Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 8 Oktober 2008

KJ TERJUN PAYUNG - U.malayau

SOALAN UNTUK KJ - Sejauh manakah YB yakin akan mendapat sokongan daripada Pemuda di seluruh negara kerana ada yang berpandangan YB bukannya bermula dari bawah, sebaliknya terus menjawat jawatan dalam Pemuda melalui apa yang disifatkan sebagai 'payung terjun'?

JAWAPAN KJ - Saya mengakui bahawa terdapat tanggapan yang sebegini, tetapi sebenarnya saya sudah aktif dalam politik sejak 1999 lagi. Bermula di peringkat cawangan dan bahagian, seterusnya saya diberi kepercayaan oleh Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein menjadi Setiausaha Biro Pendidikan Pemuda UMNO Malaysia sebelum dilantik ke Exco kebangsaan. Pada pemilihan yang lepas saya dipilih sebagai Naib Ketua Pemuda.


kah kah kah…. mamat ni bukan payung terjun…. mamat ni ada surat nikah….dia bukan terjun…. dia menyelam dalam kain batik…. tak payah pakai payung.... dapat surat nikah bolih asah payung....kah kah kah…

pemilihan tahun yang lepas saya di pilih ???..... kah kah kah … mamat ni bukan bertanding…. melayu jangan mudah lupa… dia bukan dipilih…. dia dilantik…. jangan klentong ….kah kah kah…dia di lantik kerana bawak surat nikah…. kah kah kah…aku dapat nikah….



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebab kau tak ada surat nikah Jang,
Orang Ghombau ni cerdik. dio sekolah kat London tepi Sungai Thames Jang. Ko dulu lopeh sekolah Melayu tepi Sungai Perak ko tak ke London. Ko duduk tepi Sungai Anak Batu. Ko tak ngorat anak Si Husein Onn. Tu silap ko. Jadi si Kairi ni cerdik. Dia tak dapat anak Anwar dia dapat anak Pak Dolah. Anak kesayangan pulak tu. Sebab bila anak ni merengek kat bapak dia si Kairy ni dapt apo sajo dia mintak.
Syukur, ramai anak anak mudo Ghombau macam ni. selamatlah Malaya ni kemudian hari.

mountdweller berkata...

Kalau macam tu, orang bisu pun boleh gelak. kah...kah.. kah...

budak ni betul ker daro oxford?

najib berkata...

aku serius tak puas hati ngan dia ni..
berlagak macam bagus..
kalau ajak lawan tumbuk one by one serius tak de masalah..

memperjuangkan UMNO konon..
pirahhhhh...
dia ingat kita ni Sabtu kot bro..
Sabtu lagi mulia dari dia..

DAMN KJ

kakimakan berkata...

Dah tertulis jodoh dia ngan anak pak Dolah..Bila lagi nk gunakan kelebihan diri..time muda2 camni la..nanti tua2 kut setakat boleh ngorat selebriti jer..Kena guna otak yg bijak nak hidup..diulang otak yg BIJAK dan muka yg HENSEM.

chekamala berkata...

huhuuhuhuh, dia dah tak main surat nikah, dia skrg bwk kad nikah dia kulukilor...

FatimahIbrahim berkata...

Mana-mana la.
Kronisme ni berlaku dimana-mana. Semua parti pun ada kes ni.
Saja je nak target Pak Lah sekarang sebab pilihanraya UMNO