Selasa, 7 Jun 2011

KELUARGA PANDDY KUTTY




PEMBUNUH DAN PERASUAH




nota:
contoh keluarga mithali
ada sepupu pembunuh
ada adik makan rasuah
dan ada keluarga lidah kontot
kah kah kah




SKANDAL CETAK MATA WANG LIBATKAN ADIK HISHAMUDDIN, SEPUPU NAJIB – keadilan daily

Skandal rasuah dalam pemberian kontrak mencetak mata wang negara kemungkinan turut mengheret sepupu Najib Razak yang juga adik Hishamuddin Hussein.

Menurut laporan akhbar Australia, The Age, Reserve Bank Australia (RBA) melantik sebuah syarikat yang dimiliki Haris Onn Hussein, pemegang saham terbesar dalam firma, Liberal Technology.

Liberal Technology diupah syarikat Securency, sebuah anak syarikat RBA sebagai agen bagi memenangi kontrak berkenaan.

“Pendedahan muncul ketika sensitiviti memuncak dalam kerajaan persekutuan berhubung siasatan Polis persekutuan Australia (AFP) terhadap Securency dan potensi hubungan antarabangsa Australia menjadi bahaya jika pegawai asing yang dikatakan terlibat dengan rasuah RBA dinamakan,” lapornya.

Menurut The Age, media itu difahamkan Securency menandatangani perjanjian dengan Liberal technology sebagai agen di Malaysia pada 2009. Kali terakhir syarikat itu memenangi kontrak bagi mencetak mata wang negara pada 2004.

Laporan itu juga menyebut seorang lagi ahli perniagaan turut terlibat dinamakan sebagai Abdul Kayum Syed Ahmad yang juga bekas pemimpin Umno.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…. PANDDY KUTTY PUNYA KELUARGA…. kah kah kah…

kah kah kah...INI BAKA CEKAI PUNYA KETURUNAN.... kah kah kah..

kah kah kah… ABANG SEPUPU TERLIBAT KES BUNUH…. kah kah kah..

kah kah kah… ADIK SENDIRI TERLIBAT KES RASUAH…. kah kah kah…

woit… BUAT LAAA KERJA HALAL…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU SUSAH SUSAH …TAK TAHU HALAL HARAM…kah kah kah…

kah kah kah…..MINTA CAP HALAL DARI JAKIM…. kah kah kah..

nota:
minta chap halal dari jakim
dan chap kan pada panddy kutty
kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam tu la bro TT idup kalau dah biasa makan benda-benda kotor yang bersih tak nampak lagi dah... nama pun pandy kutty...

anti melayu yang suka ditipu berkata...

... jahanam lah ekonomi malaysia kalau orang macam ni yang jadi tukang "cetak" duit kita ... silap-silap haribulan nanti nilai duit kita sama /lebih rendah lagi dari duit Turki, Rp Indon atau peso filipina ... paling tidak pun ngan duit zaman jepun cap pokok pisang dulu tu ... masa tu nak isi minyak motor kena bawa duit tak muat poket...

Tanpa Nama berkata...

tuan tt

si bongok lidah kontot ni meroyan lagi.adakah adik sendiri tak ambik tahu,ada krisis dalam keluarga kot adik berdik bergadoh inikah ketuanan melayu, sat lagi dia cakap apa bini dia buat pun dia tak tahu.memang geng kepala lembu

yytt

Tanpa Nama berkata...

anak haram punya keturunan, ingat tanah melayu ni mak bapak korang punya???

Tanpa Nama berkata...

Betul ke... kebanyakkan kakitangan kerajaan yg terlibat dlm meluluskan projek akan menerima sekiranya diberi rasuah ??????????