Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Julai 2011

LAGI KESAH BANGALA SEPUPU REEZAL



KESAH GUMBIRAAA



NOTA:
dua bangla ini telah bagitu gumbira
apabila mereak mendapat baju t merah
merereka mengambil gambar untuk kenang- kenangan

telah sampai ke pengetahuan kami
bahawa mat bangla dua ekor ini
telah membuka cawaangan pemuda gerombolan
di east dacca cantoment
kah kah kah




BERITA AMAT SEDIH



NOTA:
kelmarin apabila berita
mat bangla memakai baju patriot merah tersebar
seorang anak muda myamar telah membuangkan
baju t merah ini ke dalam tomg sampah

mengikut berita yang diterima
telah menjadi adat resam kepercayaan
orang myamar jika baju ini di hadiahkan
oleh eee maka ianya akan membawa sial tujuh keturunan

si myamar telah sedar bahawa yang
menghadiahkan baju meerah ini ialah reeezal
kah kah kah

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

eeeeeeeeeeeeeee

yop berkata...

Bro TT,ntah2 geng2 ni dh der IC per?

BERSIH 3.0 pulak!!! berkata...

kah kah kah
kalau bagi free baju ni pun
tak sanggop aku nk pakai...
rasa macam jijik... perlu disamak!!!

aku rela beli baju BERSIH 2.0
walau pun mahal aku banggan memakainya!!! tak kesah la RM50 pun
janji EBRSIH!!!

Nazarju berkata...

Excuse my ignorance, what is EEE? Is it Electrical Electronic Engineering?

azmie berkata...

waarrrggghhhhh hahaha. itu hari heboh bangla sambar baju bersih, sampai kena hangkut ngan pulis

Tanpa Nama berkata...

rEEEzal mEEErican Abdul azEEEz mydEEEn kadEEEr jalEEEl rashEEEd puk...

Tanpa Nama berkata...

hahahaha,org bangla pun tak suka la pakai baju patriot ko tuh

1.Bayi Terbuang Yang Kesian
2.Set Permainan Sebenar Angry Bird
3.Kek Sebenar Angry Bird

Tanpa Nama berkata...

bangla dah pakai baju patriot
bangla dapat ic
bangla dapat undi
bangla jadi warga negara
kah kah kah

kerana demo depa bagi t shirt
kerana pilihanraya depa bagi ic
kerana nak menang semua bagi
kah kah kah
malaysia boleh

anti melayu yang suka di tipu berkata...

bajang beranyut... haram jadah, ngancok wak, nate bewok ... dah tak dapat sokongan rakyat tempatan terpaksa pakai penyokong 'import'... maka bertambah jelas la sekarang diorang akan terus menggunakan pengundi 'import' bagi memastikan kemenangan Barisan Nasional dalam Pilihanraya Umum akan datang ... dah terang lagi bersuluh ... cuma orang berotak bangang dan buta perut je yang tak nampak betapa semakin durjana nya umngook ...

anti meLAYU BODOH.... berkata...

eee dh menyelinap dlm umno..
eee nk menjajah kerajaan Msia..
eee dh ambik semua jawatan penting dlm umno..
eee nk berkuasa di Msia..
eee nie penjajah zaman moden..
org melayu umno masih lg bodoh dan masih lagi layu, masih tak npak apa yg berlaku..melayu umno masih bodoh sbb di momokkan dgn perkara2 yg belum berlaku dn fitnah..
jatuhkan pemerintah msia..selamatkan kerajaan msia dr penjajah eee nie..

Tanpa Nama berkata...

ini bukan bangla la!.. ini budak2 umno penang!

Tanpa Nama berkata...

Geng mamak's berlagak mcm melayu...huhu..

Tanpa Nama berkata...

bersih tong sampah??

Tanpa Nama berkata...

baju yang bangla tu pegang xlah berlipat n berkedut sgt... tp perkataannya sampai bleh tjejas cmtu?? mana t nya..mana a nya sikit2 lg tu..??