Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Julai 2011

SEMUANYA KAMI CATAT




MAT SABU CEDERA




MAT SABU : LAND ROVER POLIS REMPUH SAYA - mkini

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu hari ini mendakwa polis menggunakan trak merempuh motosikal yang diboncengnya ketika dalam perjalanan menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 kelmarin.
Melawat Dewan Undangan Negeri Selangor di Shah Alam dengan berkerusi roda, pemimpin yang selalu ceria itu kelihatan serius menceritakan kembali pengalamannya itu.

Mohamad berkata, ketika dalam perjalanan dari Masjid Negara, tiba-tiba sebuah Land Rover merempuhnya.

Ketika itu, tambahnya, beliau tidak tahu bahawa kenderaan itu dipandu pihak polis.

NOTA:
segala keganasan
segala kezaliman
akan kami catat
segala kejahatann
segala kebejatan
akan kami ingat
segala kemungkaran
segala keganasan
akan kami hitung

nanti dan natilah!



25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pemimpin macam ini lah yg dicari...turun ketengah gelanggang, bukan setakat cakap tapi di bukti dgn aksi...tabik juga buat bang nuar, khalid samad dan lain2 pemimpin yg cedera semasa demo ni berjalan....semoga kemenangan mengiringi pengorbanan mereka2 yg telah berkorban masa, jiwa dan tenaga demi melihat keadilan tertegak di bumi malaysia suatu hari nanti, insyaallah.

CHUKCHOR berkata...

Bersih Bersih Bersih........
hahahahaha
rakyat turun tanpa dibayar,
rakyat turun tanpa dipaksa,
rakyat turun tanpa keraguan...........

Bersih Bersih Bersih.......
hahahahaha
kuning di Australia,
Kuning di London,
Kuning di Malaysia,
kuning di seluruh dunia.......

Bersih Bersih Bersih........
hahahahahah
kamu di pukul,
kamu di tembak,
kamu di sembur,
kamu semua tetap pejuang
pejuang untuk rakyat......

Bersih Bersih Bersih......
hahahahahaha
siapa ambiga,
siapa anwar,
siapa mat sabu,
siapa hadi,
siapa mereka tanpa rakyat......
tanpa mereka rakyat tetap kehadapan......
tanpa mereka rakyat tetap merempuh......
tanpa mereka rakyat tetap gagah...........

Bersih Bersih Bersih......
hahahahaha
melayu disini,
cina disana,
india disitu,
semua bangsa dimana-mana.......
semua agama dimana-mana.....

Bersih Bersih Bersih.........
hahahahaha
satu tujuan,
satu matlamat,
satu impian,
mahukan PILIHANRAYA YANG BERSIH!!!!!!!!!!!!!!!!!

nukilanku: mikael alex joe......
Kuning Kuning Kuning

CHUKCHOR berkata...

Bersih Bersih Bersih........
hahahahaha
rakyat turun tanpa dibayar,
rakyat turun tanpa dipaksa,
rakyat turun tanpa keraguan...........

Bersih Bersih Bersih.......
hahahahaha
kuning di Australia,
Kuning di London,
Kuning di Malaysia,
kuning di seluruh dunia.......

Bersih Bersih Bersih........
hahahahahah
kamu di pukul,
kamu di tembak,
kamu di sembur,
kamu semua tetap pejuang
pejuang untuk rakyat......

Bersih Bersih Bersih......
hahahahahaha
siapa ambiga,
siapa anwar,
siapa mat sabu,
siapa hadi,
siapa mereka tanpa rakyat......
tanpa mereka rakyat tetap kehadapan......
tanpa mereka rakyat tetap merempuh......
tanpa mereka rakyat tetap gagah...........

Bersih Bersih Bersih......
hahahahaha
melayu disini,
cina disana,
india disitu,
semua bangsa dimana-mana.......
semua agama dimana-mana.....

Bersih Bersih Bersih.........
hahahahaha
satu tujuan,
satu matlamat,
satu impian,
mahukan PILIHANRAYA YANG BERSIH!!!!!!!!!!!!!!!!!

nukilanku: mikael alex joe......
Kuning Kuning Kuning

Tanpa Nama berkata...

bg aku bloger ni bodoh....sokong anwar lg bodoh... tahu nk demostrasi.. fine.. bgus demostrasi.. pada kepala hotak ko kan.. ustaz kazim elias, zulkifli nordin, kidfella banyak tegur kerjaan, terus ko sokong.. tp bila mereka tegur pas, pkr ,dap..ko laknat mereka cukup dgan hujah2 tok2 janggut.. baguslah.. korang semua bloger pembangkang tuduh diorang umno dan rasis.. baguslah.. macam tahi anjing semua, negara yg aman, yg Allah bg nikmat ni ko x bersyukur.. selagi korang x menag pru semua negeri memang x bersih.. baguslah.. kelantan dah pas pegang 20 thn lebih.. x bersih.. x da pulak ko kata kan.. sebab geng3 ko menang..bagus lah... bagi aku sekarang dari duk berbalah , baik umno n pas bersatu.. nik aziz kene buang rasa dendam pada umno, pemimpin umno kene terima hukum islam yg rakyat nak, x serentak pun, berperingkat dak ok... bloger2 semua stop caci mencaci.. yg berserban , ada ilmu agama sepatutnya sedar.. nabi muhammad s.a.w x ajar caci mencaci, dan x ajar sokong puak a, o puak b.. nabi ajak semua rakyat makkah bertaqwa kpda allah.. itu sepatutnya pemimpin pas dan umno buat.. x setuju..tunggu je la malaysia di laknat oleh Allah... pemimpn serban ka, ustaz ka,, semua kene.. .. hak keistimewaan agama islam sebagai agama persekutuan yakni rasmi kita perlu pertahankan.. nenek moyang kita semua dah lama nerjuang tuntut kemerdekaan.. sampai ada yg bermandikan darah.. jd..jgan senang 2 nak gadai negara pada anwar yg gilakan kuasa nak jd pm, sedanglan para sahabat x gilakan kuasa menjadi khulafat ar rasyidin.. ni manusia yg bertopengkan perangai syaitan korang semua nak angkat.. dap, dan pemimpin laknat2 lain2 x sokong pun pas, semua menolak.. tp seba tahu pas boleh di peralatkan dan dikudakan maka berlaoknlah.. dan sekali lagi.. bagi aku bloger2 termasuk bloger ni yg tahi anjing ... x sedar diri.. aku harap ada bloger yg betul x menyokong mana2, menegur kiri dan kanana.. barulah x asobiah.. fikir2kan lah..aku kasar pada ayat ini..tp aku sedar.. semua kata2 anjing ni layak untuk bloger ni dan seangkatannya.. laknat lah kamu semua..... ambiga pun sama.. ingat..niat x menghalakan cara..kalu dah kafir, tp nak raih kononya bersih.. tahi apa..... tok2 janggut pun duk ikut..katanya kita p bersih bukan sebab ambiga, tp tuntutannya.. o.... ambiga dah cuba cemarkan maruah agama islam.. tp ko jilat jugak dia hanya kerana dia nak tunjuk baik..memang tahi anjing la semua..

Tanpa Nama berkata...

sememangnya polis adalah barua
dan anjing umporno,mereka tak akan
gigit tuan depa, depa mentedarah
duit haram....

tunggulah,bila masa depa nak
mampuih besok...

awas sapa-sapa yang terlibat
hangpa tunggu balasan ALLAH
akhirat nanti......

nak pi mana? hangpa pun nak
mampuih jugak!

uniform dan kuasa hangpa tak
kekal lama...

Tanpa Nama berkata...

Sian mat sabu. Mat sabu kena kuat. Barulah kami ni semua bersedia utk jadi lebih kuat di masa depan. Jangan lah dok bergambar dengan muka mcm tu. Anwar pun same. Habis kene manipulasi je gambar. Kali ni aku kate korang hampeh le.

Tanpa Nama berkata...

Hello TT,

A message for our saudara Mat Sabu, be strong coz Malaysia needs you.

mata-lembu shah alam berkata...

Fuck, fuck & fuck berita paling fuck 'MAT SABU : LAND ROVER POLIS REMPUH SAYA'

PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu
PDRM - Polis Dah Rempuh Matsabu

Fuck...

Menteri Amaran Dalam Negeri berkata: "Mat Sabu telah merempuh Land Rover Polis Raja Di Malaysia aw aw aw"
"Mat Sabu telah merempuh Land Rover Polis Raja Di Malaysia aw aw aw"
"Mat Sabu telah merempuh Land Rover Polis Raja Di Malaysia aw aw aw"
"Mat Sabu telah merempuh Land Rover Polis Raja Di Malaysia aw aw aw"

tt, kau memang poyo! mana FUCKWA tentang BERSIH dari Berahim tongkat Ali, Zul norden Kulem Firaun Besar 110%, Gabungan Pondan Selangor (GAPS), Perkosa, Pukida,Pertubuhan Silat Lincau,..Fuckkkkkkkkkkkkkkkk!

opisboi berkata...

mat sabu di langgar kerana tak pergi pameran beg tangan usd 200k & berlian ponya cincin 2.4 juta koleksi laki najib.

Cik Bucken berkata...

ANTARA KESAN KALAU KUNING DIHARAMKAN..1.KEJUTAN DI LAMPU ISYARAT 2.XDAPAT PKAI BAJU KUNING TAPI DARI SENYUMAN DAH TAW DAH 3.WARNA TERPANAS UNTUK BUAT BAJU RAYO!

Tanpa Nama berkata...

bro, critala pulak pasal seorg anak muda lindung anuar dr ditembak hingga tulang pipinya retak..kalu bleh buh gambor skali.tapi budak tu kat spital lagi sekarang.jumaat ni abg mat kena buat operation kaki,nak kena bubuh besi.khalid samat kena jahit kat kepala 6 jahitan.najib ni mmg x berperikemanusiaan lsg.marilah kita humbankan amno sarkas dlm pru ke13 nanti.

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
polis akan jawab ;kami diprovok oleh mat sabu.kalau tiada provokasi kami cool dan tidak mengganas.kami mengganas bila ada provokasi saje.
itulah polis kita yang sambut hari polis lebih 150 tahun,ingatkan makin cerdik rupanya bodoh piang,ghapla jingga

ttmm

cicit ngah layor berkata...

Ndak berpantun sikit.....

Jemu gamaknyer jadi bidan,
Asyik keghojer dicelah kangkang.
Patah ghiok satu badan,
Kalau hidop sebelah pembangkang.

Tak aper.....bior patah kaki...jangan patah semangat.
Kaki yg patah bulih diubat....tp kalau semangat dah patah....jadi Zulkulim.Sekejap songkok,sekejap ketayap.

Tanpa Nama berkata...

bagi diorg,ni semuanya benda senang je nk dihapuskan

1.Bayi Terbuang Yang Kesian
2.Set Permainan Sebenar Angry Bird
3.Kek Sebenar Angry Bird

alonso berkata...

aku pelik la tengok baju anggota polis sekarang.. kenapa ramai yang pakai baju tak de nama dan nombor?? bukankah kita patut tahu nama dan nombor pada baju mereka.?

Tanpa Nama berkata...

Celaka babi hanjing punya polis.

Tanpa Nama berkata...

Polis adalah sayap UMNO.

Bukti2 polis melanyak peserta demo bersih2.0 elok disimpan supaya bila PR berkuasa nanti buang semua polis2 yg terbukti melampaui perikemanusian. Jgn beri peluang kedua kpd mrk tapi kalau nak beri jgk peluang kedua sila pastikan mrk diturunkan pangkat yg paling rendah serta gaji dipotong. Biar diaorg tahu langit itu tinggi atau rendah!!

Polis yg berjiwa Umno adalah pukimak!!!

siti harapan berkata...

Kepada semua pejuang BERSIH

Tahniah! kuatkan semangat, pertahanan dan bersama mengorak langkah ke arah Malaysia Baru!...insyaAllah. Salam Reformasi.

p/s; airmata ku menitis tatkala melibat teman-teman dibelasah oleh sang penguasa. Belasahan mereka menunjukkan tiada ehsan dalam diri mereka ini....macam nak membunuh lagaknya.

Laili berkata...

Syabas kepada rakyat Malaysia yang turun pada Bersih 2.0..

Yang moleknya, bila kerajaan pakatan ambil alih kuasa nanti, wajibkan pada semua polis untuk pakai t-shirt kuning BERSIH selama 100 hari. Lepas tu kalau ada rasa malu, berhentilah tu sorang-sorang nanti..

CahayaMalam

Tanpa Nama berkata...

kurang ajaq punya polis.setan pun tabik.sampai hati sungguhla duk langgaq orang sampai jadi mcm tu.kalu matila.....isyy...moga dijauhkan Allah.bersabarler byk2 abg mat.kami semua sokong abg mat.mmg nampak sangat najib nie mcm nak bunuh org jer...yg sipolis bodoh ni apehal...kalu kerja pun patut2la....gaji hampa kami yg bayar..bukan najib....makan duit haram..

Tanpa Nama berkata...

bro, gua msh ingat abg mat pernah ckp dia nk jd Menteri Dalam Negeri dlm 1 ceramah di era ujung thn 90'an dulu. alasannya senang, dia nk jaga pulis. gua berdoa bro, spy hasrat dia terkabul slps PRU13 nnt. So, kalu doa gua makbul ..sapa yg lahanat duk langgar dia ari tu, your days are numbered!

Tanpa Nama berkata...

moga2 anjing2 dan barua2 umno ini akan dapat balasan didunia ni lagi sebelum berenti jadi anjing..berkat doa rkyt yg dianiaya & teraniaya..

Tanpa Nama berkata...

Kepada Tanpa Nama 12 Julai 2011 4:34 PM, gua tolong aminkan. Moga doa lu termakbul. Abang Mat jadi Menteri Dalam Negeri. Isn't that a music to my ears !!!!

Tanpa Nama berkata...

mat sabu yg melaung hasrat rakyat kerana ingin kebersihan & keadilan dlm proses pilihanraya, polis pergi rempuh dgn jip nak berhentikan dia

mat rempit yg memekak sah2 dihamun rakyat kerana asek menyusahkan orgramai di jalanraya, polis tak pernah pulak rempuh dgn jip nak berhentikan! (tak pecaye tgk 999, berita dll)

eh, ini polis ke... gengster???!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Monkey Shooter berkata...

Kepada Anon 8:16 AM. Aku amat setuju! Marilah kita semua buka seluar, tegangkan zakar dan kita semua pakat-pakat bersatu masukan zakar ke dalam puki emak (Anon 8:16) engkau biar dia koyak rabak dan tak dapat berjalan selama 1000 satu malam. Kalau emak engkau tua dah nak mampus, kasi taruh dalam puki kakak atau adik betina engkau. lagi kow, bersatu, bersatu, bersatu..bersatu...bersatu jubur emak engkau yang melahirkan pembabi bodoh macam engkau (Anon 8:16 AM).