Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Oktober 2008

FIKIR BAIK-BAIK TUJUAN REBUT JAWATAN UTAMA UMNO – MUHYIDDIN YASSIN - U.malayau

KUALA LUMPUR 7 Okt. - Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin menasihatkan ahli-ahli parti yang menawarkan diri secara terbuka untuk merebut beberapa jawatan utama dalam UMNO memikirkan dengan betul-betul apakah tujuan dan matlamat sebenar mereka menawarkan diri.

kh kah kah…. woit…wak pun kena fikir jugalaaaa…. wak sendiri ada kualiti ke?.... ni nak pandai sangat bagi nasihat... tapi wak tak tengok muka wak sendiri…..…. wak belajar kat man wak?..... kalau wak hanya lulusan sintok tu… forgedt about it laaaa…..wak sendiri apa tujuan wak tekan pak dolah hingga dia tak bernafas…. kah kah kah…



4 ulasan:

Farouk berkata...

Saya setuju. Senang cerita, semua yang nak rebut jawatan utama dalam UMNO harus menilai diri sendiri dan memikirkan dahulu apa tujuan nak rebut jawatan itu. Jika kualiti dalam diri memang ada dan niat pun betul ikhlas, maka bolehlah kalau nak tawar diri untuk bertanding. Tapi bagi yang niat serong tu, tak payah lah...

tayar pancit berkata...

masa dia suruh dolah cepat turun dulu dia tak pikir baik-baik pun...main hentam cakap ikut telunjuk chedet...nak lawan betul betul dah takut...lepas tu suruh orang pikir baik-baik...apa matlamat dia masa suruh dolah berenti dulu? muka lebam ni tak leh naik dah...merapu banyak sangat...

yb4all berkata...

Saudara Isham

Tak payah susah-susah fikir. Semua orang kampung dah tahu. Siapa tak nak KUASA!

Apa yang ada disebalik KUASA?

Ya, betul, WANG! WANITA! GIg..o! LES....! dan tanam durian di Taiwan!

Cepat rebut!!

gorilla biskut berkata...

cit punya Muhyiddin.nape dia tak fikir baik-baik sebelum dia serang Pak Lah secara terbuka?

ataupun sekarang dia risau sebab ramai sangat yang hendakkan jawatan-jawatan tertinggi dalam UMNO?

hehehe.