita tengok nanti apa kata si Sembab jika Lee Kuan Yew bersuara jangan bina loji tersebut.

Tanpa Nama berkata...

kalo sudah bodoh tu, camana laie gua nak tolong... sembab tu satu hal pulak..

gi la cuci colon tu sembab ooi.. banyak sangat mucoid plaque.. tu la pasal gemuk bangang tak tentu hala..

Tanpa Nama berkata...

1) Kesatuan Eropah nak buat "stress test" semua loji nuklear di eropah.

2) Jerman tutup semua loji nuklear dibuat sebelum 1980.

Al-Sembab kata loji dia selamat....Ini loji nuklear atau loji taik IWK rumah dia?

Satu dunia gegar org jepun efisyen pun tak bole selamatkan loji depa...Sembab di malaysia kata dia boleh...lan@#$%&!!!

wali nikah berkata...

saya x faham nape la najib ni besikap camtu...

pnting diri sangat...

betul kata TT,baguslah kalu ada yg tolong peringatkn supaya brjaga2..

yg najib gelanbah sangat,apsal?

sedih2....

Alhamdulillah,segala puji bg Allah yg mmberi akal pd TT dlm usaha menguraikan masalah,..may Allah bless u..


Allah Maha Bijaksana

Tanpa Nama berkata...

ntahnye sembab ni...orang tolong ingatkan ja tu...baguslah...kalau tunggu KERAjaan BoNgok, asik spekulasi tak abis2...ko pegi teman madey main guli lagi baik la...

James Iha berkata...

Bagus..bagus inilah contoh pemimpin yg kita nanti2kan selama ini. Tahniah utk rakyat yg mengundi puak2 jahanam ni..terutama utk makcik2 felda sbb dok nampak tanah depa la nanti paling sesuai utk pacak reaktor nuklear kat bumi bertuah ni. Negara lain semua dok planning nak bwk blk rakyat depa yg hang pulak dok keluaq statement nk teruskan jgk plan 2021. Bagus..aku ingat otak hang dan rosmah mmg sepadan bengapnya..kahkahkah

arwen berkata...

ya, bab ni sy memang setuju. tak boleh la depa kata jgn percaya, patutnya depa kata, kita kena berjaga2. saya teringt kes jerebu tahun 2007 tu puncanya dari kebakaran di indonesia, tak mustahil radioaktif tu dibawak melalui awan / hujan yang bergerak dari jepun menghala ke negara2 asia yg lain...apapun kena ambik tahu jugak, jadi berhati-hatilah

mosabit berkata...

macam sial punya statement...

pasal otak dia pun dah naik sembab..takleh nak digunakan lagi...elok dia ni di beri treatment kat tanjung rambutan atau tampoi....

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

terima kasih lah ronald reagen.. ada gak internet.. kalau dok harap ke utusan meloya ngan berita hairan, mmg hangus rakyat malaysia nie.. betul tue TT negara lain semua dah kuatkuasakan langkah berjaga-jaga.

shah berkata...

filipina berjaga2. memang ada amaran utk filipina. tpi amaran dan langkah awal, bukannya confirm akan smpai.

ala bro. tgk ni. semoga berjaya:

http://www.zamg.ac.at/pict/aktuell/20110315_fuku_I-131.gif

yb berkata...

Chancellor Germany Angela Merkel sudah tutup sementara waktu 7 dari 17 loji janakuasa nuclear untuk dikaji semula selepas kejadian di Jepun.

Beliau berkata:
http://news.yahoo.com/s/csm/20110314/wl_csm/369575

"Everything will be reviewed," Ms. Merkel said at a press conference in Berlin. "If a highly developed country like Japan, with high safety standards and norms, cannot prevent the consequences for nuclear power of an earthquake and a tsunami, then this has consequences for the whole world."

Nasiblah Malaysia, punya pemimpin-pemimpin negara yang pentingkan diri sendiri, singkat akal, tamak dan bongkak.

looes74 berkata...

Hisham,
You know what! We must force Mooh Mooh to watch The China syndrome. Or Rais Yatim "I burnt the bridge" not to stop the rerun of

THE CHINA SYNDROME

http://www.youtube.com/watch?v=6PJ-BzXAN1c&feature=related

Stupid University berkata...

Bayangkan kalau si sembab diradiasikan! Tentu serupa daging panggang! Kah! Kah! Kah! Bodoh yang tanpa had! Kah! kah! kah! Oh yea teknologi nuklear adalah teknologi hijau di 1Malaysia! Kah! Kah! kah! kah!