.

Rabu, 14 September 2016

HARI MEMPERINGATI KEMATIAN CHIN PENG





16 SEPTEMBER

HARI KEMATIAN

CHIN PENG

SU PKM - PARTI

KOMUNIS MALAYA














APA CHIN PENG
Chin Peng nih apa kebende ???? Makan dedak jugak ke ???? Dah REBAH tak cakap banyak Yang BELOM REBAH tu Setan aniaya Rakyat on ONG BOON HUA AKA CHIN PENG
Anonymous
at 6:54 PM

SAMA SAJE
Sama saja... demokrasi@kapitalis vs komunis@sosialis adalah ideologi ciptaan bangsa yang sama @ yahudi... on ONG BOON HUA AKA CHIN PENG

in response to komunism asas perjungan ideologi datang dari Carl Mark yg atheist berkembangnya falsafah komunism yang tidak percayakan Tuhan, melahirkan teori kapitalism, materialism dan teori2 yg lain... yg menjadi doktrin perjuangan kumpulan2 tertentu... sebagai yang beriman kepada yg maha esa... adakah boleh org ini dijadikan pedoman...?, by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
Kamal
at 6:29 PM


MAHU PENCERAHAN
Aku xbrp faham la sejarah chin peng ni tt.blh tuan tt jelaskan panjang lebar pun aku baca nk dptkan pencerahan...btl ke dia jahat atau dia pejuang dulu2 melawan british... on ONG BOON HUA AKA CHIN PENG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:18 PM


KITA CUTI KE?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH


--------------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hehehhehe...kalau umno tak dak chen peng akan bernama budiyono subiyono...bangsa...melayu..asal malaysia....hehehhehe...celaka betul umno ni...menidakian kemalelayuan india dan cina...puik....

Tanpa Nama berkata...


seluruh penganut agama samawi telah tunduk kepada ideologi nafsu-nafsi ini... kecuali yg beriman

( agama samawi = islam dan pengikut original old & new testament )

semua kena bertaubat...

termasuk ak sekali yg tah ape2 tah nie...

jahanam ideologi komunism yg tak percayakan tuhan...




Tanpa Nama berkata...

Haha.. nak berjuang, kene belajar sendiri. Ambil masa belajar. Jika tetiba faham revolusi, chin peng.. alamat jadi mat ezam, haji hadi, haron din ngan che-gu bad la.

Asas x kukuh. Musuh buat muka lembik tengkuk saja, kita mula stim dan trus melancap. Elok kita lajukan tangan melancap stim nak pancut, musuh ketawa berdekah2 tgk kelaku kita dgn muka stim nak pancut.

Hasilnya? Tgk gambar porno, bil porno suruh org lain bayar. Inilah cerdik2 lebai PAS.

Ko kene sekolahkan diri dulu. Bodoh tu duduk diam2 belajar. Bukan diam2 mcm KuLi. Dah stim mcm Haji Bakhil nak kawen Cikgu Murni. Akhirnya Cikgu Murni sudah lunyai berjimak dgn org lain.

Bodoh.pun, cover la sikik. Pelajaran terbaik, hantukkan kepala ke dinding sekuat2nya dgn rela hati. Nak afdhol, niatkan saja kerana Allah Taala. Khalas.

Anonymous berkata...

Bila aku tgk komen2 yg asyik salahkan yahudi utk semua masalah dunia, aku ternampak persamaan dgn komen2 org barat yg asyik salahkan muslim. Org2 ni hanya tahu membenci, tak nak berusaha memahami org yg tak sependapat. Cuba fikir secara kritikal, kenapa kita mesti percaya membabi buta cakap2 org agama dan kitab2 agama yg ditulis oleh org2 yg hidup beribu2 tahun dahulu? Takkan mungkin semua yg ditulis tu betul 100%, sebab semua itu ditulis oleh manusia2 yg takde bukti yg menunjukkan ayat2 tu betul.