Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Julai 2011

INI BUKTINYA




NOTA:


kita rakamkan
kita catitkan
kita ingatkan

dengar nanti pekikkan rakyat
akan mebelah bumi kezaliman

tunggu dan nanti




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


JANGAN PUTAR BELIT FAKTA KEMATIAN PESERTA BERSIH - meloya


BETONG 11 Julai - Muhyiddin Yassin mengingatkan parti pembangkang supaya tidak memutarbelitkan fakta mengenai kematian seorang peserta perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Baharudin Ahmad, 59, petang Sabtu lalu.

Sembab berkata, kerajaan juga sedar bahawa pembangkang sememangnya tertunggu-tunggu kejadian sedemikian untuk dijadikan modal menanam kebencian di kalangan rakyat terhadap kerajaan dan polis.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Satu perkara cukup jelas, anjing anjing belaan UMporNO akan di minta berhenti jadi anjing bila PR berkuasa nanti.Pencen juga di tarik, jika mahu juga mintalah dengan UMporNO atau Najistuya...

Tanpa Nama berkata...

TT,
Macam mana dengan Mongolia? Ada siaran atau berita tentang BERS✔H dari sana?
Kalau ada minta tuan siarayakan.

-Haji Salah

Tanpa Nama berkata...

jatuhlah kau najib. jatuh tersungkur dengan keadaan yang memalukan. akan tiba saatnya tak lama lagi. huhauhauhuahua. kah kah kah. muaahahahahhahaha. (gelak syaitan)

cibai berkata...

bravoooo bravoooo .. mata kini dapat lihat dengan jelas..

Tanpa Nama berkata...

jom buat colletion muka brutal puak2 nie..

Tanpa Nama berkata...

semoga najib dan hishampondan yang akan menanggung segala dosa yang dilakukan oleh anjing2 mereka terhadap org awam yg tidak bersenjata malah tidak melawan pun..

Tanpa Nama berkata...

itu bukan police brutality, itu samseng mentality. brutal utk binatang takde otak, ok la tu, tapi samseng utk manusia ada otak tapi sudah busuk sampai ke tali perut. takde ubt dah melainkan sawan disumpah laknat doa org tak berdosa. even atheist believe that a divine act to redeem the pain and disgrace of innocent victims. prophet sw told us never ever to slap in their faces - see, how sacred is a godly countenance!- but here they kicked on graceful human like pig. where's the bugger now who whacked at dsai's eyes? lumpuh geng...cari bomoh benggali!

Tanpa Nama berkata...

bagaimana polis boleh bertindak sezalim ini? ramai yang sudah tahu yang polis2 yang bertindak sebegini adalah asalnya dari anak2 jalanan luar nikah yang mana direkrut untuk menjadi ganas sebegini.. jika difikir2kan, tak tahulah nak kata apa lagi..

Tobat Aku Benci UMNO berkata...

pookeemak punya polis

Andy berkata...

Lain kali mesti satu group ada 7 orang yang same head punye.. satu kena pukul yang 6 balas balik, satu kena herdik 7 belasah sekali.. Ini sorang kena belasah yang lain mampu tengok sahaja... huh... Itulah terjadi pada saya.. saya kena tolak, orang lain tengok saja.... TAK BERANI!!!!

Tanpa Nama berkata...

INSYALLAH mereka2 ini tidak akan hidup senang malah tunggu le sedikit hari lagi akan mendpt BALAsan dari kekejaman dan tidak menjalnkan AMANAH sebaiknya..malah ketua gerombolan mereka sekali akan menjadi LUMPUH...biar menjai saksi terhadap yg mereka lakukan ...najis tahi benar..
kpd emsu sabar ada hadnya ..tadahkan tgn berdoalah agar mereka2 ini mendpt BALAsan setimpalnya..mereka2 ini bukan saja anjing malah babi...tak beruah emak bapa mereka melahirkan mereka didunia...SYAITAN..

Nostalgia abkk berkata...

Kalau dah kerajaan Zalim maka pasukan polis nya pun Zalim jugak.
Dulu2 dengan mudah boleh tipu sekarang tipu makan diri.

Tanpa Nama berkata...

aku memang dh lama bencikan anjing kerajaan ni..bila tengok video ni..semakin kuat kebencian ini..dan aku akan haramkan seluruh keturunanku dari menjadi Polis@Anjing Kerajaan ni...

Tanpa Nama berkata...

memang sudah lama rakyat bencikan UMNO cuma tunggu saatnya saja nak kuburkan UMNO dgn penuh kehinaan lagi tragis.... bersiap sedialah UMNO untuk dimalikan oleh rakyat

hati berkata...

kalau kat tunisia, kalau kat indonesia kompom kerajaan yg sedia ada akan tumbang. sejarah dah membuktikan. tapi ini kan malaysiaku, walau 3 huruf terakhir sama iaitu SIA, tapi org malaysia ini pemaaf, pengaman dan penerima tapi sampai bila??? dah x lama kut..............

Tanpa Nama berkata...

Akhbar Kosmos pun putar-belit berita tentang Bersih dan Allahyarham.Kosmos hari Ahad(10hb Julai) bukan main hentam Bersih nampak dah jadi adik Utusan.Akhbar nyamok ni kalau diboikot akan terus tutup sebab modal ciput.Boikot KOSMOS!!!

pippo berkata...

papagoma ckp pakatan buat konspirasi...

ANGGUN berkata...

MACAM SIAAAAAAAALLLLLLLLLLLL JER POLIS NIH!
PTUIHHH!

Tanpa Nama berkata...

anjing dgn babi pun tak macam ni punya perangai...ini taik anjing..ini taik babi..

Tanpa Nama berkata...

kenapa tak boleh cari video ni kat youtube?kalau boleh nak sebar kan video ni supaya rakyat lain buka mata dgn kekejaman polis.asyik di perbodohkan dengan tv3 saja.

Tanpa Nama berkata...

Si pengecut (Polis) ini bila kita berlembut apa yang telah diperlakukan? Jika seramai itu (50 ribu) perserta Bersih mengamuk dan membaling segala objek yang ada..... mungkin pihak pengganas itu tak akan berani lagi angkat muka selepas ini. Itulah kebolehan Polis 1 Malaysia.... ikut arahan pemimpin korupsi dan membelasah bangsa sendiri yang tak tahu melawan (berdemo untuk membersihkan pilihanraya untuk keadilan dan masa hadapan anak cucu Polis itu juga)

gengjahat berkata...

perhatikan pada minit 2:40...seekor anjing menendang peserta perhimpunan aman di belakang...agak2 boleh patah tak tulang rusuk kalo kene tendang mcm tu...

jawa peranakan berkata...

rezeki daripada kerja sebegini.. dibawa balik untuk disuap kepada anak-anak & isteri..

nauzibillah..

P/S : ingatlah..'layanan' para malaikat yang bertugas di dalam neraka jauh lebih keras dari ini..