.

Rabu, 14 September 2016

ONG BOON HUA AKA CHIN PENG





ONG BOON HUA

aka CHIN PENG

SETIAUSAHA PKM

MENINGGAL DUNIA

PADA 16/9/2013


SETIAP 16/9

KITA BERCUTI

SELURUH NEGARA





---------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Kau dh gile ke TT, nanti amno kata 16/9 cuti mati chin peng bkn hari malasyia.....harammmmm kata tok moveti kah kah kah

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Dont taLk...umnQ terkencing bataL ayer semayang...mayat pun takut

Tanpa Nama berkata...

Aku xbrp faham la sejarah chin peng ni tt.blh tuan tt jelaskan panjang lebar pun aku baca nk dptkan pencerahan...btl ke dia jahat atau dia pejuang dulu2 melawan british...

Tanpa Nama berkata...

komunism asas perjungan ideologi datang dari Carl Mark yg atheist

berkembangnya falsafah komunism yang tidak percayakan Tuhan, melahirkan teori

kapitalism, materialism dan teori2 yg lain... yg menjadi doktrin perjuangan kumpulan2 tertentu...

sebagai yang beriman kepada yg maha esa... adakah boleh org ini dijadikan pedoman...?

Kamal berkata...

Sama saja... demokrasi@kapitalis vs komunis@sosialis adalah ideologi ciptaan bangsa yang sama @ yahudi...

Tanpa Nama berkata...

Chin Peng nih apa kebende ????

Makan dedak jugak ke ????

Dah REBAH tak cakap banyak

Yang BELOM REBAH tu Setan aniaya Rakyat

Tanpa Nama berkata...

Hadi tadbir PAS kononnya ikut pedoman dan panduan Quran dan Muhammad rasul yg diutus Allah swt. Tapi hadi mcm lahanat bersekongkol dgn umno dan mentekedarah duit haram 1mdb rm90juta. Adakah salah al Quran atau salah Nabi Muhammad saw? Saja tanya.. jgn marah.

Tanpa Nama berkata...

Beragama tapi perangai jadong.Ideologi kemanusiaan tiada tipu atau putar belit