Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Julai 2011

RAHSIA KANG KONG TEBUKA




KANG KONG



kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit… PECAH RAHSIA…. kah kah kah..

kah kah kah…KANG KONG INI LULUSAN SINTOK…. kah kah kah

woit...MASIH TAK SEDAR LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... ZAMAN INTERNET NI SEMUA MAKLUMAT ADA... kah kah kah..

kah kah kah..YANG TAK ADA HANYA SATU.... kah kah kah..

woit...APAKAH ITU YANG TAK ADA?.... kah kah kah....

kah kah kah...BUKU TULISAN SI KANG KONG INI.... kah kah kah

nota:

setidak tidaknya
unku aziz telah berjaya
menulis buku pantun melayu
setebal 59 muka surat
kah kah kah


berapa?

lima puluh sembilan muka surat
kah kah kah


SIAPA KANG KONG INI DARI PEMBACA:

bukan tak salah...memang tak syak mangkok hayon atori ni bekas pensyarah uum...aku penah interview dgn dia.sambil makan karipap saja dia interview aku...dari situ aku tau penat ja aku turun dr shah alam pegi interview..kuang hajar punya atori...utk pengetahuan tt dia ni menjadi favorite tv3 sbg sumber rujukan hentam pembangkang...dah lama dah anjing ni jadi pencacai umno..atori ni hulur air kencing najib pun dia minum kahkahkahkah

Oleh Tanpa Nama pada SAEKOR KANG KONG MULA BERSUARA pada 11/07/12

aku tak tahu macam mana ahmad atory hussin ni boleh dapat phd dan taraf professor. aku ada la terpinjam buku dia kat lbrary masa Uni dulu pasal subjek sains sosial, buku dia standard tahap khalid jaffri (50 dalil) dangan SH alattas (pak syeikh penulis buku politik picisan je). Ini ke Phd dan professor punya kerja?

Oleh kgpadangbalang pada SAEKOR KANG KONG MULA BERSUARA pada 11/07/12

.. teman tak peduli sape pun kangkong ni ... walau pun dulu masa belajar dalam tingkatan enam dier bersekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan, Teluk Anson... memang sejak disitu lagi dier ni suka berkonsep dan berteori macam-macam, lepas tu sekolah tu di tukarkan kepada nama Sekolah menengah Seri Perak, Teluk Intan ... apa pun bukan sape dier yang teman pertikaikan ... tak kan la seorang professor tak nampak kebangkitan rakyat ... sape yang dia nak tipu ...? tak sangka orang macam ni boleh menipu sesuatu yang jelas lagi terang ... perhimpunan bersih 2.0 dengan matlamat untuk menjaga kesejahteraan rakyat ... boleh tak 'kepala' prof berfikir kalau Pilihanraya dah tak 'bersih' lagi apakah akan jadi pada generasi akan datang... ? komer mengaku professor ; tak kan benda semudah itu tak boleh nak fikir ... atau pun memang komer professor kangkung yang bersekongkol dengan umngook nak menipu rakyat ... teman setuju ngan ABU AMMAR 1.11 - patutlah IPT makin turun ranking dunia ...

Oleh golok perak pada SAEKOR KANG KONG MULA BERSUARA pada 11/07/12



nota:
glamour juga kerana
tt komen kang kong ini
kah kah kah


18 ulasan:

Stupid University berkata...

Hanya orang bodoh serta bengong aje menyertai serta menyokong UMNO! Period! Kah! kah! kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

U R AMAZING. KEEP IT UP.

kenal kangkung ni sape berkata...

Woit TT. Kalau kau tu hebat sangat apasal takde orang angkat ko jadi profesor macam kangkung ni? Aku tahu sebabnya. Sebab kau tak belajar kat Sintuk...kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

kang kong bagi makan arnab..

Tanpa Nama berkata...

Sial betol kangkong longkang ni, budak skolah aku rupenye...buat malu org teluk intan je..cibai..

Anti Telan berkata...

Kangkong bukan sebarang kangkong..

Ini kangkong tak boleh hidup dalam parit atau sungai.

Kangkong ini hanya boleh hidup dalam PWTC...kah kah kah..kah kah

Tanpa Nama berkata...

kangkung ni takder citer bro sb dia memang benor2 kangkung. Asalnya jadi peg tadbir biasa kat utm kl tapi tukar jadi pensyarah. Di usm pun tak laku sb tu sekadar pensyarah biasa sedangkan ada prof dr. USM tak lantik pun jadi dekan ke, ketua jabatan ke, pengarah ke .. Kangkung ni juga selalu iklan diri "nak jadi" penulis upahan sama ada nak pernaik atau kutuk politikus tapi d kalangan umno pun tak laku. 2/3 tahun lepas cuba deal dgn adik Mat Taib (yes itu ex MB Sgor) utk relevankan semula Mike Tyson tu. Dengor2 deal tu kantoi sb harga ciput. Kangkung ni muka dia pun org tak kenal tak caya prof dr sb macam org jual telor pasar malam aje. Kalau bercakap pun takde langsung unsur2 keintelektualismanya. Kesimpulan - takyah angkat potlah. Kangkung ni tak laku di mana2 pun. tv3 ambik pasal takyah bayarlah tu. 100X baguih Prof Dr Agus ..

Bro Otai berkata...

Aparat Keparat

Aparat aparat
keparat keparat
tutup rapat-rapat
tembak tepat-tepat
Aparat aparat
keparat keparat
main sekat sekat
sembur likat likat
Aparat aparat
keparat keparat
kepala berselirat
musibat musibat
Aparat aparat
keparat keparat
serbu semua tempat
jangan dekat dekat
Keparat keparat
wayang kian hebat
kunci ketat ketat
otak dah tersumbat
keparat keparat
demokrasi tenat tenat
rakyat meluat meluat
ubah cepat cepat
Aparat aparat
bertaubat bertaubat
langit tak bertongkat
baik jilat jilat
masamu dah tamat
Rakyat rakyat rakyat
paku rapat rapat
aparat laknat laknat
keparat musibat
celaka bangsat

Bro Otai,
(sila baca sajak ini dalam gaya hiphop)

hati berkata...

aku x setuju langsung mamat atori dikaitkan dgn kang kung. kesian kat kang kung kerana ia berguna jugak utk dijadikan makanan orang ramai. mamat ni x ada guna langsung. pendapat langsung x boleh pakai. aku lebih suka kata mamat ni bodoh @ bangang @ badigol so'ot dan lain2 yg sewaktu dgn nya. kesian la kat kang kung kahh kahh kahh

Tanpa Nama berkata...

cari makan, bro.

Tanpa Nama berkata...

kesian pulak tengok dia....

Berusaha atas kudrat sendiri, bukan minta orang lain....

Tanpa Nama berkata...

https://www.facebook.com/notes/naushad-b-noor-ali/panas-fakta-post-mortem-bersih-yang-membuatkan-anwar-rasa-bodoh/10150224452198038

sila baca dan gelak.. ni eee kaki bodek mana plak ni?

Tanpa Nama berkata...

lu olang manyak lengki ha. wa manyak suke makan ini kang kung kong kang legan itu telor macin.

wa pun ale phd lali negli timor limor ale mole laku limale-male lunivesiti ha. amik wa keleje lanti wa kasi lu olang kang kong fleee munye.

puihh,puih puih wa pun oalng malaysia wa pun mau lapat ngaji besar lengan luluk terkangkang di kelusi.

Tanpa Nama berkata...

tak guna punya mangkok ayon sintok mongkok.

semua nak jadi menteri kalau caci pr dan kelibatnya

jadi kenalah menyundalkan nukilan mereka


tulisan lachorkan

mulut pun sundalkan

maruah ada sikit pun gadaikan


inilah stail propeser melayu kimak

hasil tulisan lebih kurang lanchow


kini bikin club of propeser kangkung

konon nak bagi input pada gomen kombo rozie-najib


konklusi
---------


ikutlah teladan sultan perak dolu dolu

humbankan mereka ke dalam sungai perak...

propeser kangkung anak luncai, chis


wak pusin

Tanpa Nama berkata...

kenapa sintok sangat memalukan? ha ha. student sintuk takde pembaca TT ke?

Tanpa Nama berkata...

dia memang kokak sejak dari mula dpt ns

1.10 Koleksi Gambar Dan Video Hantu Terseram Dalam Sejarah Fotografi
2.Game Star Wars Pada Skrin Besar Untuk Kesan Lebih Real!!(Video)
3.Ekspidisi Menyelamatkan Kura-kura Ganas(Video)

Lulusan Sintok berkata...

Salam TT..

Aku kenal kangkung ni.. die la penyemak tesis Ph.D Shahidan Kassim mase kat Sintok dulu. Shahidan grade 10 March 2007. Nak tau tesis shahidan tajuk ape? "UMNO: Satu Kelangsungan Parti Politik Melayu". Ni berdasarkan buku konvokesyen ke-19 yg aku dapat mase aku konvo degree dulu.. aku lulusan Sintok gak.

Tanpa Nama berkata...

Eleh bukan munkee ni kawan kau kan? Dulu sama sama mengajar tiution di Kg Puah dulu? Masa kau kena malaria ket Kg Pandan sama ngan dia.....kah kah kah