Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 10 Mei 2011

SURAT DARI PEMBACA



AWAS DAN WASPADA GEROMBOLAN SEDANG MERANCANG



(Maaf dan abaikan jika sudah lama tahu, tp sy baru tahu baru2 ini..) Dari sumber yang boleh dipercayai.. Di kementerian penerangan, terdapat satu unit khas. Tugas mereka antara lain adalah untuk mencari isu-isu terkini yang boleh digunakan oleh kerajaan UMNO untuk memastikan kelangsungan kuasa mereka di Malaysia. Dan seminar2 terus di jalankan untuk brainwash gov servant menyokong kerajaan pimpinan gerombolan. Katanya "apa sahaja cara sekalipun".. Setiap minggu terdapat seminar termasuk simulasi pilhanraya, proses raih undi dan etc. Kos ditanggung kementerian - silent mode. Apabila ditanya mereka tidak dibenarkan mengaku sebagai gov servant, kena mengaku "ahli UMNO"... Kesian mereka yang tahu ini adalah perkara yang salah, tetapi tidak dapat berbuat apa2 kerana terpaksa bekerja mencari rezeki, perlu makanan dan pakaian, bukan anak org kaya, dgn kos hidup yang tinggi di negara kita, terpaksa membuat kerja seperti ini walaupun hati rasa berat.
Oleh me pada APA SAJA ASALKAN GEROMBOLAN KALAH pada 11/05/10

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang betui la.. kat tempat keje aku dorg nak nak adakan taklimat pasal GST.. Gasak Sampai Terbarai kata TT.. kah.. kah.. kah.. aku dah riki dan taklimat ni sebenarnya nak brian wash gomen staf, antara agenda yang nak kasitau ialah GST tu baguih dok ada untuk kemajuan negara dan rakyat, nak bantu rakyat la kononnye dan macam lagi ada.. kalu TT berminat nak attend kat bawah ni tentative dia.. tapi kene menyamar plak jadi Pegawai Tadbir @ Pembantu Tadbir...

Buletin:/2011/No. : 1481 (10-MAY-2011 09:41 AM)
TAKLIMAT PROGRAM KESEDARAN CUKAI BARANG DAN PERKHIDMATAN (GST) BERSAMA INSTITUSI PENGAJIAN TINGGI AWAM

Sukacita dimaklumkan, Pejabat Bendahari akan mengadakan Taklimat Program Kesedaran Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) Bersama Institusi Pengajian Tinggi Awam. Taklimat tersebut akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 18 Mei 2011 (Rabu)

Masa : 8.30 pagi hingga 12.30 tengahari

Tempat : Dewan Auditorium , Fakulti Kedoktoran Veterinar, Universiti Putra Malaysia, 43400 Serdang.

Penceramah : Encik Ezleezan bin Othman
Pengarah Projek (GST)
Urusetia Panel Kajian Semula Cukai,
Aras 3, Blok Utara, Bangunan Perbendaharaan 2,
Kompleks Kementerian Kewangan.

Objektif taklimat : Meningkatkan kesedaran cukai barang dan perkhidmatan (GST) melalui perolehan yang dibuat daripada luar negara.

Peserta : Terdiri daripada seorang Pegawai Tadbir dan Pembantu Tadbir yang menguruskan kewangan.

Tuan/Puan yang berminat untuk mengikuti taklimat ini diminta untuk mengisi borang penyertaan dilampirkan dan fakskan ke talian 03-8947 1369 atau emelkan kepada pihak kami di alamat nuryanti@putra.upm.edu.my selewat-lewatnya pada 13 Mei 2011 (Jumaat).

Sekiranya Tuan/Puan memerlukan maklumat lanjut, sila hubungi Pn.Nuryanti (samb. 1356/ nuryanti@putra.upm.edu.my ) atau Cik Saleha (samb. 1365/ nursaleha@putra.upm.edu.my).

Segala kerjasama dan perhatian yang diberikan diucapkan terima kasih.

"BERILMU BERBAKTI"

Nuryanti Nayan
E-mail : nuryanti@putra.upm.edu.my

Tanpa Nama berkata...

Saya setuju...sebab seorang sepupu saya di bukit mertajam adalah salah seorang 'SB' kementerian penerangan ni...dia ditempatkan di pejabat seorang 'panglima itam' umNO bukit mertajam...kesian nasib melayu pulau pinang...masih ditipu hidup2 oleh partai melayu zionist..sesungguhnya tangan2 Illuminati sudah lama memegang 'teloq' pemimpin parti melayu zionist ni...

Tanpa Nama berkata...

Nilah alasan pekerja kerajaan, MENCARI REZEKI, tak boleh buat apa-apa...hoi samdol...Tuhan tak suruh kau cari rezeki sampai melacurkan prinsip dan moral. Dunia ini luas, rezeki Tuhan luas...Kalau macma ni bukan cari rezeki, ini cari penyakit...akibat rezeki haram, jangan hairan kalau mati kena macam-macam penyakit...sebab itu adalah balasa, bila orang suruh berjuang, alasan yang diberi TAK BOLEH, CARI REZEKI...rezeki kepala hotak lu...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

org gomen kalo nk sokong pr skarang nie x payah nk sembunyi2 dah tnjukkan terus biar sume berpakat....dorg boleh buat ape pon.....kalo sumer dah berpakat x mampunyer dorg nk halang.....

kgpadangbalang berkata...

Nama jabatan ni Jabatan Hal Ehwal Khas atau JASA.

Ketua Pengarahnya Fuad Hassan, adik kepada Ex-IGP, Musa Hassan.

Aku pernah dapat buku kartun propaganda dari JASA ni.

P.S. Terima kasih Isham autograph buku aku haritu

Tanpa Nama berkata...

Saya suka baca blog tukartiub ni. macam-macam kita boleh belajar. Caci maki..guna perkataan tak sopan dan tak lambang makhluk berakhlak mulia. Nampak sangat tahap pendidikan mereka ni agak kureng sket. Kadang-kadang kesian jugak. Kalau tulis dengan fakta dan keterangan yang ilmiah kan bagus. Baru ada imej cerdik sket. Ni nampak macam tak berapa sihat lah..sorry cuma tegur sket2 aja..Drpd. Waksirbesut

Tanpa Nama berkata...

Apa salahnya kalau kita pakat dengar penjelasan GST. Dari dok terlibat dengan pelacur Cina pakai tuala mandi baik dengar GST dapat gak ilmu. Soal pangkah parti mana aku peduli apa. Janji Melayu jangan tolol macam tukartiub dah..hehe KapakGolok dari Kelantan..

Tanpa Nama berkata...

Kalau telus kenapa komen dan ulasan kami nak kena approval blog owner pulak?...Macam ni nampak sangat putar alam macam Anwar berahim jugak..kena main belakang nampaknya hehehe kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Mmg tak salah dengar penjelasan GST.. tapi yg salah hasil GST tu guna untuk rasuah, bagi makan kroni.. kenape Gomen tak siasat hal rasuah dan kroni ni.. Skandal PKFZ, Kapal Slam, Jet Sukhoi, Perwaja Steel... malas aku nak sebut.. kang bebuih lak mulut cam Mad Shabery

Tanpa Nama berkata...

"Saya suka baca blog tukartiub ni. macam-macam kita boleh belajar. Caci maki..guna perkataan tak sopan dan tak lambang makhluk berakhlak mulia. Nampak sangat tahap pendidikan mereka ni agak kureng sket. Kadang-kadang kesian jugak. Kalau tulis dengan fakta dan keterangan yang ilmiah kan bagus. Baru ada imej cerdik sket. Ni nampak macam tak berapa sihat lah..sorry cuma tegur sket2 aja..Drpd. Waksirbesut"

Wak sir ngok...masyarakat sekarang dah teruk, boleh ke guna bahasa yang indah? Kalau jalan tengah sesak boleh ke ambulan gunakan siren bunyi kucing untuk mengarah orang ramai beri jalan? Kena la kasi hantam siren kuat2 supaya orang dengar...ngok betul wak sir.