.

Rabu, 12 Oktober 2016

PELIK TETAPI BENAR








PELIK TETAPI 

AMAT BENAR

GENG SUNNI 

WAL RASUAH

TAK TANGKAP

ORANG JAHAT

TAPI TANGKAP

ORANG BAIK

OH! MELAYU


Cucu nabi tokoh semua, kata pemimpin Syiah selepas tangkapan Muharram

 | October 12, 2016
Pemimpin Syiah tempatan mempersoalkan tindakan penguatkuasa agama Melaka menahan 2 pengikut mazhab Syiah kerana mengibarkan bendera dengan nama Sayyidina Hussain sempena sambutan 10 Muharram.







KUALA LUMPUR: Seorang pemimpin Syiah tempatan mempersoalkan penangkapan ke atas 2 pengikut aliran kedua terbesar Islam itu di Melaka baru-baru ini kerana terlibat dalam majlis sambutan 10 Muharram, iaitu tarikh memperingati pembunuhan cucu Nabi Muhammad, Hussain bin Ali, pada tahun 680.

 | October 12, 2016
Pemimpin Syiah Malaysia, Mohd Kamilzuhairi Abd Aziz berkata, 35 daripada mereka dihadapkan ke Mahkamah Syariah Kuang pagi ini, baki... More ››



-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu lah kerja nya

Biasa lah

Boley Jalan berkata...

Undang2 syariah di mesia melarang penyibaran fahaman syiah. Takan mat2 pakistan ni tak tau. Suruh diorang balik pakistan je lah! Mana boleh muthaah dimesia! Entot2 boleh la!

usop ali berkata...

Kan TT dah ulas..ni taktik alihkan isu sebenar....kerja Siapa ni....cer teka......

Tanpa Nama berkata...

lahabau punya org melaka..pasal apa tak tangkap presiden syiah sedunia aritu..takut ke?nape tak tangkap org kat pulau besar..ada hari hol..ada hari tukar bendera, ada acara mengbunga2kan kubur2 lama wali..pasal apa jaim pun ikut serta..nape tak tahan mereka..takut dgn geng mamak ke..berapa geng mamak dah bayar kat jaim?takkan permit percuma...korang tak percaya? korang risik2 bila hari tukar bendera atau hari memperingati syeih kadir jailani..kemudian korang dtg dan saksikan sendiri..bagi kaum2 kalinga, dtg ke pulau besar adalah umrah kecil.

652203 4423143 berkata...

Hari tu sibuk pasal Wahabi!!! tiba tiba Syiah terjongkang bawah bulu hidung... tak ada NGO buat urgent meeting ka?