.

Rabu, 27 Julai 2016

BANGANG ANAK BODOH







BANGANG

ANAK BODOH


LAGI SATU SATU KEBODOHAN UMNO..
Nak lawan yahudi.. TAPI BAWA & TAJA MASUK YAHUDI ‪#‎APCO‬ DALAM NEGARA..!!!.. Ko sendiri buat, PASTU KO CAKAP PEMBANGKANG YANG SALAH..
Sejak kalah dalam pilihanraya, nampak sgt KETOLOLAN juak pemakan dedak UMNgOK..




















-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu pusing pusing lah

Nama dia pun macam BODOH kan

Tengok muka pun tahu dah tak boleh pakai OTAK nya kan

Ini GENG RUSILA jugak kot

Melayu kan STANDARD BODOH

Kalau sudah LAHAP DEDAK kira NAJIS saja lah

Betul juga kata kata TUN

Hidup TUN !!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

nyata sah lagi bangang..bodoh bukan penyakit berjangkit dan tak perlu suntikan vaksin.amerika menyerang najib rosmah. amerika adalah pro zion israel.malaysia punya perjanjian dgn israel melalui singapore.cuba tanya ananda krisnan.jgn la dibodo2kan pak2 menteri umno ini kerana kebodohan adalah syarat keras dan tetap untuk menjadi menteri atau pemimpin umno.selain bodoh, perkara kedua wajib ada ialah menipu.menipu sudah menjadi darah daging sampai ketualang umno, dari menteri biasa kepada menteri agama sehingga la ke penguasa dan pemegang2 jabatan agama, termasuk mufti ufti..org2 kampung tak kisah ditipu, org2 kampung kata biarlah ditipu asalkan jgn org cina perintah malaysia.org2 kampung tak kisah barang naik sb anak2 bagi duit. org kampung tak kisah tol naik sb org kampung tak guna jalan bertol.setiap kali raya, anak2 mereka yg keluar belanja, bukannya org2 kampung.maka itu, pemuda2 umno suka duduk dikampung.senang bole mejalar menipu..tak caya? sila tanya datuk jamal,siapa yg sokong dia.org kampung tak kisah kes 1mdb, tak kisah gst ..yg dikisahkan org2 kampung hanya la dosa pahala dan ngaji utk jalan pulang.lihat sahja di kedah dan dijohor. ketika mukhriz dijatuhkan tiada la gelombang org2 kampung mempertahannya mukhriz, tiadala org2 bangsa lanun johor bangun pertahan muhyidin..johor hanya tunggu isyarat org kedah che det utk bertindak.begitu juga kes rasuah 30tahun fam, kini tmj senyap sunyi.dunia sukan tau rasuah fam, dunia KeBaS (KBS)tau duit hilang 100juta, namun tetiba segmen iklan sabun pencuci dari golongan muda borjuis dari istana johor harimau selatan menceriakan pertunjukkan drama sukan malaysia.bodoh ke menteri bangang ke menteri, lawak ke golongan istana, namun org2 kampung org melayu tak amik kisah.

Tanpa Nama berkata...

tu diia punya jilat....

jahanam....

apakah tiada lagi manusia normal dalam umno