Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Mei 2012

MALAM INI JAM 9 - RADIO BANGSAR UTAMA




YB ADUN BATU CAVES - AMIR SHAARI





Bersama Ahli Dewan Undangan Negeri Baru Caves - Amiruddin Shaari

MALAM IN I JAM 9.00 RADIO BANSAR UTAMA

Radio Bangsar Utama akan membincangkan tentang hal pasca Bersih 3.0, pilihan raya, persediaan jentera Pakatan Rakyat di Selangor dan di seluruh negara.

Radio Bangsar Utama juga akan membincangkan peranan anak muda dalam gerakan mahasiswa, Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO), gerakan seni dan parti politik.

Radio Bangsar Utama akan meng'grill' YB muda ini untuk bertanyakan dasar Pakatan Rakyat terutamanya berkaitan anak-anak muda. Tentang manifesto dan tawaran

Justeru, tamu yang diundang untuk berbincang hal ini ialah:

1 - Amiruddin Shaari - ADUN Batu Caves

Amiruddin Shaari juga merupakan Alumni Universiti Bangsar Utama. Beliau pernah memegang watak Tok Ampoo. Jangan terkejut. Tok Ampoo telah menjadi wakil rakyat

kah kah kah
kah kah kah !!

"Bagaimana mahu lakukan perubahan?
""Anda tidak boleh mencipta pengalaman,
"Anda mesti menghadapinya,
Dengarkan Radio Bangsar Utama.."

Hantar komen anda ke facebook kami >>> www.facebook.com/pages/Radio-Bangsar-Utama

Iklankan program anda dengan menghantar poster dan maklumat ke >>> radiobangsarutama@gmail.com








MALAM INI JAM 9.00 RADIO BANGSAR UTAMA

Berita-berita Bersih
Berita-berita Melawan


5 ulasan:

Pro_Pembaharuan berkata...

Ini Amiruddin.... hmmm...

SOALAN-SOALAN SENANG...

1. Apa lancau dia buat kat batu caves yang dia boleh banggakan selain traffic light dekat pejabat penghulu simpang kg laksamana ngn selayang baru???

soalan kedua untuk malam ni.

2. Antara janji dia untuk jalankan pilihanraya majlis perbandaran selayang. Ada pundek ni buat?

3. Cuba tanya ini monyet, adakah dengan jadi tok ampoo boleh lawan kepandaian rakyat dengan kelulusan bodoh?

4. Dan soalan terakhir, LAWA MERCEDES!

Harap sangat TT tanya dan siarkan komen saya.

Pro_Pembaharuan berkata...

satu lagi soalan...

berapa besar tanah atas bukit kampung sungai kertas... errr (dengan penuh lemah lembut) yang ditukar nama bawah nama anak bini atau sedara mara yang terdekat atau KEDUA-DUANYA SEKALI???

Kalau betul-betul berani, sila tanya soalan-soalan ini malam ini dan siarkan soalan ini buat tatapan SEMUA!

Pro_Pembaharuan berkata...

Ini pundek pun kumpul kekayaan dengan terjun dalam bidang politik dengan kelulusan course cokia kemudian berlagak dengan orang kg nakhoda.

dengar sini, aku salah sorang dari orang kg, jadi aku tau apa AMIR buat.

Orang macam dia (AMIR) ini lah, yang merosakkan PR!

Kalau betul2 berani terjah, siar lah ini. Biar dia tahu, aku yang kritik dia. Biar dia tahu, orang kampung yang die berlagak pandai itu ada anak saudara yang selalu gunakan nick PRO_PEMBAHARUAN

Tanpa Nama berkata...

Dari cara Pro_Pembaharuan ini tulis aku rasa dia ni adalah seorang cybertrooper umno. Kenapa dah dekat election baru kau nak dedahkan kelemahan wakil rakyat pakatan rakyat kenapa kau tak buat dari dulu masa pakatan rakyat baru dapat kuasa, Pro_Pembaharuan kau ni sama macam Raja Petra Kamarudin (RPK)yang dah kena beli dengan umno. Pigidah tara baca punya budak.

Tanpa Nama berkata...

Pro_Pembaharuan,

Kalau kau anak jantan pakai nama betul lah...

Nak tegak kebenaran dan keadilan tak kan takut kot?