.

Rabu, 14 September 2016

WAJIB DISEBAT









MENGIKUT

PANDANGAN

USMAN AWANG

ORANG INI:

TENGOK KUCING

BERANAK DIA

NAK BERANAK

nota:
kalau halang trafik sultan
kenan 6 bulan penjara
yang ini macam mana?



Anak maut kerana ayah tidak sedar ada dalam kereta‎

JOHOR BAHRU - Seorang kanak-kanak perempuan berusia satu tahun meninggal dunia akibat lemas selepas ditinggalkan tanpa sengaja lebih lima jam di dalam kereta oleh bapanya di Pekan Saleng, Kulai, hari ini.

Ketua Polis Daerah Kulai, Supritendan Razak Md Said berkata, menurut laporan lelaki berkenaan tidak menyedari anaknya itu ditinggalkan isteri di tempat duduk belakang kereta untuk dihantar ke rumah pengasuh bayi tersebut yang terletak berhampiran rumah mereka di Bandar Putra.

"Mengikut keterangan yang telah dibuat bapanya, mangsa telah diletakkan oleh isterinya di tempat duduk belakang kereta miliknya pada jam 9.30 pagi ini tanpa memaklumkan perkara tersebut.

"Kemudian kira-kira jam 10 pagi, lelaki berkenaan terus menaiki kereta dan menuju ke tempat kerja di Pekan Saleng tanpa menyedari mangsa masih berada di tempat duduk belakang kereta," katanya.

MENGIKUT TT

MALAON INI

BERJUBO SUKA

ANAK JUBO

TAK TAHU JAGA

-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...



Inilah geng2 PASIK = Pas + IKATAN

PASIK ini kini dah brtukar mnjd PIGS @pigs

PIGS kini dah sedondon makan dedak dgn UMporNO

Pd logiknya PIGS @ pigs dgn cakar siku lutot tak mungkin saman Sarawak report

Alahai begitulah naseb pigs baik ddlm kandang @ pun ddlm hutan kan?



Parti Ikatan Gagasan Sjhtera = PIGS @ pigs

Dulu Pas + Ikatan = PASIK

Skrg dah jd PIGS @pigs??

PIGS @pigs????????

Dedak??????


Adakah ini satu kebetulan????????



Tuhan dah zahir kan mrk dgn SYIMBOLIK

Tuhan dah pun zahir kan mrk dgn reverse PSYCHOLOGY

Sape yg sbnr2 nya PIGS @ 'pigs' itu didepan mata kita skrg..? DAPigs??



"Rabbana ma HOLAKTA haza Batilaa.." Yaa Tuhan kami tidak kau jd kan ini smua SIA2..



Mrk jd kan hudud & RUU itu sbg SYMBOLIK menipu rkyat dgn NIAT yg sgt2 bejat yg berpusing2 U-Turn serta sgl FITNAH songlap dedak belit PONTENG klepet yg sedondon mencuri @ rasuah! Lalu terjd lah kejap hudud, sekejap lg Ruu PIGS @pigs dan skejap lg jd PIGs @ pigs yg berpusing2 ddlm kandang krn lapar nak CURI dedak


Lalu dgn SYMBOLIK juga ALLAH pamerkan lahap-SONDOL-rakus mrk itu sbg PIGS@ 'pigs' hatta lebih hina & lg jijik drp pigs ddlm hutan tu yg tak tau memFITNAH ponteng klepet & rasuah!



"Ulaika kal Ann'am bal hum ADOL.." Mrk ibarat BINatang bahkan lebih SESAT'bjat lg..

"Inna fi zalika ayat li kaumi YATAFAQARUN.." Itu mnjd BUKTI kpd mrk yg bnar2 brFIKIR dgn dlm seDLM2nya




Dgn Ainul'YAKIN itu, sapekah gerangan hakikat PIGS@ 'pigs' ddepan mata kita skrg?

Sapekah gerangan ulamak2 pigs itu?

Sapekah morshiiitol & imam kpd pigs itu?

Apakah Manusia yg waras perlu kpd hudud drp PIGS @ pigs?

Utk apa Ruu pigs yg jls lebih keliru SESAT'bejat itu kpd manusia yg waras yg bukan drp sepsis pigs?


PIGS = Parti Ikatan Gagasan Sjhtera @ pigs


Tahukah & logikkah PIGS @pigs itu berkebolehan utk menyaman Sarawak report?


Manusia yg waras tetap manusia yg WARAS, dan manusia yg WARAS bukan PIGS@ pigs

smoga ulamak2 PIGS @ pigs membaca ulasan ini..fikir dan TAFAKKURI lah sdlm2nya





Tanpa Nama berkata...

Ini STANDARD MELAYU lah

Ngentot tak nak bayar

Dapat Anak tak jaga

Dapat KARUNG senyap seribu

Melayu saja macam ini

Biasa lah

Nak kaya tapi malas

Tengok bebudak DBKL juta juta kaya

Tanpa Nama berkata...


Tak LOGIK

Tak LOGIK langsung PIGS @pigs dgn cakar siku LUTOT nak saman Sarawak repot. titik1



PIGS = Parti Ikatan Gagasan Sjhtera = PIGS @ pigs

Dulu Pas + Ikatan = PASIK

Skrg dah jd PIGS @pigs??

PIGS @pigs????????

Dedak??????


Adakah ini satu kebetulan????????



Tuhan dah zahir kan mrk dgn SYIMBOLIK

Tuhan dah pun zahir kan mrk dgn reverse PSYCHOLOGY

Sape yg sbnr2 nya PIGS @ 'pigs' itu didepan mata kita skrg..? DAPigs??


"Rabbana ma HOLAKTA haza Batilaa.." Yaa Tuhan kami tidak kau jd kan ini smua SIA2..



Mrk jd kan hudud & RUU itu sbg SYMBOLIK menipu rkyat dgn NIAT yg sgt2 bejat yg berpusing2 U-Turn serta sgl FITNAH songlap dedak belit PONTENG klepet yg sedondon mencuri @ rasuah! Lalu terjd lah kejap hudud, sekejap lg Ruu PIGS @pigs dan skejap lg jd PIGs @ pigs yg berpusing2 ddlm kandang krn lapar dedak


Lalu dgn SYMBOLIK juga ALLAH pamerkan lahap-SONDOL-rakus mrk itu sbg PIGS@ 'pigs' hatta lebih hina & lg jijik drp pigs ddlm hutan tu yg tak tau memFITNAH ponteng klepet & rasuah!



"Ulaika kal Ann'am bal hum ADOL.." Mrk ibarat BINatang bahkan lebih SESAT'bjat lg..

"Inna fi zalika ayat li kaumi YATAFAQARUN.." Itu mnjd BUKTI kpd mrk yg bnar2 brFIKIR dgn dlm seDLM2nya


Dgn Ainul'YAKIN itu, sapekah gerangan hakikat PIGS@ 'pigs' ddepan mata kita skrg?

Sapekah gerangan ulamak2 pigs itu?

Sapekah morshiiitol & imam kpd pigs itu?

Apakah Manusia yg waras perlu kpd hudud drp PIGS @ pigs?

Utk apa Ruu pigs yg jls lebih keliru SESAT'bejat itu kpd manusia yg waras yg bukan drp sepsis pigs?


PIGS = Parti Ikatan Gagasan Sjhtera @ pigs


Manusia yg waras tetap manusia yg WARAS, dan manusia yg WARAS bukan PIGS@ pigs

smoga ulamak2 PIGS @ pigs membaca ulasan ini..fikir dan TAFAKKURI lah SDLM2NYA


Tanpa Nama berkata...

semoga allah percepatkan hukum hudud al hadi kluk klak..semoga sultan pun dihukum sama. sultan bukan setan dan sultan bukan mulia disisi tuhan..yang teramat mulia hanya la al hadi..sehingga kini hadi gagal menyaman sarawak report..ini bukti hadi kluk klak masih ada kasih dan sayang terhadap insan kafir..moga2 sarawak report masuk islam versi al hadi kluk klak...kalo yg halang sultan itu adalah bangsa johor, makanya warga bangsa johor itu wajib redha dgn hukuman itu kerana tanah air bangsa johor adalah hak mutlak sultan dan keturuan sakanya..hukum menghalang wajib dimasukkan kedlm silibus sekolah bangsa johor..