.

Rabu, 12 Oktober 2016

REMBAT BALAK DI KELANTAN







 f.b





Jawapan sebegini timbul ekoran tidak ada kreativiti dalam pentadbiran.
Sesebuah pemerintah yang baik, bukan sekadar mampu mengurus rakyat dengan baik, malahan perlu bijak mendatangkan hasil dan mendatangkan pendapatan negara.
Kalau tidak mampu, sewajarnya diserahkan kepada yang mampu.


Zakwan Zainal Abidin 
Jelas ini menunjukkan sebanyak mana kamu hafal kitab agama sana sini,tak semestinya pandai urus tadbir negara

Tapi sbb dia tu kononnya "pewaris" nabi dgn jubah serban sini sana.wajib wala walaupun ini bermakna menindas org Asli


----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Budak BODOH

Gaya ARAB saja lebih OTAK kosong tu standard lah

Melayu Kelantan pun bodoh apa hal

Hidup bukan kunyah Gaya ARAB kan

Habis kenapa ambik ORANG BODOH jadi KETUA

Lebih baik angkat UNTA jadi Ketua

Bodoh Melayu tak boleh pakai dah

Gaya Nombor Satu , Otak Kosong pun Nombor Satu....

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Bidaah sana bidaah sini kapir sana kapir sini sama2 iisLam pun di kapir, kaLau yg bukan isLam naik harbi puLak

Tanpa Nama berkata...

Kalo pewaris nabi, apa pasal perut boyot???

Ulahoop berkata...

Ini apa punya tim menteri besar??????macam budak-budak belum baliqh. Kalau inilah tahap mentaliti Tim MB...alamat lingkup le kelantan. Dia buat macam kelantan ni macam negeri bapak dia yang punya!!!!!Sudah-sudah lah tu...tak payah lah mentadbir kelantan lagi. Banyak lagi orang yang lebih waras yang boleh tadbir negeri ni!!!!

Tanpa Nama berkata...

Org k'tan klu betul2 cerdik jgn lah dok undi org mcm ni lg