.

Rabu, 12 Oktober 2016

LIMA JARI PELEMPANG







LIMA JARI PELEMPANG
padan muka semua pemegang biasiswa balik malaysia..korang belajar pandai2 buat pe?lepas phd nanti korang masuk dap..kalo masuk keadilan ke pas ke takpe tapi jgn masuk dap..hanya yg kental je wajib masuk dap.berani dan tak takut kalah..korang tgk ahli2 umno, bukan belajar pandai mana pun..

jd pegawai jd ahli umno je dah cukup utk simpan duit berjuta dlm rumah..tu yg bank marah tu..tgk azizan phd tipu..ok je hidupnya..terus menipu dan menipu..kpd siswazah2 yg balik tu, amik la tau kisah negara gagal..taktau bole dgr radio bangsar, dah tau bole turun bersih 5..

5 jari itu adalah semiotik..lima jari, buku lima, pelempang dan dan dan..jgn asyik minum starbuck je.

kalo buat bodoh gak, g tempah homestay sabak bernam dan berguru dgn dato jamal cara2 nak terbangkan parang..andaikata parang terbang itu benar,maka tni(tentera negara indonesia) dah lama gunakannya keatas rakyat2 di west papua.cer google, apa yg tni buat kat west papua.siapa dibunuh, nape dibunuh, syarikat malaysia mana dibelakang on BETUL KE BERITA INI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/11/16



------------

Tiada ulasan: