Sabtu, 27 September 2008

BOLEH RUMITKAN KEADAAN – U.Malayau

KEMAMAN 26 Sept. - Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin menganggap keputusan Majlis Tertinggi UMNO yang hari ini menunda tarikh perhimpunan agung parti itu ke bulan Mac tahun depan boleh 'merumitkan kempen' calon-calon yang bertanding dalam pemilihan parti nanti.

Beliau yang menawarkan diri untuk bertanding jawatan Ketua Pemuda UMNO berkata tempoh kempen yang sebelum ini hanya dua bulan akan menjadi lebih panjang iaitu selama enam bulan dan akan menyukarkan calon yang bertanding bagi jawatan tertinggi seperti dirinya.


kah kah kah….. baru dapek dengar suara….kah kah kah….mano pogi kao jang…. pak mentua kao nak nak kono gulai….abis cm libra kao….kalau pak mentua kao boronti…. tak ado can kao jang…. abis kao digulai dek madey….. hanyut harta abang ipar kao….kawan niago abang ipar kau A.B. Tahir cam mano….dio nak lari ke mano?.....kah kah kah…. skomi jadi belacan nanti….kah kah kah



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baru dia ada akal..berlori-lori $$$ nak kena keluar untuk kempen.

Hanief berkata...

Khairy malulah sebab cakap besar, tapi kepimpinan Pak Lah semakin goyah. Ingat tak dulu dia kata Malaysia akan bankrap kalau turun harga minyak?

Sekarang pak mertua dia buat?

Tanpa Nama berkata...

mengapa osama tak hempaskan kapal terbang kat bangunan pwtc semalam dengan semua orng di dalam saya pun tak erti, tidor kot. yang khairy berbelachan ni mengapa, I think you would be happy, ada enam bulan prepare to run away. untuk khairy senang aje, sekarang dia bercerai dari nooni penguin, kahwin rosmah, oops salah type, kahwin anak najib, jadi S-I-L sekali lagi, kan bolih, ini umno, kalau M2M bolih kahwin lari anak raja mengapa tak bolih anak najib.
kan khairy dia hamsap ooops hamsom, macam beruk rembau!!!!!