Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Oktober 2008

LUPAKAN ANWAR, TUMPU KERJA – MUHYIDDIN - U.malayau

KULIM 7 Okt. Semua pihak diminta supaya berhenti mempercayai pembohongan berterusan yang dibuat oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tentang rancangannya untuk mengambil alih kerajaan dalam tempoh terdekat.

kah kah kah…. munkee sembab ni nak cerita apa ni….. nak lupakan apa ? …. woit munkee…. rakyat tak akan lupa kerana mereka berminat nak melihat kerajaan baru, nak duduk dibawah pentabiran baru dan nak hidup dalam malaysia baru….. malaysia yang merdeka pada 16 september ….bukan pada 31 ogos….kah kah kah…. kan afdal sabah dah deklare 16 september sebagai hari malaysia baru….tahun depan 16 september akan jadikan hari malaysia….kah kah kah… ini rancangan pakatanlaaa...

nak lupa macam mana….dah tak boleh lupa lagi…. hanya tunggu masa sebuah kerajaan baru akan ditubuhkan….woit hang ingat rakyat johor lupa pada longkang dan parit yang sudah hang jual….. kah kah kah….rakyat johor ingat apa yang hang bedal dan sebat...mereka tidak akan lupa...kah kah kah...nak tanya sikit... dulu wak yang mana masuk tim wawasan....kah kah kah



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sdra,

Sejak rejim Mahathir lagi sudah mual saya melihat bagaimana BN mencipta `kerajaan prihatin` dan kini disaat terkeluhumnya Abdullah tercipta pula ungkapan popular Bn dan media sampah sarap iaitu `pembohongan Anwar`.

Cohtohnya, Harga minyak mereka sendiri naikkan dan bila rakyat bising mereka turunkan semula. Maka terluahlah ungkapan `kerajaan prihatin` itu.

Saya fikir jika Bn nak cipta `kerajaan prihatin` lagi pun boleh. Naikkan tol 50sen/km tapi bila orang bising petangnya turunkan semula kepada kadar asal. Maka meraka boleh kata...`kerajaan prihatin...

Demikian mudahnya kerajaan malaun nak cipta `kerjaan prihatin` itu.
Begitu jugalah dgn `Anwar berbohong`.

Tunggang-langgang kerjaan BN menghalang Anwar secara senyap dengan gunakan jutaan wang rakyat atas keyakinan mereka dgn tarikh 16 Setember itu. Kalau tidak masakan MP mereka dihantar ke Taiwan dalam bulan puasa secara gopoh gapah pada tarikh itu.

Itu antara punca kegagalannya Anwar selain daripada mereka bersenjatakan BPR. ingat..sebagai manusia apatah lagi dalam BN, MP itu sudah terbiasa dgn pelbagai salahlaku. Ada yang rasuah dan ada yang berkomplot membunuh. BN tahu itu. Dollah pun tahu. Tapi mereka buat-buat tak tahu selagi mereka sokong BN. Kalau tahan pun akan menyusahkan Bn semula.

Tapi,

Bila diaorang sebut sahaja nak keluar BN....nah ingat kamu ?????
BPR akan meletakkan failnya yang berdebu itu diatas meja kamu ???????? Tak terkencing ke ???

Wassalam.
Adnan M

Tanpa Nama berkata...

Alahai mamat Muor ni.
Ko dului dah jual satu negeri. Sultan pun tak boleh tengok muko kau.
Kalau boleh tanah kubur kat kampung tu pun ko nak jual.
Apa nak cerita lagi? Ko dulu naik pun kerana kerana ko jadi team Anwar nak jatuhkan Ghaffar Baba. Orang Melaka pun tak lupa ko buat kat Ghaffar dulu.
Sekarang ni ko nak bunuh Pak Lah pulak. Ini ibarat melepaskan anjing tersepit.
Orang pun tak lupa jugak segala skandal ko dulu. Bukan ko ni baik sangat pun. Cuma Maddey tak nak panjangkan cerita....

Farouk berkata...

Salam...
Bro, rakyat sekarang sebenarnya dah jelak dan meluat dengan kerajaan angan-angan Anwar. Kepercayaan mereka beransur-ansur kurang dan lama-kelamaan akan hilang.. Ini terbukti apabila hanya beberapa kerat saja penyokong yang berhimpun di mahkamah semalam.. Kepada semua rakyat, diharap dapat melupakan angan-angan untuk dapat kerajaan baru yang diwar-warkan oleh Anwar...

tayar pancit berkata...

karut la si muka lebam ni...nak suruh orang lupa itu ini pasaipa...nak kalih tumpuan orang la tu...dia pun belum tentu boleh menang nanti...kalau si anwar depa kata pembohong, dolah ngan najib apa plak?