.

Isnin, 20 Jun 2016

AWAS LEMBU SUDAH BERSUARA







BILA LEMBU

BERSUARA

AWAS DAN

WASPADA



20 Jun 2016
PUTRAJAYA - Wanita Umno menyatakan kesediaan jenteranya bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) pada bila-bila masa.

Shahrizat Abd Jalil berkata, kemenangan besar BN di dua Pilihan Raya Kecil (PRK) Sungai Besar dan Kuala Kangsar, Sabtu lalu sebagai simbolik positif, rakyat menerima parti itu di bawah kepimpinan Najib dan Ahmad Zahid Hamidi

TAK PERLU

TUNGGU YB MATI

PRU14 AKAN 

DATANG BUKAN

DENGAN DEDAK

TAPI  DENGAN

RUMPUT KERING




-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sapa x syok PRU, tambah2 menteri dan juak2 UMNO. Lagi kerap pilihanraya, lagi duit masyukkkk.. download ja..

Refresh akaun masing2..

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha

TENGOK MUKA LEMBU betul betul macam DIA lah.....

Apa yang di makan akan jelma ke air muka tuan punya

Benar sangat !!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

sebelum buat pilihanraya, sila buat jambatan manong, sila tukar status kolej ke universiti, jgn lupa wahai mp sg besar baru, upgrade pasar sekincan. setahu aku dari beberapa x mp dari tempat lain, utk mengupgrade pasar ni memerlukan kos yg mahal..kita tengok, bole upgrade tak atau cuma mampu pasang papan cadangan je.kpd pengundi2 umno bn, tolong tuntut janji2 yg telah ditaburkan dulu..jgn kisahkan hal 1mdb, hal tppa yg telah mejual negara,jgn kisahkan hal jamil khir yg pakai duit org miskin..teruskan beramal ibadat berzikir agar dpt masuk syurga.jgn dikisahkan harga tol akan dinaikkan..kebenaran sudah didengarkan tp mereka tutup telinga, ditunjukkan bukti penipuan tp mereka tutup mata,tetapi mereka buka mata dan berebut2 dgn barangan percuma, duit yg nilainya kurang dari 2.6bilion yg cuma bole bertahan utk sekali belanja je..alangkah bagusnya kalo umno bn naikkan gst, naikkan tol, terus merembat, terus mengadai negara kerana bangsa2 seperti ini bukan saja miskin, tp mereka juga tak kisah kalo terus dimiskinkan atau diperbodohkan..sabak bernam dan kuala kangsar wajib dimodenkan agar warga disana merasai apa itu kenaikkan barang.bagi mereka, hal negara ini tidak penting, yg penting itu adalah akidah, sunnah..bak kata2 ulama2 paki dan india ialah, kami bole membeli barangan kamu yakni org2 kafir tapi kami takkan sekali2 ikut agamamu.inilah ungkapan yg paling disukai oleh kaum2 pemodal atau kapitalis, dan kapitalis itu tiada agama, kapitalis bole jd islam, kristus atau ulama2 yg cintakan tuhan..akidah kapitalis adalah keuntungan maksima dan berselindung disebalik jubah dan hadis quran.cthnya, mlaksanakan hudud keatas warga miskin atau hukuman denda kpd pemakai seluar ketat tetapi balak yg berharga jutaan riyal ditebang dan dijual dan mhasilkan banjir kpd warga miskin.warga agama, warga mufti, warga ust ustazah menjd kaya dgn perisai hukum allah.kpd warga yg menang di kuala kangsar dan sungai besar, tuntut la janji anda. anda bukan pengikut tukar tiub yg kritikal,anda mbenarkan fikiran anda dibodohkan.siang kena tipu dgn rtm dan media prima, mlm kena tipu dgn tv alhijrah tv 9 ust ustzah..tiada keberanian utk berfikir apatah lg keberanian utk berubah melwan kezaliman.

Tanpa Nama berkata...

melayu bukan bodoh
melayu amat pandai
melayu makan free guna cukong
melayu bagi projek
cukong kerja melayu dapat duit.
tak payah peluh
tak payah susah
lulus projek saja
inilah tradisi....UNO
semua tau money money money
kos projek dua juta boleh tambah kosong belakang jadi dua puluh juta
membela menyara semua kah kah kah
che det sampai jiba.semua sama
bonsaikan minda melayy
kalau melayu pandai mereka susah
kah kah kah
selamat berpuasa kah mah kah

Tanpa Nama berkata...

makan bulan puasa nak sebat
entot hotel murah nak sebat
entot hotel five star ok
makan rasuah ok
sapu duit rakyat ok
hakikatnya melayu pesong
dulu cina tipu kuat
sekarang melayu double tipu kuat
kah kah kah