Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Oktober 2008

SERAH SUMBANGAN BUKAN BODEK - B.hairan

Tindakan YB dekati masyarakat musim perayaan tak wajar disalah anggap.

TENGGARA: Usaha wakil rakyat untuk turun sendiri menyerahkan sumbangan kepada golongan memerlukan ketika musim perayaan tidak perlu disalah anggap sebagai membodek atau mengambil hati masyarakat.

Ahli Parlimen Tenggara, Datuk Halimah Mohamed Sadique, berkata adalah menjadi tanggungjawab wakil rakyat memastikan nasib masyarakat dalam kawasannya terutama golongan memerlukan sentiasa terbela.


kah kah kah…. membodek ? wooit munkee …. nak bodek apa lagi…. rakyat johor dah nak celah sokong pakatan…. kah kah kah….. munkeee yb ni betul ngok….membela rakyat bukan tugas yb…. tugas yb ialah cari kontrek….. tak de kontrek nanti kontrektor kelas f akan lawan pulak….apa ngok sangat yb ni….kah kah kah ….tugas yb ialah pakai cincin besar lepas tu cium tangan mb…. kah kah kah…



3 ulasan:

AmBu berkata...

hahaha...siot aa lu Bro Hisham...hahaha kelakar :)

FatimahIbrahim berkata...

Ala, suka hati la dia nak bagi sumbangan ke, melawat ke, yang menerima pun penduduk setempat juga.
Kalau niat dia memang dah ikhlas nak bagi tak payah la nak besar-besarkan pula.

Tanpa Nama berkata...

Halimah tu cikgu bodoh, entah macamne jadi wakil rakyat, apa lah yang dia tahu selain membodek, kawin dengan muaalaf lak tu.
Tapi ya la bro, orang johor pun wak ngok pilih dia jadi wakil. tak caya dia ngok, cuba tanya dia ada wawasan pasal orang melayu ke tidak.
Patut si limah ni campak dalam sungai kat kluang tu dan gantung di gunung Lambak. hahahahahaha kakakaka