Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Mei 2011

SIAPA BAGI DIA DATUK SERI?




TIKUS TUA DAN TIKUS MUDA













SIASAT UTUSAN, GESA GERAKAN - mkini

GERAKAN hari ini mendesak pihak polis menjalankan siasatan yang bebas dan profesional terhadap laporan Utusan Malaysia berhubung usaha menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan.

Presidennya Datuk Seri Dr Koh Tsu Koon berkata, ia penting bagi menjelaskan perkara sebenarnya yang berlaku.

Dr Koh yang berfahaman Buddha berkata, berdasarkan pengetahuannya dan kefahaman pemimpin Kristian, penganut agama itu sebenarnya memahami Perlembagaan Persekutuan.

"Walaupun seorang dua individu tampil dengan kenyataan yang boleh disalaherti, ia tidak boleh dianggap mewakili pendirian rasmi persatuan Kristian," katanya.

Utusan Malaysia kelmarin melaporkan dakwaan pemimpin Kristian berkonspirasi dengan pemimpin DAP untuk mengambil alih Putrajaya dan menggugurkan status Islam sebagai agama rasmi negara.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


PERTAMA:
mascam mana maloan datuk seri ini jadi menteri
malaon ini kalah dalam pilihanraya
ertinya orang rami sudah humbankan malaon ini
malaon ini mewakili siapa?

KEDUA:
parti gerakan ini sudah nazak
tak ada penyokong
nak cakap apa lagi

KETIGA:
malaon ini geng gerombolan
tapi kenapa minta siasat utuisan meloya
ini macam dah berani lawan towkay kah kah kah

KE EMPAT:
rakyat satu negara suka hati
bila geng gerombolan mula
gaduh sama sendiri

terus kan lagi!
terus kan lagi!
kah kah kah


4 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Jangan buang maser dan buat keghojer bodoh ndak siasat2.Menyiasat soghat laporan khabor ini samer jer darjatnyer dgn menyiasat iklan ceti haram (Along)yg bersepah meghater tiang lampu dan pagor ghomah.Ghentikan ler...dah tau akan kesudahannyer.kah kah kah Haghi2 meghembat duit haram,tiap2 tahun pergi Mekah dgn penerbangan sewer khas.Aper maknernyer? Tak ker sier2 punyer keghojer.Munoh dibuatnyer.

Tanpa Nama berkata...

bro tikus yg paling jahat ialah tikus mondok..btul ke bro?..

Tanpa Nama berkata...

Koh Tsu Koon dah lama jadi Tan Sri.

Tanpa Nama berkata...

Mula suh yb sponser bagi utusan kat skolah...laa ni dah d edarkan secara percuma kat pej pej kjaan...semalam aku masok opis...dah ada utusan kat atas meja suma org...perrrrghhhh.. nampak sgt despretenyeeee