Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Oktober 2008

APABILA DOLAH GULUNG TIKAR

Bila Mahathir kena tendang pekara-pekara ini berlaku:

1 – Langkawi mati
2 – Putrajaya mati
3 – Le tour de langkawi mati
4 – F1 mati
5 – Wawasan 2020 mati
6 – South/South Dailoque mati
7 – Proton mati

Bila Dolah gulung tikar pekara-pekara ini akan dibungkus sama:

1 – Air Asia bungkus
2 – Islam Hadari bungkus
3 – Kalimullah bungkus
4 – Monsoon Cup bungkus
5- Kampung Hadari bungkus
6 – Scomi bungkus
7 – Ecm Libra bungkus
8 – Batik bungkus

Apa yang akan datang ialah timbang dan kati nak kira berapa kilo berat isteri perdana menteri ….. kah kah kah.



15 ulasan:

Kawe berkata...

Bro Sham

F1 tak mati lagi. Tunggu selepas Singapore anjur 2, 3 kali baru F1 akan mati.

Tak kan Pak Lah bungkus lebih satu shj dari Tun.

kawetakgaduh@gmail.com

Pill not Kills berkata...

Perkara2 yang perlu dilakukan sebelum Mar09:-
a) Mengislam kan ahli umno yang sebelum ini dalam hadhari
b)Air Asia - privatised
c)KJ kena apply PR kat Aussie
d)Noni - kena cari laki baru
e) Jeanne - belajar cara membuat batik
f)Pak Lah - kena belajar bawak yatch
g) apa lagi

hafiz berkata...

bungkus nasi lemak. harganya rm2. paling murah di manjoi tempatku asal, rm1 aja.

bungkus aja. jangan malu malu. ya makan makan makan.

hahahaha

master berkata...

Ayat standard Najib hari ini:

"Saya sungguh terharu Pak Lah sanggup meletakkan jawatan .."

Rakyat Malaysia amat bersedih kerana pemimpin kita yang disayangi al-Imam al Mazhab Hadhari Terengganu Bestari Syeikh Abdullah Al-Badawi sanggup meletakkan jawatan lagi 5 bulan.

Al-Imam Badawi akan dinobatkan sebagai pemimpin Ulul Amri, aku mencari sunnah Nabi, aku mencari di mana As Syafie dan Al Ghazali, akan ku bongkar rahsia kitab suci..

Akhirnya yang ku jumpa Scomi,Khairy dan Nori..

Miss Goh Cikgu Geography berkata...

Dolah Badawi..

bernafsu mencari al-Ghazali
tapi Jeslina Hashim yang ditemui
juga michelle yeoh yang seksi
atau maya karin awek khairy..

Dolah Badawi..

hendak becakap pasal ekonomi
tapi gaya macam jual kain kodi
cuma orang umno bodoh percaya lagi
termasuk member aku kaki todi

Dolah Badawi

mewarisi kabinet tinggalan chedet
hampir semua ada rasuah terpalit
tapi memang pak lah orangnye lembik
tak berani sound apalagi nak jentik

Dolah Badawi

menantunya pula bernama khairy
anaknya siapa lagi kenalkan, nory
dapat jawatan macam makan kari
perasan bagus tak sedar diri

Dolah Badawi

namamu terpahat jadi bencana negeri
busk takleh basuh walau guna darlie
apa nak jadi dgn kau punya kroni?
adakah keluar negeri mereka lari ?

Dolah Badawi

pergilah kau jauh kalau nak lari
cuma takde negara nak terima lagi
"jangan bawak sial ke negara kami"
kata mereka dengan berani

Dolah Badawi

apa nak jadi dengan khairy ?
adakah mampu dia berdiri sendiri ?
dahlah Nori tu berat sekali
tapi tak seberat Rosmah karung guni

Dolah Badawi

betulkan akidah orang umno hadhari
mereka tak salah, cuma jahil kediri
sebab ikutkan Dolah punya resepi
termasuk biro agama dan menteri

Dolah Badawi

Tido-lah kau jangan kacau aku lagi
Kasi chance pulak aku tido' no..
Bukan susah perintah ini negeri
Ramai yang bebal macam orang UMNO

Pyanhabib berkata...

((((KAHKAHKAHkahkahkahKAHKAHKAH))))

Pyanhabib berkata...

dolah boleh bisnis tikar,
senang gulung!

Tanpa Nama berkata...

tak bernafas aku kah kah kah gelak ayat yang paling bawah tu....

Edyes berkata...

keh keh keh...

hebat betul pantun tu...

Mari mengundi, siapakah calon TPM pilihan anda ?

bodohlah bodowi berkata...

bungkus x bungkus....sampai cicit x abeh lg menkedarah harta

kluangman berkata...

Tidak ada siapa mati dan tidak ada siapa yang bungkus kecuali orang yang dengki hati, tamak haloba dan mahu menepuk tangan perasan diri sendiri betul dan bagus.

Tidak ada kegembiraan bagi keruntuhan orang lain walaupun musuh kecuali tukang tukar tiub yang hari hari mendoakan orang lain tayar mereka pancit dan tembus.

Kurang air sungguh perangainya.

Fazrul Shahril berkata...

bagi saya teloq bungkus satu.......

batman berkata...

Aku harap sangat UMNO/BN bungkus brader...menyibuk ajer kat Malaysia ni...

batman

Tanpa Nama berkata...

Ezam jual nasi bungkus!



Ngah.

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Kah kah kah kah

Dan lagi...

Kah kah kah kah

Bila DS Najib naik jd PM:

1. RPK takkan kuar dr Kamunting smpi bila2

2. Atlantuya murder's case tutup tanpa bicara

3. "Karung guni idup" leh berbelanja, bukan setakat 14 kereta dah yg nak bwk barang shopping, berpuluh2 pon takde hal...