Isnin, 20 Oktober 2008

GENERASI MUDA PERLU BERANI TEGUR PEMIMPIN - malayau

JOHOR BAHRU 19 Okt. Ketua UMNO Bahagian Johor Bahru, Datuk Shahrir Samad mahu generasi muda tampil menegur pemimpin sedia ada secara terbuka kerana pandangan mereka amat dihargai.

Katanya, pandangan orang muda sentiasa diperlukan bagi memastikan perkembangan UMNO terus kukuh.

Saya harap dalam setiap mesyuarat, generasi muda jangan fikir sangat apa pandangan orang lama. Lebih baik meluahkan pandangan daripada pendam di hati,katanya.


kah kah kah….. generasi muda bukan hanya menegur pemimpin….. depa dah lari dan dah masuk pakatan…. tu pasal pakatan dapat lima negeri…. kah kah kah….. mamat ni tak sedar ke… kalau tak ada akta universiti…. satu habuk pun tak ada orang muda yang nak sokong gerombolan united malays national organisation… kah kah kah…

wak kalau wak berani sediri kenapa wak tak gudamn madey….. kah kah kah… wak takut kah?..... kah kah kah



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kite tgk cmne nti pakatan naik...sapa plak yg akan d tindas...dasar perjuangan kebebasan,tp bukan agama atau bangsa,huhhhh...kite tgk ye wak ape akn jd nti...

Tanpa Nama berkata...

wak bukan takut madey..

tapi madey yang tak takut kat wak..

kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

tak salah generasi muda nak tegur pemimpin.tapi biarlah kena dengan caranya.janganlah nampak bongkak ketika memberi teguran kerana kita perlu jika hormat kepada orang lain.

semua manusia tidak sempurna.jika kita dah menegur cara baik,itu sudah cukup.teguran diterima atau tidak bukan pada kita untuk menentukan.

Tanpa Nama berkata...

memang tak salah kalau nak tegur pemimpin. tapi sekarang ni, cara mereka nak tegur tu cara tak betul. dengan pergi ikut tunjuk perasaan, berdemo dan bising dekat blog2 cakap merepek je. bukan ada usaha yang betul2 dengan menggunakan saluran yang betul. tu masalah dengan orang sekarang ni.