Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Julai 2011

BERITA BAIK DARI ABANG MAT



NOTA:


anak muda adakah kamu sudah sedia?
anak muda adalah kamu ingin keluar sekali lagi?

anak muda adakah semangat kamu besi khursani?
anak muda tahu kah kamu rosmah dan najib kaki makan free?
anak nak berancuk pun pakai bujet kerajaan
kah kah kah


SALUT UNTUK ANAK MUDA





BERSIH: PAS MAHU DEMO SEKALI LAGI JIKA… - mkini

PAS mahu perhimpunan menuntut pilihan raya bersih dan adil diadakan sekali lagi sekiranya Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak memenuhi tuntutan mereka dalam masa terdekat.

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu berkata, parti itu akan mendesak pihak BERSIH 2.0 sekali lagi menganjurkan perhimpunan itu.

"SPR perlu perubahan. Kalau tidak selesai menjelang pilihan raya, kita akan cadang BERSIH adakan perhimpunan sekali lagi. Tentang lapan tuntuan itu, empat daripadanya boleh dilakukan SPR. Jangan berdolak-dalik," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…. LAAAAA…. INI BERITA BAIK…. kah kah kah..

woit… CEPAT CEPAT …AMBIL LESEN BUKA GERAI DI JALAN TUNKU RAMAN…. kah kah kah..

kah kah kah….. NIAGA MESTI MASYUUUK JUTA JUTA…. kah kah kah..

kah kah kah… KITA LANTIK PROF DR AHMAD ATORY HUSSAIN JADI PEMIMPIN BARU…. akh kah kah..

kah kah kah…BAGI TELOOO DIA BANGKIT…. kah kah kah..

kah kah kah... BARU DIA BOLEH TULIS BUKU TENTANG KEBANGKITAN TELOOO.... kah kah kah

nota:
tiada lah berita baik
melainkan semua baik baik baik belaka

nota:
anak muda
adakah kamu sudah bersedia?


26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya sedia pak TT. Bukan kerana mat sabu, bukan kerana Anwar, tapi kerana sayangkan negara.

komunis berkata...

gua join

Mohd Khusairi Mat Akhir berkata...

sedia!

Tanpa Nama berkata...

Tekan jangan x tekan terus SPR. TQ Mat Sabu kerana ingatkan semula objektif kita berdemo tempoh hari.

Hampir hampir lupa sebab 9 julai tu betul betul spt satu perayaan. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Saya sangat suka gambar itu. Terhebat.
Mcm safiq rahim..

Tanpa Nama berkata...

InsyaAllah..kita gegarkan teloo najib sekali lagi wakaka

Keris kontot berkata...

Buat la protes bantah skim pemutihan pendatang asing, sure juta2 turun. Sekarang nak tangguh pulak WTF.. cancel jer la!!!
Pelajar kita kat indon diugut SAPU MALAYSIA, pendatang harem nak di putihkan, BODO LA LU ISHA... LALOK KA?? Pendatang nak putih ka, biru ka, pi mampos sama dia, JANGAN SAMPAI RAKYAT MALAYSIA PUTIH MATA. Kalau begini lagak pemimpin... TAK SALAH JEBAT DERHAKA.!!

Tanpa Nama berkata...

woi tt,tgk ni jambatan di melaka...jahanam jahanam..kakakak

http://blogserius.blogspot.com/2011/07/serius-wtf-jambatan-styrofoam-beharga.html#more

Tanpa Nama berkata...

dengan rasa hinanya gua tak dapat masuk join BERSIH 2.0 lepas setelah berhempas pulas dari kampung sejauh 500km ke KL, mencari jalan masuk.. kini gua sudah bersedia dengan idea2 baru dari rakan2 yang terlepas masuk..

BERSIH 3.0.. kami tunggu kedatangan anda.. ayuh kawan yang terkandas di merata2 tempat, di gombak, di kl central, di PJ.. kali in kita terus bersama2 dengan abang mat sabu jika dengan ambiga kita terlalu memandang ringan dengan kemampuan dia..

Tanpa Nama berkata...

Aku dah agak...abg mat mesti nk repeat...tak puas hati itu hari x dpt pegang haeler..takkan dr hatta je dpt kot..aku konpem turun..itu ari pun tak abis gian lg...hidup hidup hidup rakyat...

MadeyBersiong berkata...

Hisham, ko dah usha yang ini?: http://forum.lowyat.net/topic/1951314

PeminatFLOM berkata...

GUA BEG BAJU BERSIH 2.0 BELUM KEMAS LAGI....HUJUNG MINGGU NI AMACAM HISHAM???SEKALI LAGI...KALI NI TOKSAH BERTAHAN DAH...POLIS BUAT TAIK..KITA BAGI DEPA MERASA SEKALI....MENYAMPAH DAH LA DEMO DEMO AMAN NI....

Tanpa Nama berkata...

mestilah join demi anak cucu/jenerasi akan datang... kita semua(sori saya je..) dah nak padam dah

digger berkata...

gua join sekali lagi!! konfem!! HAHAHAA!

Anak Jati Kelate berkata...

Confem wa turun..

Best siot main polis sentri dgn FRU..!!!

Rasa mcm kembali ke zaman kanak2 la plak..

Tanpa Nama berkata...

Yaaa... kita jadikan sebagai suatu pesta.....

TGHH kata bersih 2.0 hanya lah sebagai permulaan, mukaddimah...
TGNA kata rakyat tak heran dgn gari dan peluru...

Bravo...kini abg mat pula....
Ayooo... kita berpesta.....

Jika kita merasa sakit, mereka juga merasa sakit....

kita korban kan sedikit belanja minyak dan tambang bas keretapi....
dgn ada 4 atau 5 kali bersih lagi mereka akan jadi muflis kerana terpaksa belanja banyak utk polis dan roadblock dll.....

pendapat peminatFLOM juga patut dipertimbangkan....

Tanpa Nama berkata...

gua jugak telah bersedia dengan membawa 2 butir teloq temelang sebagai melawan bom asap..

Tanpa Nama berkata...

saya akan turun lagi BERSIH 3.0 kalau SPR berdegil, SPR dibayar gaji dengan wang cukai rakyat dan bukan dari wang UMNO..

hati berkata...

i follow. sronok wei. tapi ini kali kena standby garam byk2. itu hari bangun lewat, kelam kabut. habis lupa. nasib baik boleh pow dkt satu awek kat bangkok bank ari tu. jgn salah sangka, darurat beb!! tekak, telinga, hidung rasa tersumbat gila. minah tu muka camana pun gua x perasan. anyway gua x sabar nak repeat. kena tangkap pun x apa. janji boleh turun kaw2 kali ni.

Tanpa Nama berkata...

sedia sokmo tt,hehehe..kali ni aku nk tgk cmner polis2 muda yg kurang ajar tu sume diberi pengajaran..mentang2 org x melawan kemain anjing2 tu sume mnggigit yer..sedap2 korang menendang, pijak sane pijak sini, ikat org yg ko tahan mcm penjenayah,jgn rase diri tu dah kuat sgt..lepas ni kite tgk baju sape yg koyak dulu..

REVOLUSI_MALAYSIA berkata...

TT... bagitau kat semua... anak muda akan turun lagi...! Tidak gentar! Turun tetap turun!

p/s: gua antara yang kene bedal kat pulapol!

BERSIH!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

yeah,bersih 3.0.pastikan semua dunia taw termasuk singapore,brunei,thailand ngan indon mcm mana jahanamnya negara hipokrit ni.pegi negara org ckp pm pang negara kitorg lagi aman dari ko dan patot jadi contoh kat ko.contoh ape??contoh perompak terbaik??

1.10 Koleksi Gambar Dan Video Hantu Terseram Dalam Sejarah Fotografi
2.Game Star Wars Pada Skrin Besar Untuk Kesan Lebih Real!!(Video)
3.Ekspidisi Menyelamatkan Kura-kura Ganas(Video)

Tanpa Nama berkata...

turun...jgn tak turun...

Tanpa Nama berkata...

bawak sekali gambar antaltuya, kugan, tan beng hock, adik amirurrashid, ibrahim libya dan mangsa2 UMNO yang lain2..kita tuntut keadilan untuk mereka yang tidak mampu.....

Revolusi_Malaysia berkata...

Serius ni TT! gua nak turun lagi... kene tangkap pun tak takut! Anak Muda! Bangun! Kita mahu suara kita menggerunkan Najib! Hidup Hidup Hidup Rakyat! Gerun siut kalo dengar ari tu... berdiri bulu roma! kalo 50 000 jerit benda yang sama, bergegar bumi ooo... kalo 100 000? bangun!!!!!!!!!!!!!!!!

Kita Buat Bersih 3.0!!!

Kalo tak buat Bersih 3.0, anak muda akan buat Demo sebab tak buat Demo Bersih 3.0... ia akan dipanggil Demo-Mintak-Bersih 3.0 diadakan... BERSIH!!!

Tanpa Nama berkata...

sedia!!!!!!!!