Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Oktober 2008

TERKINI - NOW - AT THIS MOMENT - ABDULLAH BADAWI GULUNG TIKAR !!

ABDULLAH BADAWI GULUNG TIKAR

Abdullah Ahmad Badawi gulung tikar.Dia tak akan bertanding. Dia akan berhenti pada bulan March ini.

Ke mana tikar ini akan dibawa masih belum jelas.



16 ulasan:

Pill not Kills berkata...

Bro,
i am deeply frustated/sad pak lah is quiting..
Pak Lah banyak sikit modal nak kutuk..
Najib - hmmmm..aku rasa lebih banyak
kah kah kah kah

joe berkata...

tikar akan di bawa ke kementerian pertahanan untuk menggulung duit berjuta2 pada setiap tahun bagi mengelakkan madey nampak..hehe

hafiz berkata...

tikar itu akan disedekahkan kepada yang lebih memerlukan.

dolah, najib, anwar, muhyidin, hj hadi, mustapa ali...ini sume orang politik.

lalu mereka akan buat apa saja untuk politik mereka...

politik politik politik politik politik uweeeek

FatimahIbrahim berkata...

Mana dapat berita ni?
Betul ke?

Kawe berkata...

Bro Sham

Mengapa Mac 09?
Mengapa tidak Feb 09?
Mengapa tidak Jan 09?
Mengapa tidak Dis 08?

Harga minyak sudah turun hampir $85, bila Pak Lah atau Najib, PM2B nak turunkan harga?

kawetakgaduh@gmail.co,

cashmere berkata...

biar betul ni.mana dapat berita ni?

dalam web akhbar-akbhar tempatan belum ada satupun yang siarkan berita tentang kononnya Abdullah sudah letak jawatan.

Farouk berkata...

Saya tak percaya berita palsu ni... Tak mungkin Pak Lah mengalah begitu sahaja. Beliau masih mempunyai penyokong yang ramai yang sentiasa memberi sokongan padu kepada beliau. Jika berita ini benar, saya adalah salah seorang daripada penyokong beliau yang betul-betul kecewa dengan pengunduran ini...

hafiz berkata...

aku sentiasa berbicara hati sama tuhan islam hadhari... tapi di belum lagi menjawab....

zamz berkata...

kat berita harian dah keluar dah

jeremy adnan berkata...

Abdullah to go in March; not contesting Umno post
WORD coming from the Putra World Trade Centre is that Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi will not seek re-election for his post as President of UMNO in the March party elections.

PWTC sources said he will also step down as PM and pass the baton to his deputy, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Abdullah conveyed the decision to his colleagues at the Barisan Nasional Supreme Council this evening. Earlier, Abdullah chaired his weekly Cabinet meeting in Putrajaya.

It is not immediately known if he had notified his Cabinet. He had earlier had an audience with His Majesty the Yang DiPertuan Agong, a routine which preceded the weekly Cabinet meeting.

- taken from Pahit Manis

yoshz berkata...

Tikar tu bawak masjid. sambung tidur. Hahaha!

farouk adalah penyokong pertama pak lah yg pernah aku jumpa.

tayar pancit berkata...

satu keputusan oleh dolah yang memang diramal akan jadi...tahniah kepada dolah kerana membikin satu keputusan yang paling munasabah semasa tempoh pemerintahannya...chedet mesti suka...muka lebam tak tau nak kata la...kera jantan panas punggung...si botak dari jerlun dah yakin...najib mongolia esok baru tau...

Ayiem berkata...

tikar tuh dia akan bawa ke gunung jerai,nak puja kat sana,mana ler tau leh jadi tikar terbang cam citer laksa mana do re mi........

Ayiem berkata...

tikar tuh dia akan bawa ke gunung jerai,nak puja kat sana,mana ler tau leh jadi tikar terbang cam citer laksa mana do re mi........

http://cucutokayah.blogspot.com

cucupakkasim berkata...

itu tikar pandan terbang tuu... semua dok ushar tikar tuu,takut tikar tu boleh buat u-turn..

kah..kah..kah..

Master Yoda berkata...

Salam Tok Hisham,

Den pon setuju la ngan sedara pill not kills...

Pak Dolah ni,byk modal nak kutuk...

Pak Najib ni,kene kutuk "karung guni idup" dia la..

Kah kah kah