Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Mei 2012

PERDCUMA - JANGAN LUPA AHAD INI - JEMPUTAN MINUM PAGI PERCUMA




JEMPUTAN UNTUK MINUM PAGI




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PADAN MUKA... kah kah kah




TOSAI PERCUMA DI LUAR RUMAH TIMBILAN IGP
- mkini

Mula-mula burger, kemudian senaman punggung... dan Ahad ini tosai pula.

Mengambil kata-kata Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid
Abu Bakar, sekumpulan NGO vokal India memutuskan untuk menyajikan tosai percuma di luar rumahnya di Ampang, dari jam 10 pagi hari berkenaan

Setiausaha WargaAMAN, S Barathidasan berkata, NGO-NGO tersebut akan bertemu malam ini untuk membincangkan mengenai persiapannya.

Bagaimanapun, Barathidasan menegaskan ia bukan satu protes, atau ada sebarang kaitan dengan 'protes burger' di depan rumah Pengerusi Bersama BERSIH, Datuk S Ambiga minggu lalu.

"Ini sebenarnya satu kempen kesedaran. Tosai adalah makanan yang sihat dan sajian sarapan bagi masyarakat India. Kami mahu mempromosinya," katanya ketika dihubungi.

Kumpulan itu memilih untuk membuka gerai di luar rumah Khalid di Taman Bukit Teratai.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PADAN MUKA.... kah kah kah..

kah kah kah.... DEMO SUDAH JADI BUDAYA KITA.... kah kah kah..

kah kah kah... MADEY FRUS MENONGENG... kah kah kah...

NOTA:
freeloader
tak perlu datang


layari sekarang untuk lagu lagu counter culture:






12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wah tosai percuma.. capati prata.. tak payah pi warung depa buka depan rumah hahaha.. percuma percuma.. :D

Jimat duit minyak :D

Tanpa Nama berkata...

eh...betul ke bro? kalau betul aku akan pergi minum pagi disana, bayar pun tak apa. tlg bagi alamat penuh tempat berkaitan. jumpa disanaaaaaa!

Tanpa Nama berkata...

betul ke bro? tlg berikan alamat tempat berkaitan. aku akan minum pagi ahad ni disana, bayar pun tak apa.

Tanpa Nama berkata...

Idea amat bernas bila counter attack pada orang bodoh berkuasa...
Timbalan IGP pukimak....
kah...kah....kah....

Non-Governmental Individual berkata...

pergi ramai2...

Tolong promote di FB dan Twitter...

kita buat macam karnival!..

Tanpa Nama berkata...

Takkan tosai jer machaaaaa ,minum2 tada ka?

Tanpa Nama berkata...

jaga2...akan ada penyamaran tosai...

Tanpa Nama berkata...

padan muka ko..tu la..lain kali jangan nak belagak..padan mukeeeee..

Tanpa Nama berkata...

bagus. dia ni bodek kuat.harap boleh pencen sebagai IGP.

Tanpa Nama berkata...

Kasi tunjuk kat puak2 umno ngok n igp yg buat statement bangang tu,jgn ingat dia boleh buat suka hati je...nak buat statement tu pikir2lah sikit,untung tang dia sumenya tak salah,akai ada ka

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 17 Mei 2012 1:40 PTG

minum2 pon ada...minum todi kat blakang rumah khalid...tapi itu untuk yang yang wat senaman pungok sahaja..harap maklum..

Tanpa Nama berkata...

Mohon dipamerkan arah jalan dengan anak panah yang secukupnya untuk mendapatkan tosei percuma pada pagi Ahad ini.
Jangan dah ada 10 ribu yang datang tosei cuma ada untuk 100 orang.
Kita tak nak ada agenda auta keling dalam kempen menggalakkan makan makanan sihat di kalangan rakyat Malaysia ini.
Pastikan disediakan dengan minuman tanpa gula dan teh tiada minyak kelapa sawit untuk semua pengunjung juga.
Satu lagi, pastikan MPAJ menyediakan lori sampah untuk mengangkut sampah dari bekas makanan tosei ini.
Satu lori angut air bersih SYABAS juga perlu disediakan oleh MPAJ dan pejabat Daerah Hulu Langat.