.

Isnin, 20 Jun 2016

APO KOBA KU LI










KU LI 

APO KOBA

DAH LOBEH

DUO BULAN

KAN DIO JANJI

DALAM MASO

DUO BULAN

PAK ONGKU 

DAPEK JADI

MONTORI

SAJO TANYO

TAKUT LUPO







----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ku Li batak!
Perasan tak TT macamana mentaliti orang Melayu. Anak raja pun kena klentong...
Ini kan orang kampung...Janji jambatan kat KK tu tah dapat tak tidaknya. KAH KAH KAH... Melayu... Melayu

bakri berkata...

Ini ku li pun tak leh caya punya olang. Manyak belit kejap mcm sokong anti najib kekadang mcm mau kasi chan sama najib. Ini mcm punya botak head manyak susah mau baca apa lia mau. Lia punya kepala makin kilat boleh bikin cermin utk sikat lambut olang.

Lia manyak stail cakap mcm olang ada kelas tapi mama saya ciakap olang botak2 kepala kilat tak leh caya. Sula tua pun ciakap manyak belit sampai itu hindu naik nyok pun kalah.

Olang mcm ini gua ingat lia mau jaga dia punya pelut sama kasi kilat dia punya kepala saja.

Tanpa Nama berkata...

Tak dapek jadi montori pun xpo janji den dapek bilyun2 derma dh cukup xyah pening2 jd menteri nk putar alam. Nt nak pemilihan umno nt den blakon mcm nk tanding presiden umno nt dapek laie dedak.yahooo.untung den.rakyat den peduli hapo motong gotah lor. Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Duduk dalam GUA kira syilling lah tu....

Orang KAYA apa ada susah pun